Sprzedam jak w temacie, 190-tka z 1991 roku, kolor turkusowy metalic, środek szary materiał, skrzynia automatyczna, szyberdach elektryczny, wspomaganie, centralny zamek. Przebieg 208 tyś km.
Auto zgodne z datenkartą (jest za oparciem kanapy) i VIN-em, poza:
- chińskimi lampami soczewkowymi przód (za ślepy jestem widocznie na oryginalne lampy MB),
- czarnymi kierunkowskazami Fifith przód,
- czarnymi lampami Fifith tył,
- kierownicą skórzaną Momo corse 32 cm (oryginalne "koło sterowe z parostatku" dodaję do auta).
- radiem Pioneer na MP3.
Felgi 15 calowe stalowe z oryginalnymi kołpakami. Obecnie na oponach zimowych Uniroyal (z 2013 roku), przy satysfakcjonującej mnie cenie sprzedaży, dodam również komplet opon letnich (Uniroyal z 2015 roku).
Instalacja gazowa sprawuje się nadspodziewanie dobrze, w przyszłym roku kończy się homologacja na butlę. Samochód pracuje bez zastrzeżeń na gazie i na benzynie. Na benzynie jest uruchamiany i jeżdżę do osiągnięcia temperatury ok. 80 st. po czym przełączam na gaz.
Samochód w bardzo przyzwoitej kondycji mechanicznej, w wakacje miał robione CAŁE zawieszenie na częściach MB / Lemforder, wymieniany olej w silniku i ASB i inne płyny ustrojowe (koszt ok. 3000 zł). Eksploatuję go na co dzień bez przygód.
Blacharsko dobry - podłoga bez rdzy, zaprzyjaźniony warszawski warsztat od MB bardzo chwalił na tle wielu innych 190-tek, z którymi ma do czynienia
Lakierniczo - kilka elementów nosi ślady naprawy u kowala/chama/tłumoka/niedouczonego prostaka* - samochód musiał mieć kiedyś delikatną stłuczkę przodem, elementy nie zostały wymienione tylko wyklepane i polakierowane. W eksploatacji nie jest to wadą ale dla wymagającego miłośnika może wymagać poprawy. Podobnie tylny lewy błotnik, polakierowany po wstawieniu reperaturki przez jakiegoś pijanego Drakulę
Piszę uczciwie o wadach samochodu, żeby uniknąć rozczarowań i niepotrzebnych podróży.
Samochód ma blisko 25 wiosen, nie jest idealny ani kolekcjonerski ale moim zdaniem, jest w rzetelnej kondycji i pozwala liczyć na dalszą bezawaryjną eksploatację.
Cena 5900 zł z dwoma kompletami opon.
Samochód można obejrzeć w Warszawie, na Ursynowie.
Zdjęcia dodam gdy będę mógł je wykonać przed zmrokiem, będzie to zapewne najwcześniej w weekend.
Kontakt: wiadomość PW lub telefonicznie 534-252-485
Mogę zamienić na samochód typu Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 206+ z silnikiem benzynowym wolnossącym, rocznik 2008 i młodsze, jeśli kolor biały to może być bez klimatyzacji, z moją dopłatą gotówką lub...
zamienię na W124 lub najchętniej S124 250D lub 300D (wolnossące) z przed 1991 roku w dobrej kondycji. Również możliwa jest moja dopłata.
*- skreślić według uznania