Odp A
2 litry pojemności, 8 cylindrów
Odp B
Pojazdy 1 i 2 to: Mercedes Benz 680 "S"
Odp C
Ci "Tytani" to Bernd Rosemeyer i Rudolf Caracciola
Odp D
Jest to Mercedes Benz W154. Silnik w nim zamontowany ma 468 koni mechanicznych.
Odp E
Kierowca nazywa się Manfred Brauchitsch
Odp F
Numer 18: Fangio
Numer 20: Kling
Numer 22: Hermann
Odp G
Silnik miał sześć cylindrów, 2998 cm3, silnik benzynowy (potrafił zassać z baku 25litrów / 100km
), długi na 6750 mm, został zbudowany na bazie Mercedesa 300S i osiągał prędkość 170 km/h
Odp H
Jest to Alfred Neubauer urodzony w 1891 roku.
Odp I
a)
" ... of all the great drivers I have known - Nuvolari, Rosemeyer, Lang, Moss or Fangio - Caracciola was the greatest of them all."
b)
Tak! W rajdzie Tatry.
Odp J
Stirling Moss urodzony 17.09.1929 w West Kensington w Londynie (Anglia)
Dwukrotny Mistrz Świata (1951-1952) Tytuł zdobył na mistrzostwach w Anglii.
W1999 roku Królowa Elżbieta II nadała mu tytuł szlachecki ("Sir")
Odp K
Kierowca to Sobiesław Zasada a pilot to Andrzej Zembrzuski
Vuelta del America del Sur - to pełna nazwa rajd
Rajd trwał 37 dni.
Długość rajdu wynosiła 30000km (liczniik na mecie w samochodzie Polaków wskazywał 30426km).
Zajęli 2 miejsce.
Jechali Mercedesem W107 450 SLC o pojemności silnika 5025 i mocy 250 koni mechanicznych.
Auto miało skrzynię automatyczną!
Wahacze tylne były wykonane z aluminium
Felgi były standardowe - Fuchs (potocznie nazywane barockami lub wirnikami)
Pierwsze na mete dojechały Mercedesy.