MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=52&t=60890 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mercedes124_1987 [ ndz sty 13, 2013 2:59 pm ] |
Tytuł: | Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Witam jak wiadomo posiadam od roku mercedesa W140 600SEL jak go zakupiłem idealny nie był ale i nie kosztował tyle co ideał.Przez ten rok wykonałem kilka prac przy nim jeszcze dużo mi pozostało i chciałbym się nimi podzielić na forum bo może ktoś skorzysta i coś podpowie w trakcie prac.Z każdej naprawy postaram się wkleić fotki zapraszam do oglądania i oceniania. pierwsze prace montaż LPG czy się to podoba czy nie Wlew schowany obok wlewu Pb Butla w koło STAKO tankuje 66l lpg cała instalacja jest wykonana na Faro 8 i puszczona w progu tutaj jest miejsce montażu reduktorów tzn dwóch połączonych w jeden to taki mój pomysł bo nie było na nie miejsca Są to dwa reduktory KME Gold skręcona płaszczami wodnymi powiercony kolektor reduktory zamontowane prawda że ładne? zawór też moja konstrukcja na dwa wyjścia w ori miał jedno i wszędzie ma fi 8 zrzuty są jeszcze jak miałem uszkodzony przepływomierz przez to czasy są wydłużone teraz jest ok i znacznie mniej pali obecnie na lpg mam jakieś 7 tyś i nie ma z tym problemu oprócz tego że jest taniej niż na pb Kolejnym krokiem była poprawa bezpieczeństwa czyli hamulce i drobne duperela które uległy zniczczeniu tarcza kotwiczna uszkodził ją ktoś jak zmieniał koła bo dał za długie szpilki i wymieliło wszytko dlatego nie było szczek rozpieraków itp musiałem wszytko kupić stukanie w zawieszeniu z prawej strony winna poduszka amortyzatora Wał miał bicie i wył rozwalona podpora wału a łożysko pasuje z podpory półosi od renault łożysko firmy SNR osłona frezu na wale zaciski po wymianie gumek piaskowaniu i malowaniu proszkowym kolejne moje prace to kolejna naprawa ASB bo przez dłuższy czas użytkowania po naprawie skrzyni nie działał ASR i dostała trochę po du... i teraz ma problem ze wstecznym i potrafi się wyluzować na D tak jak by wybiło bieg.Następną praca będzie demontaż silnika i ściągnięcie głowic bo olej przesiąka z uszczelek pod głowicą i jest mnóstwo drobnych wycieków przy okazji będzie robiony rozrząd i wyciek z kolumny kierowniczej. Pozdrawiam. |
Autor: | butek22 [ ndz sty 13, 2013 8:46 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Powodzenia w przywracaniu W140 do blasku z dawnych lat, są to naprawdę fajne wozy i oby było wiecej takich ludzi jak ty. |
Autor: | darus [ ndz sty 13, 2013 9:09 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Koszta pewnie będą ogromne, ale jak robi wrażenie. Zamiast rurek miedzianych został zastosowany tekalon - taki przewód plastikowy, cos jak w ukladach pneumatycznych cieżarówek i autobusów? Czy puszczenie tego we wnetrzu jest dozwolone? |
Autor: | mercedes124_1987 [ pn sty 14, 2013 5:55 am ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Faro to przewód z przeznaczeniem do LPG i CNG z atestami i tak dalej w samochodach z Holandi gdzie też montują gaz widziałem kilka razy przewody w środku auta.Diagnosta się nie czepiał gazownik tez jak odbierał instalacje po montażu tak że chyba można |
Autor: | trocin [ pn sty 14, 2013 7:31 am ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Czas wtrysku Pb pokazuje 4 cylindry, LPG 6, aktywne gazowe 6 - gdzie reszta? BTW Też mam KME Gold tyle ze 1 sztuke i faro 8mm puszczone przy przewodach hamulcowych pod spodem... Butle tez mam taką samą Wtryski jakie masz? Ja Hany H2000 zielone... |
Autor: | mercedes124_1987 [ pn sty 14, 2013 9:33 am ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
trocin graty do lpg mam takie same jak ty łacznie z wtryskami tylko że prawie wszytko razy dwa |
Autor: | WLD_Wlodi [ wt sty 15, 2013 12:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
1 Pytanie. Ile pali gazu? |
Autor: | mercedes124_1987 [ wt sty 15, 2013 2:13 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
a pytasz na głowice czy ogólnie? średnio to 23 na miejscu jazda tak do 100 normalna a jak dostaje to i pod 30 wejdzie ale jak spokojnie jedzie gdzieś dalej to dużo mniej niż 20L średnio za litr gazu płace 2.70 tak że 100km wychodzi jakieś 62zł a około 120zł.Tragedii niema ja jestem zadowolony |
Autor: | w0wacik [ sob mar 23, 2013 7:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Pod maską gazownicza tragedia... Przewody od rozdzielaczy do wtryskiwaczy powinny mieć taką samą długość do wszystkich cylindrów. No i te KME... |
Autor: | THC [ ndz mar 24, 2013 4:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
w0wacik pisze: Pod maską gazownicza tragedia... Przewody od rozdzielaczy do wtryskiwaczy powinny mieć taką samą długość do wszystkich cylindrów. No i te KME... Wcale nie powinne, a co nie tak z KME chętnie dowiem się czegoś nowego? |
Autor: | WLD_Wlodi [ czw mar 28, 2013 12:10 am ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Akurat 2 goldy to dobra sprawa do 600 , może nawet na jednym by było ok. |
Autor: | w0jta5 [ wt kwie 09, 2013 8:45 am ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
Zaciski coś pięknego. |
Autor: | mercedes124_1987 [ pt maja 03, 2013 1:16 pm ] |
Tytuł: | Re: Naprawy W140 600SEL w jedym miejscu |
KME są dla tego że mogłem je razem skręcić żeby zaoszczędzić na miejscu i wiem że wyrobią a co do wężyków to wydawało mi się że długość od wtrysku do kolektora jest ważna jak nie najważniejsza.Dziwi mnie ze nikt się nie pyta czego mam źle filterki do gazu założone i skąd mam zawór do gazu na 2 wyjścia tylko te wężyki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |