MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 30, 2012 3:59 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt paź 30, 2012 3:16 pm
Posty: 3
Numer GG: 2079709
Witam. Na forum jestem nowy a zamiłowanie do "kaczki" jest już od dawna. Kilka lat temu często było mi dane użytkować takowe auto moich znajomych. Niedawno nadarzyła się okazja zakupu własnej kaczki od zanjomego, typ 207, kabina 3 miejscowa, skrzynia ładunkowa 3,4m x 2,0 m. Rama w stanie bdb, kabina również poza prawymi drzwiami, które jednak dostałem na wymianę. Skrzynia ładunkowa zdrowa, jedynie burty raczej do wymiany. Silnik zmieniony na 3,0 z w123. Jak tylko pogoda na to pozwoli zabieram się za naprawy które są potrzebne. Naprawy wymagają:
1) biegi ( wchodzą tylko 2 w przód a ze wstecznym trzeba dużo kombinować). Poprzedni właściciel powiedział że to wina wybieraka, jednak jak zdjąłem lewarek i zamiast niego do zmiany biega użyłem normalnej rurki to ze wstecznym i pozostałymi biegami nie było już wielkich problemów. Czy ktoś przerabiał już problem obracającego się lewarka po drążku wybieraka?
2) Hamulce tył -> pęknięty przewód hamulcowy na tylnej osi, przez co hamulce w całym aucie słabe.
W mojej kaczce na moście tylnym zabudowane jest jakieś urządzeniu odpowiedzialne za hamulce w zależnośći od ciężaru, czy ktoś może mi wyjaśnić jego zasadę działania??
3) Stacyjka -> problem z przekręceniem kluczyka, stacyjka jest przekręcona w pozycję 1 a prąd wyłączam na dodatkowym wyłączniku prądu. Czy jest możliwa wymiana samej wkładki?? Ewentualnie czy od jakiego innego modelu mb dopasuję stacyjkę?
4) Gaszenie -> potrzebowałbym schemat podłączenia wężyków ciśnieniowych w mercedesie w123, ponieważ widzę że przewody są rozłączone.

Powie ktoś że dużo napraw mnie czeka. Sam wiem w jakim stanie są kaczki w ogłoszeniach a że moja kosztowała niewiele nie zraża mnie to. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.
pozdrawiam


Na górę
Post: czw lis 01, 2012 7:40 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
zdziaszek pisze:
Czy ktoś przerabiał już problem obracającego się lewarka po drążku wybieraka?

Czesc.
Raz na 500km zdarza sie w mojej Kaczce, ze lewarek zacznie sie obracac. Uprzedzał mnie o tym poprzedni wlasciciel. Ustawiam wtedy lewarek we wlasciwej pozycji i wciskam go na miejsce.

Skad jestes?

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: czw lis 01, 2012 11:15 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt paź 30, 2012 3:16 pm
Posty: 3
Numer GG: 2079709
hej. Jestem z okolic Rybnika (śląsk). Problem w tym że za bardzo nie da się mojego wcisnąć. Jak wcisnę i skręcę "opaskę zaciskową" która na nim jest u dołu to i tak to wiele nie pomaga. Będę chyba musiał zrobić jakąś modyfikację. Jeśli to nie problem to zrób foto lewarkowi w Twojej kaczce, porównam to z moją ;)


Na górę
Post: ndz lis 04, 2012 9:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
zdziaszek pisze:
Jeśli to nie problem to zrób foto lewarkowi w Twojej kaczce, porównam to z moją ;)

Proszę. Jak chcesz inna fote to daj znac.
P.S. Przepraszam za syf, ale Kaczka świeżo po blacharzu i nie zdążyłem odkurzyć.

Obrazek

Obrazek

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 3:17 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt paź 30, 2012 3:16 pm
Posty: 3
Numer GG: 2079709
Dzięki za szybka odpowiedź. Jednak głównie chciałem foto tego co jest pod tą gumą (osłoną) na dole lewarka. Bo z wierzchu mój wygląda tak samo, jednak całe zamocowanie jest pod tą osłoną i tam mi się to obraca...


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 11:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
OK,
Zrobie przy najblizszej okazji.

A mozesz powiedziec jak u Ciebie mocowana jest oslona silnika. Mam na mysli czy tak jak u mnie guma z podlogi podchodzi pod pokrywe i jest dociskana, czy tez klapa jest dociskana tylko uszczelka a guma na podlodze nie trzyma sie pod klapa?

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl