MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 18, 2018 6:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 10, 2018 5:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 990
Część mam pytanko do osób które to już robiły, czy trzeba wyjąć dyfer czy nie ma takiej konieczności. Wykręcając dekiel w dyferencjale słyszałem o zabezpieczeniach, od strony koła jest śruba, czy cos jeszcze? Dzięki za podpowiedzi

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: ndz cze 10, 2018 6:15 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 990
To znaczy wiem że od strony koła w piaście jest śruba, że trzeba zdjąć dekiel i zabezpieczenie na półosi ale czy wyjdzie czy trzeba opuszczać dyfer, czy ktoś zakładał zamienniki półosi? Na allegro po 244 zł a jedna guma 80 i kto to zakuje

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: wt cze 12, 2018 9:49 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 667
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Cześć!
żeby wyciągnąć półoś od strony dyfra należy:
1. odkręcić korek WLEWU oleju - dzięki temu wiemy, że się odkręca i przy składaniu będzie można nalać oleju,
2. spuścić olej odkręcając korek SPUSTOWY,
3. lekko podnieść dyfer lewarkiem,
4. odkręcić dwie śruby (od strony dekla) mocujące dyfer do ramy
5. odkręcić dekiel,
6. wyjąć zabezpieczenie półosi wewnątrz dyfra - "C" z małym oczkiem na sztywny drucik do wyjęcia
i tyle...

a jeżeli chcesz fotostory to polecam fajny poradnik:

http://www.peachparts.com/shopforum/die ... axles.html

Strzała!

Student

PS.

Jeżeli coś napisałem źle to proszę kolegów o korektę...

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
Post: wt cze 12, 2018 8:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Legionowo
Odkrecenie zacisku ułatwia wyjęcie półosi z gniazda piasty Pozdro. Student a może już docent/doktor.


Na górę
Post: śr cze 13, 2018 7:42 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 990
Dziękuję to wiem ale nie wiedziałem że wyjdzie bez kłopotu. Pozdrawiam

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: sob cze 16, 2018 11:16 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 840
witam, czy osłony półosi są takie same od strony mostu jak i koła ?


Na górę
Post: ndz cze 17, 2018 9:02 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 990
Wygląda to tak samo, jak wymienisz to napisz jak ci poszło, ja wymieniłem półosie . M

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl