MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 5:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 27, 2008 12:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
Witam wszystkich

dzisiaj skacząc po allegro w oko wpadł mi taki przyrządzik do usuwania wgniotów w karoserii.


Na moje to tandeta z telemango... ale wrzuciłem nazwę w google, żeby znaleźć o tym jakieś opinie i natrafiłem na taką poradę na innym forum:

Cytuj:
masz gdzieś może gaśnicę śniegową? Podgrzewasz delikatnie suszarką do włosów miejsce wgniecenia a potem lejesz ciekłym CO2 na wgniecenie i samo się naprawia... jedynie może być problem z wgnieceniami w których wystąpio załamanie na krawędzi.


słyszał ktoś z Was o czymś takim ? czy kolejny mit ?

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
Post: sob wrz 27, 2008 1:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Maksio pisze:
Cytuj:
masz gdzieś może gaśnicę śniegową? Podgrzewasz delikatnie suszarką do włosów miejsce wgniecenia a potem lejesz ciekłym CO2 na wgniecenie i samo się naprawia... jedynie może być problem z wgnieceniami w których wystąpio załamanie na krawędzi.


słyszał ktoś z Was o czymś takim ? czy kolejny mit ?


Suszarka + Puszka sprężonego powietrza.
Na youtube jest mnóstwo filmików amatorskich z zastosowaniem takiego zestawu. Poszukaj po "dent removal", a znajdziesz wiele patentów.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 1:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:45 pm
Posty: 754
Numer GG: 1231765
Lokalizacja: Usa
ja polecam poczytać tutaj http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48531&postdays=0&postorder=asc&start=0

_________________
[URL=https://matchnow.info]Prettys Girls in your city[/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 2:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
maxtro dzięki za linka, poczytałem cały wątek, ale ze wstępnym oględzin i filmików wygląda na to, że patent ze sprężonym powietrzem to mit... ;\

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 3:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
przeciez to nic nie daje :D
ja grzalem opalarka do na prawde wysokiej temepratury po czym przylozylem wielka bryle lodu - i tak z 6razy :D to pic na wode

edit: doczytalem ze to musi byc -80 moze to dla tego nici z mojego eksperymentu

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 4:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
blackmilk pisze:
przeciez to nic nie daje :D
ja grzalem opalarka do na prawde wysokiej temepratury po czym przylozylem wielka bryle lodu - i tak z 6razy :D to pic na wode

edit: doczytalem ze to musi byc -80 moze to dla tego nici z mojego eksperymentu

przeczytałem cały topic z "konkurencyjnego" ;) forum od deski do deski. Problemem nie jest temperatura chłodziwa tylko różnica temperatur jaką trzeba wytworzyć.
Co do lodu: taki zwykły raczej nie jest dobry :P potrzebny jest ten suchy lód.
Zdania są podzielone... niektórym zadziałało innym nie ;\ ja dzisiaj już nie zdążyłem, ale jak dobrze pójdzie, to w poniedziałek kupię w komputerowym sprężone powietrze i wypróbuje u ojca. Warunki wydają się być dogodne --> wgniot to dość duża powierzchnia na drzwiach, chyba ktoś się d... oparł za mocno :\ zobaczymy czy wyciągnie. Jak coś to dam znać.

Ps. takie podgrzewanie suszarą i psikanie tym CO2 nie zniszczy lakieru ? mógłbym się wtedy ojcu na oczy nie pokazywać...

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 5:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
opalarka grzalem i to z dosc bliska i nie zniszczylo wiec spokojnie

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 7:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Niestety lakier może popękać od szoku termicznego -dlatego nie wolno myć auta zimną wodą gdy jest rozgrzane na słońcu...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 9:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Podobne urządzonko widziałem na żywo w akcji i powiem Wam że to działa, tamto miało 4 podpory w zestawie gumowy młotek, i specjalny klej który nie oderwie lakieru. Calość nie robi się tak jak na filmikach, są etapy:
po przyklejeniu lekko się podnosi i postukuje wokół młoteczkiem i dalej podnosi i opukuje mlotkiem, w zależności od wgniecenia czasem to trwa kilkanaście minut. Co prawda efekt zależy od umiejętności i wielkości wgniotki i nie zawsze jest zadowalajacy.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 11:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
Janfocus pisze:
Niestety lakier może popękać od szoku termicznego -dlatego nie wolno myć auta zimną wodą gdy jest rozgrzane na słońcu...

no to już nie wiem... :roll: może najpierw spróbuje gdzieś w niewidocznym miejscu czy coś...

//edit:

jeżeli ktoś ma trochę zbędnego czasu, albo chce zmarnować swój cenny, to polecam tą metodę. Zawsze zostaje nam puszeczka sprężonego powietrza...

ehh jeżeli ktoś Wam powie, że ten sposób działa to moim zdaniem są tylko dwie opcje:
albo sprzedawcy sprężonego powietrza (i wszystkiego co może schłodzić), albo sprzedawcy suszarek (podobnie jak w poprzednim nawiasie)

;\ tyle

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl