MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Najważniejsze dane technicze W115 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=7&t=4583 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | misiek [ śr gru 17, 2003 12:54 am ] |
Tytuł: | Najważniejsze dane technicze W115 |
W zwiazku z pojawiajacymi sie gdzie niegdzie "wnioskami" o dane techniczne starszych mercedesow, przysiadlem, pozbieralem i potlumaczylem conieco. Narazie sa to glowne, najwazniejsze dane W115, w najblizszym czasie pojawia sie takie same zestawienia dotyczace W114, uproszczone zestawienie numeracji nadwozi i silnikow oraz zestawienie dostepnych kolorow lakierow... Autor Misiek W115 200D okres produkcji 1/68 - 12/76, wyprodukowano 339927szt, nadwozie nr 115.115, samonośne w pełni stalowe, silnik OM615 numer silnika 615.913, wysokoprężny z komorą wstępną , rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch czterosekcyjna rzędowa, pojemność 1988ccm, srednica x skok tłoka 87,0 x 83,6mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 40kW/55KM/4200rpm, moment obr. 11,5kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 4l, od 3/70 - 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 66Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66 skrzynia biegów za dopłatą automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, od 8/73 z konwertorem momentu obrotowego, przełozenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47 napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,92, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14 (seryjne od 06/74), wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,85m (11m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1375kg, dopuszczalna 1895kg masa przyczepy niehamowanej 720kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 130km/h, ze skrzynią automatyczną 125km/h przyspieszenie 0-100km/h 31s, ze skrzynią automatyczną 33,2s zużycie paliwa 8,1 l/100km W115 220D okres produkcji 1/68 - 12/76, wyprodukowano 415156szt, nadwozie nr 115.110, samonośne w pełni stalowe, silnik OM615 numer silnika 615.912, wysokoprężny z komorą wstępną , rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch czterosekcyjna rzędowa, pojemność 2197ccm, srednica x skok tłoka 87,0 x 92,4mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 44kW/60KM/4200rpm, moment obr. 12,8kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 4l (od 3/70 - 5l), instalacja elektr. 12V, akumulator 88Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, od 8/73 z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47, napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,92, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14 (seryjne od 6/74), wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,85m (11,1m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1385kg, dopuszczalna 1905kg masa przyczepy niehamowanej 720kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 135km/h, ze skrzynią automatyczną 130km/h przyspieszenie 0-100km/h 28,1s, ze skrzynią automatyczną 29,1s zużycie paliwa 8,5 l/100km W115 220D Lang okres produkcji 3/68 - 8/73, wyprodukowano 5114szt, nadwozie nr 115.112, samonośne w pełni stalowe, silnik OM615 numer silnika 615.912, wysokoprężny z komorą wstępną , rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch czterosekcyjna rzędowa, pojemność 2197ccm, srednica x skok tłoka 87,0 x 92,4mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 44kW/60KM/4200rpm, moment obr. 12,8kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 4l (od 3/70 - 5l), instalacja elektr. 12V, akumulator 88Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47, napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 4,08, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 15 HB, ogumienie radialne 185 HR 15, wymiary dł/sz/wys 5335/1770/1485mm, rozstaw osi 3400mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 13,1m (13,2m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1540kg, dopuszczalna 2185kg masa przyczepy niehamowanej 720kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 135km/h, ze skrzynią automatyczną 132km/h przyspieszenie 0-100km/h 29,4s, ze skrzynią automatyczną 31s zużycie paliwa 9,1 l/100km W115 240D okres produkcji 8/73 - 12/76, wyprodukowano 126729szt, nadwozie nr 115.117, samonośne w pełni stalowe, silnik OM616 numer silnika 616.916, wysokoprężny z komorą wstępną, rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch czterosekcyjna rzędowa, pojemność 2376ccm, srednica x skok tłoka 91,0 x 92,4mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 48kW/65KM/4200rpm, moment obr. 14kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10l, układ smarowania silnika 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 88Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47 napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,69, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14 (seryjne od 06/74), wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,98m (11,08m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1390kg, dopuszczalna 1910kg masa przyczepy niehamowanej 730kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 138km/h, ze skrzynią automatyczną 133km/h przyspieszenie 0-100km/h 24,6s, ze skrzynią automatyczną 27,4s zużycie paliwa 9,5 l/100km W115 240D Lang okres produkcji 8/73 - 12/76, wyprodukowano 4590szt, nadwozie nr 115.119, samonośne w pełni stalowe, silnik OM616 numer silnika 616.916, wysokoprężny z komorą wstępną, rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch czterosekcyjna rzędowa, pojemność 2376ccm, srednica x skok tłoka 91,0 x 92,4mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 48kW/65KM/4200rpm, moment obr. 14kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 88Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47, napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,92, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 15 HB, ogumienie radialne 185 HR 15, wymiary dł/sz/wys 5335/1770/1485mm, rozstaw osi 3400mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 13,1m (13,2m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1560kg, dopuszczalna 2205kg masa przyczepy niehamowanej 750kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 138km/h, ze skrzynią automatyczną 133km/h przyspieszenie 0-100km/h 25,9s, ze skrzynią automatyczną 28,1s zużycie paliwa 10,1 l/100km W115 240D 3.0 okres produkcji 10/74 - 11/76, wyprodukowano 53690szt, nadwozie nr 115.114, samonośne w pełni stalowe, silnik OM617 numer silnika 617.910, wysokoprężny z komorą wstępną, rzędowy pięciocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy włlek rozrządu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, wtrysk paliwa do komory wstępnej, regulowany mechanicznie, pompa wtryskowa Bosch pięciosekcyjna rzędowa, pojemność 2376ccm, srednica x skok tłoka 91,0 x 92,4mm, stopień spreżania 21,0:1, moc max. 59kW/80KM/4000rpm, moment obr. 17,5kgm/2400rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,8l, układ smarowania silnika 5,5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 88Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47, napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,46, zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 278/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie radialne 175 SR 14, wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,98m (11,08m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1430kg, dopuszczalna 1950kg masa przyczepy niehamowanej 750kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 148km/h, ze skrzynią automatyczną 143km/h przyspieszenie 0-100km/h 19,9s, ze skrzynią automatyczną 20,8s zużycie paliwa 10,8 l/100km W115 200 okres produkcji 1/68 - 12/76, wyprodukowano 288785szt, nadwozie nr 115.015, samonośne w pełni stalowe, silnik M115 numer silnika 115.923, benzynowy, rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, gaźnik Stromberg 175 CDS, od 7/70 Stromberg 175CDT pojemność 1988ccm, srednica x skok tłoka 87,0 x 83,6mm, stopień spreżania 9,0:1, moc max. 70kW/95KM/4800rpm, moment obr. 15,9kgm/2800rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 4l, od 3/70 - 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 55Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66 skrzynia biegów za dopłatą automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, od 8/73 z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47 napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 4,08, 3,92 od 8/69 zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14 (seryjne od 06/74), wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,85m (11m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1335kg, dopuszczalna 1850kg masa przyczepy niehamowanej 700kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 160km/h, ze skrzynią automatyczną 155km/h przyspieszenie 0-100km/h 15,2s, ze skrzynią automatyczną 16s zużycie paliwa 10,9 l/100km W115 220 okres produkcji 2/68 - 8/73, wyprodukowano 128732szt, nadwozie nr 115.010, samonośne w pełni stalowe, silnik M115 numer silnika 115.920, benzynowy, rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, gaźnik Stromberg 175 CDS, od 7/70 Stromberg 175CDT pojemność 2197ccm, srednica x skok tłoka 87,0 x 92,4mm, stopień spreżania 9,0:1, moc max. 77kW/105KM/4800rpm, moment obr. 16,2kgm/2800rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 4l, od 3/70 - 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 55Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66, skrzynia biegów za dopłatą automatyczna czterostopniowa ze sprzęgłem hydrokinetycznym, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47 napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 4,08, 3,92 od 8/69 zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14, wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,85m (11m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1340kg, dopuszczalna 1855kg masa przyczepy niehamowanej 705kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 168km/h, ze skrzynią automatyczną 163km/h przyspieszenie 0-100km/h 13,7s, ze skrzynią automatyczną 13,9s zużycie paliwa 11,1 l/100km W115 230.4 okres produkcji 8/73 - 12/76, wyprodukowano 87765szt, nadwozie nr 115.017, samonośne w pełni stalowe, silnik M115 numer silnika 115.951, benzynowy, rzędowy czterocylindrowy, umieszczony z przodu, wzdłużnie na stojąco, sterowanie zaworami pojedynczy walek rozrzadu w glowicy (OHC), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder, gaźnik Stromberg 175CDT pojemność 2277ccm, srednica x skok tłoka 93,75 x 83,6mm, stopień spreżania 9,0:1, moc max. 81kW/110KM/4800rpm, moment obr. 19kgm/2500rpm, zbionik paliwa 65l umieszczony pod podłogą bagażnika, układ cieczy chlodzącej 10,5l, układ smarowania silnika 5l, instalacja elektr. 12V, akumulator 55Ah, umieszczony w komorze silnika, alternator 490W (za dopłatą 770W), skrzynia biegów czterostopniowa manualna w pełni zsynchronizowana, przełożenia I 3,90, II 2,30, III 1,41, IV 1,0, R 3,66 skrzynia biegów za dopłatą automatyczna czterostopniowa z konwertorem momentu obrotowego, przełożenia I 3,98, II 2,39, III 1,46, IV 1,0, R 5,47 napęd przenoszony na koła tylne przez wał kardana, przełożenie mostu tylnego 3,69 zawieszenie przednie spreżyny srubowe, stabilizator skretny, zawieszenie tylne niezależne, wahacze wleczone, sprężyny śrubowe, stabilizatory skrętne przekładnia kierownicza śrubowa kulkowa, za dopłatą ze wspomaganiem hydraulicznym przełożenie przekłani kierowniczej 22,7:1 (4,6 obrotu kołem kierownicy) dla wersji ze wspomaganiem przełożenie 15,66:1 (3 obroty kołem kierownicy), układ hamulcowy dwuobwodowy z serwomechanizmem, hamulce tarczowe przy wszystkich kołach średnica tarczy hamucowych przód/tył 273/279mm hamulec awaryjny mechaniczny (nożny) działający na koła tylne obręcze kół stalowe o wgłębionym profilu, 5 1/2 J x 14 HB, ogumienie 6.95 S 14 lub 175 S 14, za dopłatą radialne 175 SR 14 (seryjne od 06/74), wymiary dł/sz/wys 4680/1770/1440mm, rozstaw osi 2750mm, rozstaw kół przód/tył 1448/1440mm średnica zawracania 10,85m (11m dla wersji ze wspomaganiem) masa własna 1350kg, dopuszczalna 1885kg masa przyczepy niehamowanej 710kg, hamowanej 1200kg prędkość max. 170km/h, ze skrzynią automatyczną 165km/h przyspieszenie 0-100km/h 13,7s, ze skrzynią automatyczną 13,9s zużycie paliwa 11,4 l/100km |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |