MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 11:41 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 16, 2013 1:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
maruan pisze:
przyspawam od spodu płaskownik i nie będzie pracować, poza tym blacha 1,5 mm.


A juz mialem napisac , ze bedzie klikac jak dekielek od Frugo [zlosnik] Dziwi mnie , ze przy estetycznym sposobie spawania i doginania blach nie przylozyles sie choc troche do zrobienia przetloczen. Ciensza blacha z kilkoma takimi bylaby sztywniejsza od tej 1,5owki, a efekt estetyczny nieporownywalny. Ta moja wstawka powyzej jest zrobiona prawie ze na kolanie bez uzycia zadnych zaawansowanych maszyn blacharski, przy pomocy pobijaka i molotka na elastycznym podlozu. Na pewno znalazlbys te 3 elementy w swoim garazu.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: śr sty 16, 2013 2:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
maruan pisze:
z tego co tak patrze u mnie jest większy kibel, ale powoli wyprowadzam. Ja postanowiłem zrobić podłogę po swojemu np tył prawej podłogi:


Jejku, kto to robił? Pat i Mat? Czemu to tak dziwnie porobione?

Straszliwe te łaty są trochę. Takie rzeczy mam w 124 w jednym miejscu i się wstydziłem a tu widzę, że więcej nas. [hihi]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: śr sty 16, 2013 2:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 04, 2012 11:56 am
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
robię to sam, a na dodatek robię blacharkę pierwszy raz. Ma być mocne i wytrzymałe, a nie estetyczne. To jest połoga i nikt tego nie będzie oglądał.


Na górę
Post: śr sty 16, 2013 2:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
maruan pisze:
robię to sam, a na dodatek robię blacharkę pierwszy raz. Ma być mocne i wytrzymałe, a nie estetyczne. To jest połoga i nikt tego nie będzie oglądał.


Ja już widziałem i inni pewnie też. [hihi] No, mocne to to jest na pewno. Ja nie mówię, że źle (bom żaden fachowiec) ino, że trochę słabo się prezentuje. U mnie w 124 to jeszcze takie manewry uchodzą, ale w takim klasyku, to już chyba trochę mniej.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: śr sty 16, 2013 4:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
krasuss młodszy pisze:
Takie rzeczy mam w 124

krasuss młodszy pisze:
U mnie w 124


Dobra, już teraz wiem (i inni pewnie też), dlaczego wczoraj tak głosowałeś przeciw moim "impertynencjom". [hihi]
Jak jesteś taki zadurzony to wyżyj się tu: http://www.w201w124.com/forum/ lub tu: http://mb201-124.eu/ ewentualnie u "Nas" w "plastikowych zderzakach", bo na tym podforum możesz nie znaleźć zrozumienia. ;)

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 11:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 18, 2012 8:54 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Panowie,

W końcu się temat pięknie rozwinął :D bo wcześnie to kiepsko szło z komentowaniem...

Co do mojego projektu to zastanawiałem się czy nie wrzucić w progi podciągów których oryginalnie nie było żeby samochód był sztywniejszy... ale po wstawieniu podłogi i progów wydaje się być mocne i twarde a napewno twardsze i mocniejsze jak z przed wymiany :D

Gratuluje wymiany grodziowej części bez wyciągania skrzyni i silnika... Powinno to wyglądać u mnie tak samo ale jak kolega w poprzednim poście napisał - blacha ma być mocna przede wszystkim a nie ładnie wyglądać od spodu bo i tak po zakonserwowaniu i zabezpieczeniu nic nie będzie widać.

Panowie pytanie ?! Teraz chyba musze te wszystkie spawy zacynować, tak to chyba powinno się robić aby nie rdzewiało za szybko ? Oczywiscie spawy zostały zabezpieczone preparatem ale zacynować powinno się aby to zostało poprawnie zrobione ?

Pozdrawiam,
Tomek

_________________
MB w124 300T 4 matic 1995 Automat


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 11:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 18, 2012 8:54 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Aaaa jeszcze jedno pytanie... Będzie montować u siebie plastykowe nadkola. Czy ktoś juz podejmował się takiego zabiegu?? Kupiłem komplet przód tył od 115, napewno nie beda idealnie pasować ale po podgrzaniu powinny sie ładnie ułożyć to powinno uchronić nadkola i ściane grodziową dość dobrze...

Pytam bo wcześniej nie widziałem w żadnej 114 nadkoli ... :-o

Pozdr,
Tomek

_________________
MB w124 300T 4 matic 1995 Automat


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 11:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 02, 2010 9:44 am
Posty: 155
Numer GG: 1388153
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
A po założeniu tych plastikowych nadkoli nie będzie się tam wilgoć i brud zatrzymywał, powodując gnicie ?

_________________
Pozdrawiam

S-E-B-E-B
_________________
MB W123 230 CE '82 - ex
MB W140 500 '95 - ex
MB W215 500 - ex


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 11:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 18, 2012 8:54 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Nie mam zdjęć tych nadkoli ale są one długie i mocno zamaskują blaszane elementy a montując postaram zamocować je tak aby jak najbardziej przylegały do blachy. Przede wszystkim mają chronić je przed kamieniami bo autkiem zamierzam poruszać się jedynie od wiosny do jesieni tak aby nie trafić na śnieg i sól drogową...

Miałeś do czynienia z takimi nadkolami, że przeczuwasz takie problemy?

Pozdr,
Tomek

_________________
MB w124 300T 4 matic 1995 Automat


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 1:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
widziałem zamontowane takie nadkola w 115.... tragedia... wystaje poza błotnik, może jakąś funkcję tam pełni ale wilgoć i tak wejdzie tam gdzie ma wejść a gorzej będzie miała opuścić to miejsce z powodu tych nadkoli

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 3:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 18, 2012 8:54 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Bez jaj kto montuje nadkola w samochodzie w taki sposób zeby wystawały poza błotniki? [totalszok]

Przecież to jest plastykowe czy inny ABS :D Mozna dociąć podgrzać dopasować i gitara...! Chyba...? :)

Pozdr,
Tomek

_________________
MB w124 300T 4 matic 1995 Automat


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 3:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
okoman1 pisze:
Bez jaj kto montuje nadkola w samochodzie w taki sposób zeby wystawały poza błotniki? [totalszok]


zaczniesz pasować do samochodu to zobaczysz jakie to gówna:D i że inaczej jak nałożyć na błotnik się nie da, tak nawiasem mówiąc to na styku błotnika i tego nadkola będzie syf i wilgoć i zgnije 10 razy szybciej niż bez niego....

okoman1 pisze:
Przecież to jest plastykowe czy inny ABS :D Mozna dociąć podgrzać dopasować i gitara...! Chyba...? :)

Pozdr,
Tomek


no jest plastykowe czy tam ABS, ale jakość wykonania jest pożal się, może tamci nie grzali i nie dopasowywali ale wydaje mi się że inaczej zamontować tego się nie da :D

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: czw sty 17, 2013 5:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 04, 2012 11:56 am
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
za to u mnie w temacie wszystko stoi. Spokojnie krytyki się nie boję :)


Na górę
Post: pt sty 25, 2013 10:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 18, 2012 8:54 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Koledzy, koleżanki,

W związku z dalszym dłubaniem przy samochodzie doszedłem do szybra który był nie użytkowany od paru lat. W większości wszystkie podzespoły mechaniczne wyglądają ok plastiki są w bardzo dobrej kondycji natomiast sama blaszana klapa przesuwana wygląda kiepsko... :(

Oglądając starannie zdjęcia szybrów z 123, 116, 107 dał bym sobie ręke uciąć, że to to samo... ale jak to mówią mógłbym bez ręki chodzić :)

Jest ktoś kto wie czy blacha przesuwna szybra od innych modeli samochodów typu 116, 123, 107 pasują do 114 Coupe ?

Będe wdzięczny za pomoc.

Pozdr,
TOmek

_________________
MB w124 300T 4 matic 1995 Automat


Na górę
Post: sob sty 26, 2013 11:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 17, 2012 12:51 pm
Posty: 56
Od siebie mogę dodać że rama (stelaz) od W115 i W114 coupe to to samo z niewielkimi różnicami ,wiec myślę że blacha też.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl