MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw paź 18, 2018 7:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr cze 13, 2018 6:25 pm 
Online
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 741
Lokalizacja: Legionowo
Już 2 rok walczę z autem aby przywrócić mu dawny blask i cały czas mam pod górkę.Silnik wyremontowałem ,uporałem się z jęczącą i cieknacą skrzynią poskładałem wszystko a tu klops rozrusznik kręci ale iskry brak.Posprawdzałem wszystkie kabelki,styki i dalej dupa.W pewnym momencie mnie oświeciło aby zrobić małą modyfikację kabelków , oporników i cewki .Zmontowałem klasyczny układ zapłonowy z przerywaczem który siedzi oryginalnie w aparacie ale już bez modułu i silnik zagadał . I tu nasuwa się pytanie czy tak się da na dłuższą metę .


Na górę
Post: czw cze 14, 2018 6:51 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1017
Kolego ja mam moduł zapłonowy z 3,5 109 z 1971 roku d jetronik, wielka puszka ok 35 cm na 10. Wymontowany z auta które było potrzebne części

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: czw cze 14, 2018 5:26 pm 
Online
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 741
Lokalizacja: Legionowo
Znalazłem schemat podpiecia kabelkologii i oporników.
Obrazek

Marian a ile tam wystaje kabli bo w moim tylko 4 bez żadnego wejścia na sygnał hallotronowy.


Na górę
Post: czw cze 14, 2018 9:49 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1017
Kolego jest wtyka na kilkanaście , ale sprawdzę i napisze

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: pt cze 15, 2018 5:49 am 
Online
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 741
Lokalizacja: Legionowo
Ta duża puszka z radiatorem na końcu to zapewne komputer sterujacy.Już nie szukaj rozebrałem i naprawiłem moduł działa a zmiana cewki na wysokoomową pozwoliła na wywalenie jednego z oporników i poprawienie iskry silnik pali od strzału pozostaje mi tylko podpiąć wtyczkę do aparatu i może wreszcie to auto zacznie samodzielnie się poruszać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl