bchmiel - jak potrebujesz pomocy wrzuć wiecej fot. Wyposarzenie masz powyżej. Z wyposażenia zwróć uwagę na szyber - może dac radość a moze dac zmartwienia.
W SLC może on powodować wiecej ukrytej korozji w słupkach A. Wiec stan balcharski (nie lakierniczy) ma większe znaczenie.
Nie ma klimy wiec dobrze aby szyber działał. Z 4 elektrycznymi szybami to 50% kabrioletu
Jest to europejski SLC 3.8 i ma mast 3.27 wiec bedzie jezdził dynamicznie. Zerknij poniże,
THC
THC pisze:
Jeżeli ma jednorzędowy łańcuch rozrządu to jest to starsza wersja tego silnika , która wg. katalogu spala w mieście ponad 20 l na setkę.
Tak, pierwsze M116 3.8 miały pojedynczy rozrząd. Auta te jak i w126 były objęte akcją serwisową i rozrządy były zmieniane na 2 rzędowe. Jeśli nawet nie jest zmieniony - można to sprawdzić przed zakupem to daje pole do manewru w cenie. To nie jest wada a cecha. Wadą jest rozciągnięty i nieserwisowany rozrząd!
20l na 100 - może być ale jest to wynikiem zastosowanego przeniesienia napędu a nie silnika. bchmiel ma unikatową okazję i cieknący most. Przy okazji można zrobić to co Mercedes zrobił po roku 81. Zmienił przełożenie tylnego mostu na "dłuższy" i pali zdecydowanie mniej - z tym samym silnikiem . Można smiało zmenieć przełożenie na 2,47. Z licznikami nie ma problemu bo licznik jest już "elektroniczny" wiec moza go przeskalować. Dynamika jest inna ale zyskujemy bardzo długi 3 bieg do 180km/h - do wyprzedzania daje radę. 4 bieg jest natomiast ekonomiczny.
Co do takiej zmiany to kwestia właściciela i jego filozofii.