MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lis 18, 2019 2:13 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 03, 2019 6:46 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 856
Lokalizacja: Legionowo
Czy sprawdzał ktoś jak zachowuje się ciśnienie na rozdzielaczu w k-jet .Wg ksiażki przy zimnym silniku ciśnienie powinno być niskie i wzrastać wraz z rozgrzewaniem sie bimetalu w reg,termicznym paliwa do ok 3,7bar.Podpiąłem się z manometrem do rozdzielacza i wskazania wynoszą od 2-4 bar od startu do rozgrzania.silnik chodzi poprawnie ma moc za to chla jak smok.Drugi rozdzielacz startuje od 0,5 kończy na 3 silnik chodzi poprawnie dużo spokojniej i ciszej ale z z mocą mniejszą.Wtryskiwacze idealne,auto bez historii z gazem.


Na górę
Post: czw cze 13, 2019 7:54 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1135
A propo k jet a, co jest że na zimnym zapala, a jak sie rozgrzeje i postoi ok 15 min muszę wcisnąć gaz do dechy aby zapalił


Na górę
Post: pt cze 14, 2019 7:50 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 856
Lokalizacja: Legionowo
Miałem taki przypadek gdzie winny takiego objawu okazał się zaworek kierunkowy pompy paliwa.Ale zazwyczaj taki objaw to źle działający termiczny reg.ciś.paliwa.Do sprawdzenia jeszcze powrót do zbiornika potrafi być zaczopowany.


Na górę
Post: pt cze 14, 2019 10:24 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1135
tak pamiętam o tym, jest drożny powrót, ciśnienie ma ustawione na regulatorze 5 psi, miał 3,1 3,2 ale na manometrze ucieka ciśnienie w ok 2 sekundy do zera, myślę że to akumulator ciśnienia paliwa.


Na górę
Post: pt cze 14, 2019 4:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 856
Lokalizacja: Legionowo
Czy na ciepłym silniku przy próbie rozruchu słychać pompę? jeśli nie to jak ma zapalać.5psi czy 5 bar bo 5 psi to 3,44/bar czyli takie cisnienie jest wskazane dla pracy układu.


Na górę
Post: pt cze 21, 2019 4:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 8:03 pm
Posty: 197
Lokalizacja: Warszawa [WY]
Marian-m110 pisze:
A propo k jet a, co jest że na zimnym zapala, a jak sie rozgrzeje i postoi ok 15 min muszę wcisnąć gaz do dechy aby zapalił


Miałem dwukrotnie; za pierwszym razem łapał lewe powietrze na dolocie, za drugim razem ruszyłem akumulator ciśnienia przy wymianie filtra paliwa i niestety skończyło się też wymianą akumulatora.

_________________
C123 230CE
C123 300CD
C114 250CE
C124 300CE


Na górę
Post: czw lip 04, 2019 4:08 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1135
U mnie akumulator ciśnienia pomógł ale ciśnienie paliwa muszę obniżyć bo ustawiłem na 5 psi a musi mieć 3,44 jak kolega pisał, dziękuję


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl