MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr maja 08, 2013 1:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
ja kupiłem bilety (groupon) dla 4 osób (mam gości w tym czasie :))
mam nadzieję, że się uda być

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Post: czw maja 09, 2013 12:50 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Tak jeszcze informacyjnie ;)

Nasze stoisko będzie się znajdować w hali B i będzie oznaczone na mapkach symbolem B17 [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Post: sob maja 11, 2013 2:23 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt maja 20, 2011 6:40 pm
Posty: 332
Właśnie wychodzę, do zobaczenia...Mks

_________________
W 107 380 SLC '81 Anthrazitgrau 172
W 123 230 CE '84 Zypressengrun 876


Na górę
Post: sob maja 11, 2013 6:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 19, 2012 9:47 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
Byłem, widziałem, stoisko obok "naszego Lanciowego", także w moich prywatnych oczach, macie co najmniej +50 do lansu [zlosnikz] ;)
BTW, czyja jest srebrna 107 z rocznikiem 1979 zamiast tablicy rejestracyjnej?
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
Mercedes W123 200 D '83, Fiat 126p 650E '87, Octavia III 1.6 TDI (TFU!)...
www.maxserwis.com.pl


Na górę
Post: sob maja 11, 2013 10:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 01, 2011 1:54 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Biłgoraj
Czekam na relację..bo ja niestety się nie mogę pojawić :-?

_________________
W123 300D 1981 USA
W123 300DT 1985 USA
W123 300DT 1985 USA
S124 250TD 1995
S124 300TD 1992


Na górę
Post: ndz maja 12, 2013 10:19 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Dawajcie jakieś zdjęcia bo się niecierpliwię :evil:

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
Post: ndz maja 12, 2013 10:33 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Najwiecej fot na FB i oczywiscie na stronach innych klubow. Dla mnie mistrzami sa chlopaki z klubu Porsche - fajne stoisko w centralnym punkcie, o autach nie ma co pisac, bo po prostu super. A bylo kilka perelek z Zuffenhausen.

Nasze stoisko ciut malo kolorowe, tak sie zlozylo, ze auta byly: biale, brudno-biale, bezowe, srebrne i majtkowy blekit :) Na przyszly rok trzeba sie postarac o akcent kolorystyczny :) Niestety Mercedesow byla masa, procentowo Porsche i MB stanowily chyba ponad 50% ekspozycji. Na tle 111 (takze cabrio), 113, 190SL ciezko zablysnac /8-ami i beczkami. Ale nie o to raczej chodzi. Wazne jest uczestnictwo i bycie widocznym. I to sie udalo.

A tak poza tym, w zasadzie powinienem od tego zaczac: dzieki wszystkim ktorzy poswiecili swoj czas na organizacje, dyzury na targach, udostepnienie aut itp. Idzik, Gosia, Stawros ... i inni - dzieki!!!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 9:21 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Byłem w niedzielę i przyznam się szczerze, że jestem nieco zawiedziony, bo inaczej sobie to wyobrażałem (byłem po raz pierwszy). Mam wrażenie, że targi, a raczej wystawa, bo z targami to miało raczej mało wspólnego, powstały według podpisu naszego forumowego Kolegi o ksywie broneq:
"Samochody dzielimy na DOBRE; BARDZO DOBRE; i NIEMIECKIE
Samochody Niemieckie dzielimy na DOBRE; BARDZO DOBRE; i MERCEDESY
MERCEDESY dzielimy na PIĘKNE; BARDZO PIĘKNE; i COUPE
Mercedesy COUPE dzielimy na ... WSZYSTKIE SĄ NAJPIĘKNIEJSZE".
Mercedesów od groma, ale w większości właśnie coupe. Nie wiedziałem nawet, że istnieje taki twór jak "Klub-Coupe.pl" dla posiadaczy i miłośników mercedesów coupe 107,111,113,114,123,124,126, a jego partnerem jest Klub Zabytkowych Mercedesów Polska. Mieli całkiem niezłą i sporą ekspozycję w centralnej części. Do tego wspomniany KZMP, który nie po raz pierwszy starymi mercedesami promuje najnowszy model, a także zachęca do członkostwa za pomocą p. M.Damięckiego i jego wyremontowanego 123 (oczywiście coupe), jak zrozumiałem z filmu wyremontowanego przez ASO mercedesa (do czego akurat nie powinni się przyznawać). Nie było jednak tak źle, bo czerwone 114 (a jakże coupe), stojące obok, było dla kontrastu dość przyzwoite. Były też nowsze modele (124,210,211), aby ukazać historię najnowszego modelu po modernizacji, czyli 212 (coupe nie inaczej), co w tym akurat konretnym przypadku jest zrozumiałe, więc komentarz zbędny (tak wiem 124 z tego stoiska to była 500, przepraszam wszystkich że się nie podniecam).
Tu i ówdzie stojące 111/112 coupe/cabrio (chyba obecnie pod względem lansu nawet Pagoda im nie dorównuje), czasem pojedynczo, innym razem w grupie i towarzystwie 107, 114 i 123 (jasne że coupe).
Dla "naszego" Klubu brawa za pokazanie poczciwego 123 300D i 114 nie coupe (piękne coupe też było) oraz rzecz jasna gwiazdy stoiska 319, jednego z najciekawszych aut na wystawie.
Co do mercedesów to przytłaczające wrażenie, że mercedes to przede wszystkim auta dwudrzwiowe! Dobra były dwie 110 (za równo 190 jak i 200), był ponton 120, ale do tego dwa pontony 128/180 coupe (oba naprawdę dobre, jeden w hali drugi dwukolorowy na zewnątrz), dwie 108 (obie na zewnątrz).
A gdzie 115 (już nie upieram się że diesel)?
Gdzie 116 (w zeszłym roku obchodząca 40-lecie istnienia, a w przyszłym 40-lecie zwycięstwa w konkursie Car of the Year- jedynego w historii mercedesa!)
Gdzie 123 kombi (124 było [hihi] )?
Gdzie 126 (no choćby SEC, skoro był żart w postaci 124 coupe)?

Zostawiając już mercedesy, to te same spostrzeżenia mam odnośnie BMW, których było bez porównania mniej, ale królowały E24 (seria 6), dwa E28 (seria 5) i pojedyncze E9 (poprzednik E24), E114/115 (seria 1500-2000) oraz Isetta, a także żarty w postaci E34.
E12 - pierwszej w historii firmy serii 5 brak.
E21 - pierwszej w historii firmy serii 3 brak.
E23 - pierwszej w historii firmy serii 7 brak.
To (chyba) kwestia braku jakiegokolwiek klubu BMW na wystawie i odzwierciedlenie tego co jest trendi i cool (tak jak w przypadku mercedesa).

Oczywiście były i jasne strony jak wspomniane przez Bukola stoisko Porsche, a także klimatyczne stoisko "Stada Baranów" lśniące inaczej, świetna wystawa FSO AUTOKLUBU skupiająca się na 35-cio leciu Poloneza. Były Caro, Atu, Borewicze (także coupe), Analog, karawan, Rover i przekrój nadwozia z zaznaczonymi strefami: zgniotu i wzmocnionymi.
Prywatna wystawa kolegów z grupy "Oldtimery Warszawa", a na niej Wartburgi 353, 126p i przyczepy kempingowe oraz kolekcja polskich rowerów wszelakich.
Poza tym sporo 125p różnej maści, a jeden szczególnie zapadł mi w pamięć nie tylko za sprawą stanu i niespotykanego koloru nadwozia, ale przede wszystkim dzięki historii rodzinnej, był dziadek z babcią - pierwsi właściciele i ojciec z synem, czyli przekazywanie auta z pokolenia na pokolenie, to jest właśnie piękno starych samochodów, ich historia i poza wartością materialną, wartość emocjonalna.
Takie imprezy pokazują jak bardzo ta dziedzina motoryzacji jest u nas jeszcze w powijakach (tylko dwie firmy zajmujące się renowacją aut i dwie chromownie miały reklamę na targach). Na szczęścia to się powoli zmienia i ewoluuje ku lepszemu. Ludzie nabierają świadomości, że nie jest to tania zabawa i dobrze, ale potrzeba jeszcze wielu lat, aby ten rynek nabrał jakości.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 10:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
było też W123 bordowe z prywatnej wystawy i V123 (pullman) na dworze, myślę, wiec, że nie ma co narzekać ;-)

Jak dla mnie to najlepsza edycja tych targów,choć pierwsza również była ciekawa.

PS chyba nie było Pana z Gdyni handlującego częsciami

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:32 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Lukasz, czepiasz sie, jaki kraj taki rynek i takie targi/wystawy. Od czegos trzeba zaczac w Polsce, a tego typu wystawy sa idealnym poczatkiem. Trzeba zaszczepiac w ludziach, niech widza i nabiora nieodpartej checi posiadania ;)

Brak 116-tki mowisz? To zamiast narzekac trzeba bylo wystawic swoja i namowic szwagra zeby wstawil 300SD i 6.9. Z tego co kojarze, to Wy z Adamem jezdziliscie na spoty "klubu" 116-tki!!! Poza tym patrzysz przez pryzmat milosnika MB, a to nie do konca pokrywa sie z tym, co chca ogladac ludzie. Ty bys pewnie chetnie poogldal silniki w przekroju, ale przecietny zwiedzacz by pewnie nawet oka nie zawiesil.

Jezeli celem Nostalgii ma byc promowanie zabytkowej motoryzacji, to lepiej pokazac auta nietuzinkowe. Po ekspozycji Porsche tez mozna nabrac mylnego wrazenia co do ilosci modeli Turbo w Polsce, a te dwie 965 ktore byly pokazane to chyba najladniejsze w Polsce, nie jedyne, ale nieliczne w takim stanie.

Mi barkowalo n.p. Land Rovera i nie omieszkalem wspomniec o tym w srodowisku zwiazanym z ta marka. Ani jednego Landa na hali!!! Za malo aut amerykanskich, chlopaki z lowrider.pl olali impreze totalnie (albo nie maja co pokazac [zlosnikhihi] - to taki zlosliwy wjazd na ambicje :) ). Nie wspomne juz o niemal calkowitym braku zabytkowych motocykli. Do tego tylko jedno stoisko militarne, a gdzie Willis? Braki spore, na pewno. Ale swiatelko w tunelu jest i oby to nie byl spozniony, rozpedzony 6.9 w drodze na wystawe.

Coz, takie "iwenty" pokazuja jak ksztaltuje sie rynek, i widac, ze dzieli sie na Mercedesy, Porsche i reszte. Ale tak samo jest w Niemczech, gdzie te dwie marki dominuja na targach, wystawach itp. Moze to zasluga koncernow ktore promuja klasyki? Moze niezawodnosci? Dostepnosci czesci?

I jeszcze jedno - takie wystawy, zloty, targi beda ZAWSZE odzwierciedleniem zaangazowania srodowiska w ich organizacje. Dlatego Lukasz nie rozumiem Twoich rozczarowan i wqrzaja mnie takie pretensje. Jestes w srodowisku od dawna, ale od pewnego czasu jakby ciut z boku. Gdybys jezdzil n.p. na zloty, to bys sie nie musial sie dziwic, ze istnieje Klub QP, ktorego czlonkowie intensywnie uczestnicza w zyciu tego forum, a takze licznie sa reprezentowani na zlotach MB/8, zawsze z ladnymi autami. Troche to nie fair wobec ludzi robiacych co tylko sie da aby rozruszac branze w ciezkich czasach kryzysu. Jak na ogolna bide, i tak bylo niezle. Niech impreza sie rozwija, moze w przyszlosci uda sie naklonic kilku "malkontentow" do poswiecenia wlasnego czasu, pokazania swoich aut itp.

Ja rozwazam na przyszly rok wystawienie sie z kilkoma pojazdami, koniecznie obok MB/8. Zobaczymy jak czas pozwoli.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:38 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Bukol pisze:
Najwiecej fot na FB


A co to jest FB? [zlosnik] Sorki, ale nie jestem fanem i zwolennikiem tego typu mediów. Raczej oczekiwałem czegoś na naszej stronie.

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:49 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
oldik pisze:
A co to jest FB? Sorki, ale nie jestem fanem i zwolennikiem tego typu mediów. Raczej oczekiwałem czegoś na naszej stronie.


Musisz jeszcze chwilkę poczekać ;) Po 3 dniach spędzonych w hali targowej, dopiero teraz zrzucam fotki z aparatu... Dzisiaj wrzucę.

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:52 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
oldik pisze:
Bukol pisze:
Najwiecej fot na FB


A co to jest FB? [zlosnik] Sorki, ale nie jestem fanem i zwolennikiem tego typu mediów. Raczej oczekiwałem czegoś na naszej stronie.


Moze warto, bo tam jest pelniejszy obraz, wiecej kamer, nie tylko mercedesowe spojrzenie itp.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 12:17 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Bukol pisze:
Moze warto


Może i tak, ale tam się nie da wejść jako gość, musisz się rejestrować co jak już wspomniałem mnie nie interesuje. Spoko poczekam na idzikowe zdjecia.

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 12:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Zanim fotki to się trochę wytłumaczę [zlosnik]

W tym roku debiutowaliśmy na tej imprezie, wcześniej zawsze pokrywała się z terminem naszych zlotów... Dlatego podejście mieliśmy trochę "zachowawcze". Tak naprawdę dosłownie do kilku dni przed imprezą nie wiedziałem w końcu ile mamy miejsca, jakie stoisko, ile metrów, za ile, jak to wszystko będzie organizacyjnie wyglądało itd. itp. Swoją drogą zgłoszone ostatecznie mieliśmy 6 aut, a miejsca jak się okazało w piatek na 5...

Kolorystyka rzeczywiście wyszła nam mdła, ale pierwotne plany przewidywały także udział na naszym stoisku pickupki Bodzia (czerwień), S123 Jacka (Granat) i W108 (Bordo), było by kolorowo ;-)))) Z różnych przyczyn w równych terminach, te auta odpadły... Wspomnianego przez Łukasza kombi W123 nie zabrakło w naszych planach, ale niestety nie dotarło (nieobecność usprawiedliwiona, nie wyobrażam sobie, żeby Jacek miał odejść od stołu operacyjnego, bo za godzinę musi wstawić auto na targi... [zlosnik] )

Przekrój aut w naszym Klubie/Forum jest olbrzymi. Na początek skupiliśmy się na autach najpopularniejszych (nie dotyczy L319 [zlosnik] ) Na W116, W108, W111, i kilka innych po prostu zabrakło powierzchni... Teraz już ścieżki przetarte, wiec w przyszłym roku możemy pokusić się o jeszcze ciekawszą i obszerniejszą wystawę naszych aut (zarówno pod względem ilości aut jak i różnorodności typów i kolorów ;)

Co do samej wystawy... Mi się podobało, przekrój aut był ciekawy, choć rzeczywiście głównie brylowały Mercedesy i Porsche (w Essen jest tak samo). Impreza musi się cały czas rozwijać, miną lata zanim tak naprawdę powstanie u nas prawdziwy rynek aut, części, akcesoriów... Zmienić muszą się wszyscy - my, klienci, dostawcy, produceni i usługodawcy. Droga długa i trudna...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl