MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:26 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 03, 2015 9:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw gru 03, 2015 8:47 pm
Posty: 1
Witam wszystkich zapaleńców.

Skoro zakładam topic można się domyśleć o co chodzi, mam problem z obrotami. Ale zacznę od początku. Gdy kupiłem 190tke jeździła ona tylko na gazie, pompka paliwa była niby uszkodzona, w tedy na samym gazie autko chodziło idealnie. zaprowadziłem go do mechanika jakiś czas temu, okazało się że pompka jest sprawna nie było na niej prądu mechanik położył nowy kabel, pompka chodzi wszystko jest cacy. No i w tedy zaczeły dziać się cuda. Po tej naprawie auto przestało jeździć na gazie, przerywał, nie miał siły gasł na wolnych obrotach. Pojechałem do gazownika, zrobił co sie dało, powiedział że nie było napięcia wcale na gazie (to są jego słowa) od tamtej pory jakoś jeździ. Ale tu się pojawia ale. Auto na biegu ma cały czas bardzo niskie obroty, gdzieś na poziome 500/min, gasnie na dojazdach np gdy się zatrzymam pod światłami, nieważne czy ciepły czy zimny/ Rano gdy go odpalam na całkowicie wystudzonym silniku po przegazowaniu go że by przełączyłsie na LPG obroty zawieszają sie na poziomie 2000/min i sie utrzymują do momentu wrzucenia biegu. kolejnym dziwnym objawem jest pedał gazu. Nie da sie płynnie dodać gazu, pedał robi się twardy na chwile, przeskakuje jakiś 1cm i chodzi płynnie. a czasem chodzi normalnie zwłaszcza gdy przełączę go na sport. A czasami auto tak po postu chodzi normalnie jak gdyby nigdy nic...

Prosze o pomoc bo chce to zrobić po swiętach. babcia zawsze powtarza żeby się zadawać z silniejszymi i mądrzejszymi od siebie więc piszę do was :)

auto to mb 190 2.0e z 4 biegowym automatem sportline + lpg


Na górę
Post: wt gru 15, 2015 8:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
nie ten dział!

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr gru 16, 2015 2:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Po pierwsze nie napisałeś z którego roku jest to auto co przy W201 i jego układzie wtryskowym ma spore znaczenie.

Z tego co pamiętam było tam kilka różnych rozwiązań regulacji minimalnych obrotów biegu jałowego. Jedne są podatne na regulację, inne wymagają naprawy/wymiany uszkodzonych części.

Zacząłbym od identyfikacji elementów układu dolotowego oraz sprawdzenia czy wszystkie gumy są całe...
Jeśli auto ma gazior to jest spora szansa że kiedyś był strzał który mógł:
1) rozerwać gumy (przez co mamy rozregulowaną mieszankę)
2) rozwalić zawór powietrza dodatkowego

Masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice i planujesz sam ogarniać temat, czy też chciałbyś po prostu namiar na kogoś kto to ogarnie?

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl