MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 03, 2008 6:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Czy przy wymianie swiec zarowych smarujecie czyms gwint (tak jak przy wymianie wtryskiwaczy) - jezeli tak to czym?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 7:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
smar grafitowy albo miedziany. Przynajmniej później nie będziesz urkęcał świec w głowicy.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 7:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Miedziowy do aluminiowej glowicy to chyba nie najlepszy pomysl?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 7:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Jak najbardziej dobry - smar miedziany np firmy ravenol - koszt okolo 6 zl

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 7:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
A na co przykręca sie felgi aluminiowe? Głównie na miedziowy

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 8:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
MercSwir pisze:
smar grafitowy


Nie polecam, przy wysokich temp. robisie z tego calkiem niezly spiek.

Polecam pasty miedziane ale te lepsze gdzie jest wiecej miedzi i mniej smaru. Ja uzywam pasty w ogóle bez zawarosci substancji ropopochodnych.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 11:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Miedz w kontakcie z aluminium tworzy ogniwo, co powoduje wzmorzona korozje...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 10:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Oczywiscie tyle zę pasty miedziane zawieraja srodki zapobiegajace korozji pozatym aluminium koroduje w kontakcie prawie ze wszytkim tu chodzi raczej o oddzielenie silnie korodujacego aluminium lub żeliwa od równie szybko korodujacej stali za pomoca czegoś co koroduje w niewielkim stopniu i jest odporne na wysoka temperature. Miedz w takich polaczeniach stosuje od kilku lat (wlasciwie od kiedy takie pasty staly sie ogulnie dostepne) inigdy nie mialem z tego powodu problemow z pozniejszym odkreceniem.

Oczywiście o ile kogoś stać to może stosować paste srebrna ale nie jestem pewien czy tam też nie powstanie ogniwo.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 10:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
OK - dzieki, chyba mnie przekonales :-)
Tez uzywam smaru miedziowego do prac przy samochodzie ale wydawalo mi sie, ze do wtryskow i swiec sa specjalne pasty?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl