MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wtrysk?! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=9&t=107 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Archiwizator [ pt sie 03, 2001 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
Wyslane przez: Jacolzab Email: jacy@promail.pl Mam podobny kłopot do Slash(wtajemniczeni z forum MMC wiedzą o co chodzi) (żadne zabezpieczenie nie wchodzi w grę bo elektryk wywalił wszystkie pierdołki i samoróbki). Auta na zimnym silniku zapala a potem od razu gaśnie. Kolejny próby odpalenia nie przynoszą efektu. Trzeba odczekać i dopiero wtedy udaje się po pewnym czasie odpalić. Winę za to ponosi pewnie układ wtryskowy (czujniki są na 99% ok). Co to może być? Czy wystarczy podłączyć samochó pod komputer i odpowiednio wyregulować, czy potrzebne będa jakieś nowe części. Jeśli tak to proszę o przykładowe części tych podzespołów które mogą byc uszkodzone (chcę byc z góry orientacyjnie przygotowany na najgorszą wersję) Z góry dzięki za info. Dodam że filtry, oleje, przewody i kopułka są nowe. |
Autor: | Archiwizator [ pt sie 03, 2001 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
Wyslane przez: Maciek Email: M.Kuzmiak@dmz.com.pl Nie wszyscy uzytkownicy tego forum czytają MMC więc podaj troche szczegolow co to za silnik. Pozdrawiam |
Autor: | Archiwizator [ pt sie 03, 2001 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
Wyslane przez: Jacolzab Email: jacy@promail.pl Silnik to : M110 2.8 na wytrysku 110.988 A o to fragment mojego postu z forum MMC on może rozjaśni bardziej sytuacje Opisze jak to było od początku. Etap 1 Silnik zimny (np. po nocy). Odpalam, momentalnie gaśnie. Potem trzeba parę razy odpalać i historia z gaśnięciem się ciągle powtaraza. Po n-tym odpaleniu silnik już nie gaśnie, ale do osiągnięcia temp. około 40-50st nie można dotykac gazu bo dławi się i też gaśnie. (dodam że mam popsute sprzęgło wiskozowe). Po dojściu do temp. 40-50st silnik pracuje normalnie. Etap 2 Mechanik regulował (Psinthos okreśłił to że reguluje się skład mieszanki powietrza czy coś tego typu - nie wiem czy dobrze pisze ale chyba wiesz o co chodzi). Teraz zapala, od razu gaśnie i po długim czasie (parę minut) odpala już normalnie. Mechanik proponuje mi jechać do Tobolskiego (jedyny spec w Bydgoszczy od wtrysków przedstawiciel Bosha) żeby ten podłączył pod aparaturę i powiedział co jest. A oto moje wcześniejsze posty na ten temat (może one bardziej rozjaśnią Tobie sytuację) Ja mam podobną sytuację: Jak zapalam zimngo Mercedesa od razu gaśnie. Tak jest parę razy zanim zaskoczy. Do momentu rozgrzania temperatury do około 40-50st.C auto prawie wcale nie reaguje na gaz albo bardzo słabo. Dodam że mam popsute visco (ten duży wiatrak z przodu kręci się cały czas), mam nowe przewody wysokiego napięcia i kopułkę. Co to może być ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |