MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 8:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 10:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Żeluś pisze:
graublau,


czyli szaroniebieski

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 6:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

sebi pisze:
Żeluś pisze:
graublau,


czyli szaroniebieski


Wiem, dziękuje.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 9:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
marcin280e pisze:
Jako że zima dopisała czas na wymianę progów w moim 280E.
Próg prawy miał małe otwory perforacyjne ale wewnątrz była znacznie zaawansowana korozja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To jest widok słupków i podłogi po jdjęciu poszycia

Obrazek
Te blachy to próg od wewnątrz

Tak wygląda u mnie wnętrze profilu po 5 latach jazdy w tym dwie całe zimy.
Zarówno progi jak też i podłogi spawałem nowe Klokenhorm.
Wniosek nasuwa się jeden-nie warto stosować tanich konserwacji zwłaszcza tych wtryskiwanych wewnątrz profili zamkniętych.

Teraz muszę wypiaskować korozję wewnątrz progu i zagruntować -dopiero tak przygotowany profil przykryje nowym poszyciem.

No i dużo wosku wewnątrz profilu po polakierowaniu auta hehe

Czy zabezpieczałeś te progi jakąś farbą przed wspawaniem i konserwacją , czy po prostu zostały czarne?

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 12:35 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Stomek pisze:
Czy zabezpieczałeś te progi jakąś farbą przed wspawaniem i konserwacją , czy po prostu zostały czarne?

Były wymatowane włókniną i zagruntowane -po przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku że problem nie był związany z konserwacją-nie miałem wspawanych rurek do podnośnika i przez to progi nie były szczelne-po otwarciu było sporo piachu wewnątrz.
Oczywiście do ten piach sypany zimą hehe
Teraz zrobiłem tak jak należy-mojego 280Espawałem pierwszy raz 7 lat temu i dzisiaj nieco więcej wiem na ten temat-takie życie

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 04, 2007 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 01, 2006 10:54 am
Posty: 67
Lokalizacja: K-Koźle
marcin280e pisze:
Pare fotek z naprawy :

Obrazek
Obrazek

Komora silnika została wypiaskowana,zagruntowana i polakierowana na nowo.
Równiez przednie zawieszenie po wypiaskowaniu zostało polakierowane.

Obrazek

W pelni odnowiony silnik juz na miejscu-za chwile pierwszy odpał.
Dokręcam jakieś śrubki....

Obrazek
Obrazek
Obrazek

M 110 D-jet

Naprawa silnika polegała głównie na totalnej naprawie głowicy
Wymiana prowadnic,uszczelniaczy,zaworów jak również kowadełek i pastylek na zaworach zaowocowała besszelestna prawie pracą rozrządu .
Silnik ma równiez wymieniony dół czyli blok z wałem i tłokami.
Wszystkie te prace + montarz orginalnego filtra powietrza spowodowal bardzo dobrą pracę silnika.
Myślę że po dotarciu będzie obiecane 185 PS hehe


mam pytanie

ta mata wygłuszająca na ścianie grodziowej jest oryginalna (odzyskana)??
czy ją kupiłeś gdzieś??

znalazłem coś takiego na allegro:

http://allegro.pl/item170925553_plyta_wygluszajaca_1x1_5m_uniwersalna_warszawa.html

to jest coś takiego??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2007 11:06 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
11owca pisze:

ta mata wygłuszająca na ścianie grodziowej jest oryginalna (odzyskana)??
czy ją kupiłeś gdzieś??


Mata jest orginalna-zresztą 280 i 280E ma inną niż cała reszta /8

Jakoże nastała wiosna przyszedł czas na lakierowanie.
Na razie starannie oszlifowałem błotniki i maskę.
Błotniki jako były już oszyszczane ze starej farby metoda opalania i zagruntowane wymagały pezeszlifowania ponieważ pod gruntem były resztki starej farby.
Maskę ze względu na dużą ilość nałożonych przez lata lakierów niewiadomej jakości zdecydowałem się oczyścić do gołej blachy.
Obrazek

Obrazek
Maska okazała sie być w doskonałym stanie-duża ilość lakieru ma swoje zalety.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 03, 2007 3:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 03, 2007 1:59 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
Na pierwszej stronie tego watku sobie pomyslalem że ma piekny kolor i gdyby tylko jeszcze miał drzwi z oknami trójkątnymi - a pare stron póxniej czytam że takie będą 8) czyli chyba z tego wyjdzie W114-tka idealna.


Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 3:32 pm przez james_beckerson, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 03, 2007 3:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
james_beckerson pisze:
z tego wyjdzie W115-tka idealna

Nie tyle W115 a W114 [zlosnik]

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 03, 2007 3:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 03, 2007 1:59 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
faktycznie :oops: juz edytnąłem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 11:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
opornie ale idzie do przodu
Obrazek
Obrazek
Szpachla jest konieczna i niezastapiona
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Auto wyszpachlowane i ponownie zagruntowane.
następny etap to szpachla natryskowa i podkład.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 18, 2007 11:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
marcin280e pisze:
opornie ale idzie do przodu


Oj oj ja to znam ale trzeba masz szansę na zlot się wyrobić ja też ale sił brak a raczej wolnego czasu na własne oldtimery :-(

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 11:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
A ja widziałem wczoraj to wszystko na własne oczęta...

Kurde.... słów brak - chciałbym mieć choć w połowie taką wiedzę i umiejętności i wytrwałość.

Miałem aparat ale nie zrobiłem żadnych zdjęć bo po prostu...

Ponton - piękno, nawet nie wyobrażacie sobie jak on wygląda na żywo!!!

Wolf - mi się on już podoba za kombinację koloru, karoserii i silnika :)

Dziękuję za ciepłe przyjęcie Marcinowi, za kawę , i za porady....
Następnym razem jak będę w Lublinie to też sobie zerknę choć na 2 minuty - tylko popatrzeć [zlosnik] i zmykam.....

P.S. jutro zabieram się za moją smoczyce, która dzielnie zniosła trud wożenia mnie przez ostatni tydzień w mojej pracy!!! Zrobiła ponad 3.000 km, spaliła morze paliwa i dalej radośnie śpiewa że chce jeszcze!

Pozdrawiam gorąco

Paweł

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 2:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
miales jechac przez KIELCE!!! :))

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 2:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
piekna robota a silnik .......ech tylko powzdycham :) rewelacja !!!!! :) mam nadzieje ze wyrobisz sie na zlot i poslucham sobie silniczka ;)
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 20, 2007 4:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
kruszyn pisze:
piekna robota a silnik .......ech tylko powzdycham :) rewelacja !!!!! :) mam nadzieje ze wyrobisz sie na zlot i poslucham sobie silniczka ;)
pozdrawiam

Normalnie robimy takie silniki to żaden problem [zlosniki]

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl