MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 4:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 18, 2016 1:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Auto sprowadzone ze Szwajcarii jest w bardzo dobrym stanie z bogatą dokumentacją serwisową.
Nie ma rdzy na żadnym elemencie blacharskim, progach, podwoziu itp.
Stan mechaniczny również bardzo dobry, po sprowadzeniu przeprowadzony szeroki serwis: wymiana olejów (silnik, mosty, servo), wymiana płynu hamulcowego, nowe tarcze hamulcowe przód, wszystkie manżety plus kilka uszczelek w różnych miejscach. Silnik, skrzynia, napędy, zawieszenie, hamulce – wszystko działa bez zarzutu.
Auto niezwykle bogato wyposażone, całość wyposażenia sprawna (elektryka szyb, roleta, podgrzewanie foteli, tempomat, szyber, elektryczna antena itp.).
Komplet dokumentów obejmuje książkę serwisową, instrukcję obsługi, abgas i gruby plik faktur za naprawy i wymiany eksploatacyjne dokonane na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Samochód do obejrzenia w Warszawie, w tygodniu w godzinach podwieczornych lub w weekend.
Sprzedaż na fakturę VAT więc kupującemu odpada PCC.
Kontakt: 725 752 901 lub priv. Galeria zdjęć się robi
Cena 25900 PLN.
Załącznik:
DSC07333.jpg
DSC07333.jpg [ 196.61 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07352.jpg
DSC07352.jpg [ 177.48 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07347.jpg
DSC07347.jpg [ 187.07 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07310.jpg
DSC07310.jpg [ 155 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07324.jpg
DSC07324.jpg [ 224.94 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07389.jpg
DSC07389.jpg [ 190.76 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

Załącznik:
DSC07393.jpg
DSC07393.jpg [ 178.23 KiB | Przejrzano 5367 razy ]

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Ostatnio zmieniony ndz wrz 18, 2016 8:09 pm przez frugoman, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz wrz 18, 2016 3:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Obiecana galeria: https://goo.gl/photos/FsL5rfx5YDDMgDX99

A także rozkodowany VIN:
Interior: 274 Leder Dattel
Paint: 172 Anthrazitgrau

221 Fotel kierowcy regulowany elektryczni
873 Podgrzewane przednie fotele
412 Elektryczny szyberdach
440 Tempomat
540 Roleta tylnej szyby
586 Klimatyzacja oraz 4x elektryczne szyby
603 System czyszczenia lamp przednich
837 akcesoryjne dywaniki zimowe, na zdjęciach w bagażniku
532 Automatyczna antena (bez radia)
812 Głośniki z tyłu
280 Kierownica i gałka biegow obszyte skórą
240 Wskaźnik temperatury zewnętrznej
260 Brak oznaczenia modelu na klapie bagażnika
286 Siatku na tyłach oparć foteli przednich
300 Schowek z roletą na tunelu środkowym pomiędzy fotelami
420 Automat 4-biegowy
430 Zagłówki z tyłu
561 Wzmocniony fotel kierowcy
570 Podłokietnik przód
592 Szyby atermiczne
611 Oświetlenie nóg w drzwiach x4
620 Ekologia (katalizator)
630 trójkąt ostrzegawczy
640 15 calowe felgi Gullideckel
809 Zmiana roku modelowego
823 Wersja na rynek CH

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: śr paź 12, 2016 7:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Nadal polecam 4matica. Wczoraj śmignąłem do Łodzi i z powrotem, napęd na obecną aurę idealny a prędkość przelotowa pozbawiająca prawa jazdy nie stanowi dla tego wozu problemu.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 1:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Wóz sprzedany. Trochę szkoda.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 4:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
frugoman pisze:
napęd na obecną aurę idealny .


Podoba mi sie to zdanie.
Pamiętam,że 11.10 br. nie było śniegu i mrozu . 4mat załącza się wtedy kiedy tył traci przyczepność:)
Ale może to działa tak na podświadomość :)
Przejedz się czymś ze stałym napędem na wszystkie koła, a nie z takim dziwnym wynalazkiem jak 4 mat.
:):)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 7:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Był deszcz i akurat przesiadłem się z 260E w którym woziło zadek spod każdych świateł do 4mata, różnica naprawdę odczuwalna.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 7:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Przestań fantazjować.
Woziło zadek w 260E hehe
Manulanym M103 300 trudno to zrobić , a co dopiero 260.
Dopiero 280 320 to potrafi , ale nawet 210 420 w kombi tak nie zrobi .
Tu sie liczy masa nad tylna osią i 124 musi miec około 200 koni żeby pociągnął na bok przy mocnym ruszaniu.
Ale ja wiem , wiem ...
A tak jeszcze co do mocnych aut, mam okazje jeździć jaguarem xjr wykręconym na 410 koni .
I nie ma tak jak na filmach , da się rondo śmignąc bokiem ale bez rewelacji, a ponad 500 Nm .

Dobrze że poszedł, choć bokiem nikt nim nie polata a zima idzie hehehe

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 7:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
4.2 nie wozili zadka na mokrym, a co dopiero prosta R6. Do jeżdżenia bokiem zdecydowanie lepsza jest 108 4.5 bo długi pierwszy bieg w automacie przyjemnie potrafią zaskoczyć zwłaszcza na mniej przyczepnej nawierzchni.
Ale skoro juz mowa o 124 na szczudłach to jak to sie zachowuje powyżej 140, bo doświadczenie ze 124 na tradycyjnym zawieszeniu wskazuje na wątpliwa stabilność tym gorsza im mniejszy i lżejszy silnik.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 8:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
A w mojej wozi i co mi zrobicie [zlosnik]. Nie mówię o starcie spod świateł w stylu hollywood ale uślizg na mokrej nawierzchni jest. W ogóle nie rozumiem skąd ogólny hejt na 2.6 - spoko silnik do jazdy na codzień, dynamiki mu nie brakuje.
Kokosz jeździłem autostradowo powyżej 140 i nie miałem poczucia braku stabilności - tyle że ja prawie wcale nie jeżdżę nowszymi wozami więc może to zależy od punktu odniesienia.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 8:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Skąd hej ta 2.6?
To ja Ci odpowiem na to pytanie.

To totalnie silnik z dupy , moc żadna jak na R6 .
Spalanie jak 300E , które juz coś tam jedzie a przynajmniej przyjemnie sie kręci , i da się zapalić opony na suchym.
Dobry kierowca mając nowe 230E porobiłby średniego w 260E .
Ten 2.6 daje radę w 190E , ale nie w ciężkim 124.
Ale luz rozumiem nie mam pytań :)

Ale jebnij sie czymś co ma 400 , 500 koni wtedy zrozumiesz że 2.6 jest dobry z wyglądu tylko.

Krzysiu 124 z dobrą zawiechą poleci 200 , i nie pachnie taka jazda testamentem :)a nawet dobrze sie prowadzi

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 9:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Ależ to zależy kto czego szuka. Dla mnie np istotny jest dźwięk silnika - 6 cylindrow zawsze brzmi a 4 nie. Na dojazdy do pracy czy lidla na zakupy 2.6 ma wystarczająco pary. Po miescie nie bedzie roznicy 2.3 a 2.6 czy nawet 3.0 a w trasie już duża. Spalanie przyjmuję jako koszt jeżdżenia fajnym dającym przyjemność autem. I tak wychodzi bez porównania taniej jazda dowolnym 124 niż jakimś i30, ceedem czy innym nowym kompaktem.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 9:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
W każdym 124 którym jezdzilem zawias był zrobiony, CE200 powyżej 140 myszkowal, E420 z racji cięższego silnika był stabilniejszy , bez problemów obwodnice Radzymina zrobiłem w okolicach 200 brata 300ce ale ono jest kilka cm obniżone i to wyraźnie czuć po zakrętach.
Mysle ze optymalne 124 to 3.2 w manualu i sportline , bo niższa i automat nie odbiera jej mocy.
A co do jazdy nowszymi to rok temu wymyśliłem sobie jako rodzinny samochod nowa Kię Sorento i na jeździe próbnej zapytałem pracownika salonu czy czasem układ kierowniczy nie jest uszkodzony, przez rondka prowadził sie podobnie jak 108 tule ze bez klasy.
Frugo jak ogarnę zawias w 635Csi (wyrzucam gwint i wstawiam H&R -30) to dam Ci sie przejechać i zobaczysz jak prowadzi sie 30-letni samochod z prawdziwa R6.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 12:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
No tak, bo m103, czy to 2.6 czy 3.0 to ma tylko 5,5 cylindra i wcale nie jest w rzędzie, tylko prawie. Za bo bmw ma prawdziwe 6 garów w prawdziwym rzędzie :D

_________________
W123 200 1982


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 10:29 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Gdy się jeździ solo to niestety głównym czynnikiem jest masa własna samochodu.
Z moich obserwacji wynikało że z jedną osobą na pokładzie że W201 2.3 odpychał się lepiej niż W126 2.8...

PS
Na "odpowiednich" oponach nawet 200D daje radę stanąć bokiem ;)
Przypomniały mi się stare dobre studenckie czasy gdy w swoim 123 zimą miałem z tyłu letnie kapcie...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: pn lis 14, 2016 3:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
kokosz pisze:
A co do jazdy nowszymi to rok temu wymyśliłem sobie jako rodzinny samochod nowa Kię Sorento i na jeździe próbnej zapytałem pracownika salonu czy czasem układ kierowniczy nie jest uszkodzony, przez rondka prowadził sie podobnie jak 108 tule ze bez klasy.


Olej Kia. Na wiosne pewnie bede gonil MLa.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl