MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
No i mamy trzeciego Pullmana na forum https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=51&t=26536 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | airkomin [ wt lip 31, 2007 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
Przy okazji rutynowego spawdzania co nowego u znajomych natknąłem się na zdjęcia z germanizowania anglików, w tajnej bazie ciemnych sił na terenie polski. Noto od razu kila pytań: Dostanie to TUV? Jaka jest metoda na zarejestrowanie tego, rzeczoznawca, badanie spawów? Co z resztką dawcy? Potrzebujesz może podłogę bagażnika i nadkola wewnętrzne? (jak nie chętnie odkupie, bo poszukuje) Reszta fotek: http://zelazko.com.pl/cpg/thumbnails.ph ... =25&page=3 |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt lip 31, 2007 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
hheheheh dobry sposób na przekłądke zreszta u nas wile aut tak sie robi po dzownie lub własnie przekładki. |
Autor: | Jarzyn [ wt lip 31, 2007 10:46 pm ] |
Tytuł: | |
Opłaca się remontować? |
Autor: | SKOWRON [ wt lip 31, 2007 11:52 pm ] |
Tytuł: | |
Jarzyn pisze: jasne. Co rok ubezpieczenie i przegląd. No, chyba że na żółtych [zlosnik]
|
Autor: | kudłaty [ pt sie 03, 2007 12:16 am ] |
Tytuł: | |
Przepraszam że wtrącam. Byłem ostatnio na urlopie w okolicach Sanoka. Szkoda, że ten urlop już się skończył. Odwiedziłem znajomego mechanika, który naprawiał W114 lang dla jakiegoś niemca. Samochodzik już prawie gotowy. Poniżej wrzucam fotki. Wcześniej w tym warsztacie naprawiali Porsche, coś a'la James Dean, ale wtedy nie miałem cyfrówy. Też przyjechało i pojechało do niemcowni. |
Autor: | /8 [ pt sie 03, 2007 9:29 am ] |
Tytuł: | |
Witam, no auto full wypas jest! Gites malines po prostu Z tego co widzę to lampy tylne i kierownica pierwszo seryjne - reszta na druga serię wygląda. To czarne na dachu to szyber? Zaczyna się w połowie drugich drzwi i sięga aż pod tylną szybę?? Trzeba przyznać że Helmut troszkę kasy wyłożył ale auto będzie miał wyczesane. Ja gdybym miał takiego to szkoda by było mi go trzymać w garażu na niedzielne przejażdżki - takim autem na codzień jeździć to jest bajka jedynie z parkowaniem może być mały problem |
Autor: | kudłaty [ pt sie 03, 2007 9:33 am ] |
Tytuł: | |
Szyber zakładał ten mechanior jest nieoryginalny, ale nieźle dopasowany po otwarciu zwija się w charmonijkę do tyłu tak jak dachy w cytrynach. A autko ma stać w jakimś salonie... |
Autor: | /8 [ pt sie 03, 2007 9:36 am ] |
Tytuł: | |
Witam, no właśnie ten szyber mnie zainteresował. Myślałem, że w langach był taki jak w innych wersjach. Jeśli by ten szyberdach zaczynał się standardowo (gdzieś nad kierowcą) to po otwarciu mielibyśmy prawie cabrio |
Autor: | pullmann [ ndz sie 05, 2007 5:16 pm ] |
Tytuł: | |
No ładny tylko pogratulowac pieknie kolor pasuje do wnetrza pozdrawiam i ten ala falt dach bajer |
Autor: | kielbik [ pn sie 06, 2007 11:53 pm ] |
Tytuł: | |
Siema komin, bylem w "bazie ciemnych sil na terenie Polski" kilka godzin wczesniej niz ty i sprawy byly w innym stopniu zaawansowania. Organ do przeszczepu byl juz co prawda wyekstrachowany ale nie zaczeto jeszcze ekstrakcji organu z biorcy: Okazuje sie, ze pullmanowe drzwi to sprytna przerobka wersji seryjnej (ma to swoje zalety - reparaturki standartowych drzwi beda pasowac jak ulal ) Tyl to nadal obraz nedzy i rozpaczy, niewykluczone, ze zamiast przekladac blache po blasze bracia Zelazko chlastna cala dupe i wstawia ta z dawcy. Konsylium w tej sprawie dopiero sie odbedzie Pullman dlugasny ledwo na podnosniku sie miesci: Klopot bedzie z numerami nadwozia bo dawca to poczatek pierwszej serii i az szkoda bedzie niszczyc slicznie wybite numerki. Przedni pas w Pullmanie jest natomiast tak poobijany, ze nie wiadomo czy uda sie uratowac oryginalne numery. Reaktory. Pullman dostanie najprawdopodobniej rowniez silnik z dawcy. Ten co byl jest nieoryginalny Matching numbers i tak juz nie ma ale za to bedzie troche wiecej poweru (dawca byl 250). Calkiem po lewej silnik Amona, ktory trafi do coupé z Allgäu: Powoli uzupelniam wypruty przez anglosaskich barbarzyncow uklad poziomowania nadwozia. Zbiornik z uchwytem juz mam, pompa w drodze. A teraz kilka odpowiedzi na wczesniejsze pytania: airkomin pisze: Dostanie to TUV? A jakze! Dlaczego mialby nie dostac?!airkomin pisze: Jaka jest metoda na zarejestrowanie tego Metoda prosta i nieskomplikowana bo auto bedzie rejestrowane w normalnym kraju: robi sie przeglad i z nim oraz z dokumentem potwierdzajacym wlasnosc (w tym wypadku wydruk z eBaya) idzie sie do wydzialu komunikacji zarejestrowac samochod. Cala operacja rejestrowania trwa ok. godziny (bo to nietypowy samochod, z Anglii - w przeciwnym wypadku trwalaby max. pol godziny ) i nie trzeba przez tydzien donosic zadnych zaswiadczen (np. ze Anglia jest w UE), poswiadczen, oswiadczen, swiadectw kwalifikacji, homologacji, oplat, faktur i innych bzdur.airkomin pisze: rzeczoznawca, badanie spawów? Napewno nie bede chodzil z transparentem po calym miescie i trabil, ze samochod jest sklecony z dwoch. A nawet gdyby to przeciez auto jest polaczone prawidlowo i badanie diagnosty z pewnoscia to potwierdzi. Jedyne miejsca laczenia to bedzie odcinek w tunelu i slupki bo przeciez podlogi i progi zostana w calosci wymienione.airkomin pisze: Co z resztką dawcy? Potrzebujesz może podłogę bagażnika i nadkola wewnętrzne? (jak nie chętnie odkupie, bo poszukuje) Dawca okazal sie najlepszym moim zakupem jezeli chodzi o /8, byl przewidziany na remont brazowego coupé ale zdecydowalem sie, ze najpierw bede robil pullmana (licze na to, ze conieco zarobie na wynajmowaniu go ). W pullmanie wszystko jest zgnite wiec napewno kazdy kawalek nadwozia dawcy bedzie bardzo dokladnie zagospodarowany. To co nie pojdzie na remont pullmana zostanie wykozystane w coupé.Jarzyn pisze: Raczej sie nie oplaca sie bo remont wyniesie mniej wiecej tyle co ten czarny z ogloszenia, ale auto bede mial zrobione tak jak chce i wim, ze zrobia mi to w Trzebnicy porzadnie i jeszcze Alexa zawioze tym autem do slubu./8 pisze: no właśnie ten szyber mnie zainteresował. Myślałem, że w langach był taki jak w innych wersjach W langach i innych Sonderbauten nie bylo i do dzis nie ma odsuwanych dachow (swoja droga co to za okreslenie: "szyber" albo "szyberdach", jezyk polski zna ladniejsze okreslenia). Czerwone kombi Pierre'a ze zlotu w Trzebiezy mialo odsuwany dach przeszczepiony z innego samochodu.
|
Autor: | pullmann [ wt sie 07, 2007 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik walczy jak lew gratulacje i szczescia |
Autor: | kielbik [ wt sie 07, 2007 10:26 pm ] |
Tytuł: | |
To nie ja walcze tylko Sebi ze swoja druzyna. Ja sam tez jestem pod ogromnym wrazeniem. P.S. Konsylium w sprawie odwloka juz sie odbylo |
Autor: | kielbik [ sob sie 25, 2007 5:31 pm ] |
Tytuł: | |
Nie nadazam opisywac tutaj postepow. Wstawiony juz tyl a ja mam jeszcze pare fotek z przeszczepu przodu: przed.... i po operacji.... wymiary, jak widac, pieknie pasuja Przod juz odciety czeka na przlozenie ostatnich czesci (oprocz ukladu kieroniczego do Pullmana wroca m.in. sprezyny i 15" kola z kolpakami): Tyl przedstawial sie rownie zalosnie jak przod. W zwiazku z tym zapadla decyzja o przeszczepieniu rowiniez i tej czesci: Preparacja odwloka przed wstawieniem: Pan Andrzej, probuje sie ze slupkiem C, ktory w niedalekiej przyszlosci przeistoczy sie w slupek D Przygotowanie biorcy na przyjecie zdrowego organu: I juz po operacji - pacjent ma sie dobrze : Odciety odwlok bedzie teraz magazynowany wspolnie z przodem. Tutaj, oprocz kol i sprezyn, do wyjecia sa pozostalosci ukladu poziomowania nadwozia: Do naprawy przyjachal 250 CE w kolorze 904, taki kolor bedzie mial Pullman: Oto kierownik calego zamieszania: Sebi zly bo glodny - juz chcialby do domu na kolacje No to jedziemy: Tymczasem coupé moje i Sebiego czekaja na lepsze czasy: juz wiem, ze remont to zaden problem, dla OSP nie ma rzeczy niemozliwych - trzeba miec tylko wystarczajaca ilosc kasy... |
Autor: | PK2 [ sob sie 25, 2007 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
Oj musisz kochać te swoje /8... Pozdrawiam |
Autor: | howser [ ndz sie 26, 2007 11:57 am ] |
Tytuł: | |
Co jak Co ale Pełen Szacunek dla Własciciela i dla ludzi którzy wogóle chcą takie Samochody restaurować. Pozdro p.s. Kiełbik przewieziesz nas kiedyś tym Pulmanem??? |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |