MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr gru 11, 2019 3:09 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 13, 2019 8:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1470
Lokalizacja: WROCŁAW
Kupię ten zaworek do recyrkulacji oparów paliwa
Ważne, żeby był szczelny
Żeby sprawdzić czy szczelny, trzeba possać rurkę idącą w stronę silnika ( kierunek MOT). Jeśli trzyma ciśnienie to dobry, jeśli nie, szmelc.
W pozycji bez prądu ma być zamknięty i trzymać podciśnienie.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Post: sob kwie 20, 2019 10:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3995
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Ja mam włożoną kulkę od łożyska do wężyka - czym to grozi? Implozją?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 220E ' 93
W201 2.0E '83
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2019 3:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 79
Brakiem regeneracji filtra weglowego - de facto bez znaczenia. Jezdzilem tak 4 lata.

Te zaworki najlepiej kupic od w220, w203 lub r170 - sa inaczej zrobione i bardziej niezawodne, a kosztuja grosze. Tylko trzeba kupic z wtyczka i ja przerobic - wtyczka jest taka sama jak do wtryskiwaczy.


Na górę
Post: ndz kwie 21, 2019 10:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1470
Lokalizacja: WROCŁAW
Zrobiłem właśnie tak jak pisze Andrzej. Kupiłem od 220 i przerobiłem wtyczkę. Różnicy w pracy motoru nie widzę ale spalanie zdecydowanie spadło. Nie dziwota bo przez zepsuty otwarty zawór zasysał lewe powietrze.

Czym grozi jazda z zaślepionym zaworkiem? Teoretycznie niczym . Bo po prostu oparów nie wyssie silnik, tylko wylecą do atmosfery jak otworzysz korek paliwa.
Wiadomo, w skrajnej sytuacji jak podejdziesz z petem do zbiornika i otworzysz korek to może Cię opalić jak kurczaka z piór [zlosnikz]

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl