Cytuj:
Usuń te liście czem prędzej!
No jasne tylko jak?? jest ich tam chyba 25kg...są wszędzie i bardzo mnie wkurzają...chyba gdybym miał dmuchawę taką porządną to bym je skutecznie usunął...w niektóre miejscach nie da się nawet łapki wsadzić i ciężko z dostępem...no ale spróbuję- bardzo żmudne to będzie ale wiem że tego wymaga MB
Po odkręceniu pokrywy obudowy filtra powietrza...w środku znalazłem dość spory magazyn orzeszków, tzn. już samych łupinek

Wiewióry sobie domek tam urządziły...ale wyglądał już na opuszczony niestety
michau] iskrę sprawdzałem zaraz na wyjściu cewki i tam też nic nie znalazłem

Ona grzeje sie dość znacznie ale nic poza tym.
Zaraz na shrot jadę to coś wykręcę
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
i zobaczymy.
Te alu puszki w nogach, to ja mam dwie po prawej i lewej stronie...jeżeli jedna jest od ABSu to od czego jest ta druga??
Czujniki w drzwiach wybadam bo możliwe że jest brak gdzieś kontaktu...sprawdzę to.
Co do tego dziwnego odgłosu to podciśnienie myślę że jest zgromadzone w gruszce...i nadal jeszcze tam resztki są po uprzednim odpalaniu
![[smiech]](./images/smilies/smiech.gif)
Dopiero po 2 dniach mogłem zamknąć -wcisnąć kołeczki w drzwiach i to czułem jeszcze opór w postaci panującego ciśnienia w siłownikach.
witek-sec Cewkę sprawdzę tak jak piszesz...na razie nie instalowałem rozruchu serca...jeszcze samo puka
Pozdrawiam Arti <br>
Dodano po 11 godzinach. 20 minutach.:<br>
Drodzy Koledzy...
Dzisiejsza data będzie/jest dla mnie szczególną ponieważ miało miejsce długo wyczekiwane zdarzenie...-pojawienie się iskry na świecach WN.
Po powrocie ze shrotu, gdzie wydobyłem cewkę i moduł z 280E z 79r.wyglądającą nieco inaczej niż moja obecna a mianowicie tak:
Zamontowałem ją i proszę Państwa silnik ODPALIŁ OD PIERWSZEGO DOTKNIĘCIA!!!!!!!!!!!!!! Jakaż radość zagościła za moje twarzy
Normanie przemówił....na początku obroty oscylowały w granicach 1400rpm potem nieco zaczęły spadać, 1000 i zatrzymały się na 800-900rpm.
Pochodził parę ładnych minut na wolnych obrotach i nabrał temperaturki
NIVO ruszyło i podniosło tyłeczek o jakieś 6-8cm
No i nadszedł w końcu czas na pierwszą przejażdżkę....wrzucam "D" i delikatnie dodaję gazu, i furka zaczyna skrzeczeć niemiłośiernie, zapieczone okładziny ręcznego dały się we znaki

ale po paru sekundach było już lepiej. Wytoczyłem się z podjazdu i pierwsze 200m to był horror strasznie ciężko wszystko chodziło i wciąż utrudniało toczenie się koła za kołem. Automat pracował wciąż chyba na 1-szym biegu bo prędkości nie dało się rozwinąć, ale stopniowo wraz ze wzrostem przejechanych metrów Merc rozprostowywał zastane kości."Dalej Dziadku "-mówię, "Dalej!!!

" Po 400m już było znacznie lepiej, automat zapodał chyba już 2 lub 3 bieg i za zakrętem wyłoniła się prosta

Postanowiłem wcisnąć do dechy...no i wtedy kick-down pokazał ukrytą moc
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zagrało te 6 garów niezłą symfonie i wcisnęło mnie w fotel...akceleracje, muszę przyznać, ma lepszą od Hondy!!! Naprawdę zrobiło to na mnie duże wrażenie
Zapewne dla pewnej liczby osób mające taką przyjemność prowadzenia samochodu z takim czy większym silnikiem będą się moje spostrzeżenia wydawały dość przesadzone

ale ja naprawdę nigdy większym pojazdem niż 2000cc nie miałem przyjemności powozić (na stałe)...
Po powrocie z rundki, zaparkowałem tyłem na podjeździe i oblookałem NIVO...miałem wrażenie że lewe nadkole wyżej siedzi niż prawe..
czy to możliwe aby poziom był różny????????????
Ciśnienie oleju spadło do 1,3 i temperatura dygła chyba około 90 st. = rozumiem że nie ma czym się martwić??
AHA...muszę dodać , że poziom oleju w silniku jest dość mocno zawyżony ...jakieś 3cm ponad poziomem MAX...chyba poprzedni zalał więcej z obawy na długi postój
Czy wypadło by nadmiar ten spuścić ?? No i czy to normalne że kopci na niebiesko ?? Czy silnik spala nadmiar tego oleju??
Pozdrawiam Zadowolony Wciąż
Arti Zortox
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg