MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 11:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 04, 2008 1:36 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 18, 2008 7:34 pm
Posty: 9
WITAM I POZDRAWIAM WSZYSTKICH . MOJA PRZYGODA Z MB ZACZEŁA SIE TRZY LATA TEMY KIEDY KUPIŁEM W123 KTÓRE SPRZEDAŁEM ZNAWCY MARKI Z HOLANDII , OD TAMTEJ PORY MIAŁEM WIELE AUT ZNACZNIE MŁODSZYCH ALE TO NIE TO . OBECNIE MAM 190 2,0 lpg.AUTO OGÓLNIE OK ALE CHYBA DAŁEM SIEWYKIWAĆ I TU MOJA PROSBA O POMOC.CHODZI O CISNIENIE OLOJU KTÓRE NIE DZIAŁA PRAWIDLOWO TO ZNACZY ZE PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA JESZCZE PRZED URUCHOMIENIEM SILNIKA WSKAZÓWKA STOI NA 3 I TAK JEST CALY CZAS.NAWET JAK ODŁACZYŁEM Z LICZNIKA TEN WĘZYK TO NIE MA RÓZNICY W DZIAŁANIU. Z GÓRY DZIĘKUJE LICZE NA WASZĄ OGROMNĄ WIEDZE . POZDRAWIAM>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 1:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 7:13 pm
Posty: 423
Lokalizacja: Aug
witam.daj zdjecia w201

_________________
- w201 2.5 D 1991 r.
- w201 2.0 D 1992 r.
- ex w124 300 D 1985 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 4:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 18, 2008 7:34 pm
Posty: 9
JUTRO ZROBIĘ ZDJĘCIA I BĘDE PRÓBOWAŁ JE WKLEIĆ


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 4:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:45 pm
Posty: 754
Numer GG: 1231765
Lokalizacja: Usa
Zdejmij nokie z shifta. Witamy, daj sesję zdjęciową

_________________
[URL=https://matchnow.info]Prettys Girls in your city[/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 5:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć :) czekamy na fotki .. a swoja drogą:
Blue190 pisze:
RZED URUCHOMIENIEM SILNIKA WSKAZÓWKA STOI NA 3 I TAK JEST CALY CZAS

To faktycznie .. dałeś się wykiwać. Weź to szybciutko ogarnij... bo jeśli ciśnienia niema praktycznie wcale to mozesz tlyko narazić sie na spore koszta

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 6:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Dawno kupiłeś samochód? Jeśli okaże się że to było zrobione specjalnie w celu ukrycia bardzo złego stanu silnika to żądaj zwrotu pieniędzy.
To jest zwykłe oszustwo!

Wiem wiem w jakim kraju żyjemy, ale walczyć zawsze warto.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 8:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 18, 2008 7:34 pm
Posty: 9
Kupiłem dwa tygodnie temu ,rozkrecałem licznik czy tam cośnie nie jest kombinowane ale nic nie widac.Kupiłem od starszego dziadka pierwszy włoasciciel w polsce miał go siedem lat i jak to od starszego pana miałem troche ,,osłabioną czujnośc ,,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 9:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
No to może nie jest tak źle i po prostu uszkodzony jest wskaźnik.
A silnik w twojej ocenie chodzi dobrze?

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 05, 2008 11:56 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 18, 2008 7:34 pm
Posty: 9
śilnik pracuje dobrze ,równo sprawdzałem cisnienie na cylindrach na pierwszym 12 na pozostałych 11,5 to chyba ok , ale jedno z drugim niema nic wspólnego.Nie wiem od czego zacząc czujnik a może licznik ?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 05, 2008 3:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witam, zacząć od podjechania do warsztatu aby zmierzyli ciśninie oleju manometrem...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 07, 2008 5:31 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 18, 2008 7:34 pm
Posty: 9
Wreszcie zrobiłem zdjecia mojej 190-ce w sumie nic ciekawego ,ale pokazac trzeba.Rocznik 85 ,silnik 2,0 benzyna + lpg.Ogólnie auto technicznie zadbanez nr VIN wszystko pasuje,a wizualnie oceńcie sami tylko to cisnienie oleju mnie męczy.Dałem za nią 2,5 tyś .

oto fotki mam nadzieje ze dobrze podałem linki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ead ... html#codes
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd1 ... a300a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ab ... 8b79e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e82 ... 96af8.html


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 07, 2008 5:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
Jeżeli nic nie puka i nie stuka, nie bierze oleju i nie chlapie nim to warto.

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl