MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 03, 2025 10:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 20, 2005 6:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Witam mój ojciec posiada VW Polo 1.9 diesel NIE SDI autko ma problem z odpaleniem na ciepło jak jest zimny wszystko ok ale jak ciepły to koniec. Sprawdziłem wtryskiwacze czujnik temperatury przekażnik świec sprężanie wszystko ok jak ostygnie zapali od kopa i pracuje normalnie gdy temperatura przekroczy 70 i świece się niezapalą koniec. Wtedy pomaga zdjęcie czujnika temperatury i gdy zapalą się świece żarowe autko zapala i jedzie jakby się nic niestało. Pompa wtryskowa to lucas może ktoś miał do czynienia z tym silnikiem i z tą pompą. Ten układ był stosowany w VW Polo i Skoda Felicia. Prosze o pomoc !!

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 7:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
moze ten czujnik temperatury "umarł", ale generalnie diesel jak jest już rozgrzany nie potrzebuje grzania świecami.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 9:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Niech się wypowie kształcony mechanik, ale ja też miałem coś takiego. Inna generacja, bo golf II 1.6 D, ale efekt był podobny - jak był ciepły to za pierona nie chciał odpalić, kręcić i kręcić trza było...

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 9:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Czujnik temeperatury był wymieniony odrazu i taki efekt jest tylko z pompą lucasa.

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 22, 2005 8:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
polej pompę zimną wodą i spróbuj odpalić.
może być wina pompy.
w VW kilka razy spotkałem się z takim przypadkiem.

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 24, 2005 10:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Dzięki za rade ale pompa była polewana i efekt jest ten sam ale podobno to może być wina impulsatora czy coś takiego w poniedziałek mam dostać takowy na próbe. Dzięki za rade

_________________
Pozdrawiam.



W114 250CE'1969[sprzedany]

W115 220D 1974 OR [RIP]

W123 240D 1978 OR POWER [RIP]

w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 23, 2006 5:47 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 23, 2006 5:41 pm
Posty: 1
Mam to samo w skodzie felicji jak rozgryziesz co to przyslij meila bede wdzieczny neronik1@tlen.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 24, 2006 8:30 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
a może czujnik podaje mniejszą dawke paliwa na gorący silnik a swiece nie grzeją s sie coś pierdo** ponoć w vw jak jest ciepły silnik to tak jest w nacie czytałem pozdro adam

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 28, 2006 12:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Posty: 277
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli pompa sterowana jest mechanicznie to wymień zaworek przelewowy na powrocie z pompy, jeśli jest elektronika to ..... znajdź dobrego pompiarza.
Pozdrófka

_________________
Volvo 940
Tian z Wrocławia pozdrawia wszystkie Misie


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 28, 2006 4:07 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Na 90% pompa wtryskowa. Stała choroba tds'ów. W tym przypadku pomaga elektronika made in Poland - czyli małe czarodziejskie pudełeczko, które oszukuje pompę (daje cały czas sygnał, że silnik jest zimny i przy rozruchu na ciepło pompa i tak podaje pełną dawkę paliwa). Sądzę, że macie, drodzy Żelazkowie, podobny problemik, tylko że z mechanicznym rozwiązaniem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl