Jarek Cz. pisze:
Objawy rzeczywiście podobne do tych, jakie występują przy problemach z immobilizerem. Dokładnie tak samo dzieje się wtedy, kiedy otworzymy drzwi z kluczyka i odpalimy auto, bez używania pilota. Rozumiem, że układ centralnego zamka reaguje na pilota bez zastrzeżeń ?
Tak dwa komplety pilotow prawidlowo dzialaja.
Teraz zauwazylem ze chyba najpierw pompie wtryskowej zaczyna brakowac paliwa a dopiero potem zapalaja sie lampki na zmiane immo. Zastanawiam sie cojest przyczyna z co skutkiem. Oczywiscie auto nie jezdzi Teraz jak postoi to po odoaleniu sa obroty i moc by po minucie brkowalo obrotow mocy czyli paliwa i jak spadna do 500 obr i popracuje jeszcze na takich obrotach to zapala sie IMMO lampki na zmiane. Filtry paliwa wymienione ale jeszcze w pompie wtryskowej jest przeciez pompka paliwa. Mialem kiedys w W123 taki przypadek ze stracila wydajnosc ta pompka i tez byl bardzo slaby wtedy silnik. A tu w 350 TD jeszcze jest jakas informacja do komputera immobilizera.
Moze ktos wie do czego jest ta wtyczka z 5 przewodami przy pompie wtryskowej. I czy w pompie wlasnie te przewody nie steruja odcinaniem paliwa sterowanym z IMMO jako blokowanie antyzlodziejskie.