MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 5:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wolf raktywacja
Post: śr paź 12, 2005 3:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
9 lipca mialem kolizję.Sprawca wymusil pierwszeństwo przejazdu no i traach...Auto sprawcy zreszta Czecha to Hundai Getz-zostało dość mocno uszkodzone a mój 114 zobaczcie na fotach-Mercedes jest jednak mocny.
Po niezbyt długiej walce z ubezpieczycielem sprawcy uzyskałem bardzo korzystne odszkodowanie i zaczynam reaktywację.

Obrazek
Obrazek

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 12, 2005 5:09 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Już sie trochę stęskniłem za widokiem tego pojazdu, ale nie myślałem, że w takim stanie go zobaczę. Przykrość, nawet jak uszkodzenie nie katastrofalne...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 12, 2005 5:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
zgadza sie samochodzik nie jest mocno udezony zmasakrowany:) ale na tym polegała konstrukcja tamtych lat:) wszytko sztywne:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 12, 2005 5:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 6:45 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Warszawa
Marcin 280e widzę w tle prelude IV gen czyto twoje auto bo jesli tak to mamy takie same zestawy samochodów!

_________________
W115 '73 200 automat
W126 '85 260 se
Honda Prelude IV gen. 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 31, 2005 9:23 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Prace powoli ida naprzód:

Obrazek
Pierwsza przymiarka orginalnego błotnika
Obrazek
Po trzech zimach mimo starannej konserwacji jest jednak nieco korozji-myśle że mój błąd polegal na niezupełnym usunięciu warstwy "kateroferezy" na nowych wymienianych elementach(Klokkerholm niestety)
Zalecał bym jednak piaskowanie nowych blach(reperaturek) i gruntowanie dobrym preparatem

Auto zmieni nieco wygląd-zdecydowałem sie na powrót do pierwszej serii-jakoś bardziej mi sie podoba.
W tym celu zakupiłem ogromnie tanio orginalne używane pierwszoseryjne błotniki, maskę ,grill i całą resztę innych drobnych części-trafiłem nawet na komplet przednich zielonych szyb .

Musze sie także pochwalić -kupiłem kompletną instalację elektrycznie opuszczanych przednich szyb i orginalną antenę Hirschmann do /8 oczywiście [zlosnik]

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tutaj te elementy jeszcze w dawcy -wymagają oczywiście naprawy czy też przeglądu ale rokowania są dobre.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 31, 2005 9:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
marcin280e pisze:
W tym celu zakupiłem ogromnie tanio orginalne używane pierwszoseryjne błotniki

Źródełko już wyczerpane, czy można jeszcze dostać więcej pierwszoseryjnych błotników ???

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 31, 2005 10:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
filippo pisze:
czy można jeszcze dostać więcej pierwszoseryjnych błotników ???

Można ,chcesz lewy czy prawy?

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 01, 2005 12:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Witam,

przepraszam, ze sie wtracam ale ja chce lewy napewno a prawy jak zdejme to sie okaze ale chyba tez. Czy to sa oryginalne blotniki, w jakim stanie, w jakiej cenie i gdzie trzeba je odebrac?

Pozdrawiam,

kielbik

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 01, 2005 8:02 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
marcin280e pisze:
Można ,chcesz lewy czy prawy?



Hej

Jeżeli oryginalne 1 seryjne to chcę oba !!

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 01, 2005 9:31 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Nie wiem czy mogę sobie prawa jakieś rościć :lol: ale pierwszy spytałem, a chciałbym na prawą i lewą stronę.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 01, 2005 12:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
spoko, spoko,

oczywiscie ustawie sie w kolejce (przed Sebi a po Filippo). Sadzilem po prostu, ze jest tych blotnikow wiecej. To jak marcin jest z tymi blotnikami?

Pozdrawiam,

Robert

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 01, 2005 1:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Myślę, że bić się o nie nie będziemy. Ja szczerze powiem że jeśli przekonacie mnie, że są wam bardziej potrzebne to spasuje bo mam założone plastiki i chcę je zmienić bo mnie strasznie kłują w oczy. Lecz uczynię to dopiero w przyszłości ale chcęje kupic póki są bo pojawiają się tu bardzo rzadko.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 03, 2006 11:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Mój /8 doczekal sie wreszcie naprawy.
Na początek zdemontowanie wszystkich uszkodzonych w czasie kolizji elementów oblachowania i zniszczonych elementow konstrukcyjnych przodu auta.
Zdecydowałem sie zmusic do współpracy orginalny filtr powietrza przeznaczony do zamontowania w lewym nadkolu(wcześniej jeżdziłem na stożku K-N co bylo całkowitą pomyłką).
Ze względu na to ze 6 lat temu wymienialem nadkola na nieorginalne Klokenhorma (takie zresztą były tylko dostepne)okazało się ze nie jest to takie proste.
Orginalne nadkole do 280E iCE ma calkowicie inny kształt niz reszta wersji silnikowych w związku z tym Klokenhorm wymaga poważnych modyfikacji:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sam filtr jest dość duży i ciekawie skonstruowany-powietrze zasilające silnik wprowadzane jest najpierw w ruch wirowy i dopiero filtrowane klasycznym wkładem papierowym.

Obrazek
Obrazek

Pierwszoseryjna maska i robocza wersja grilla jeż na swoim miejscu.

Obrazek
Obrazek

Przymiarka przedniego pasa-jednak się wszystko mieści...
Obrazek
Obrazek

Na swoje miejsce trafi rowniez orginalna konsola akumulatora...

cdn...

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 04, 2006 10:46 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
OBY DALEJ DO PRZODU .. A ILE TAKI BŁOTNIK W aso ? mam nadzieję że uda ci się sensownie rozwiazac problem tego filtra

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 06, 2006 11:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Prace trwają -przyszedł czas na przymiarkę i spasowanie przednich błotników.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wniosek z tej pracy jest jeden-orginalne błotniki po prostu pasują do reszty auta-zakładanie podrobek z Klokenhorma czy Europartsa to pomyłka.
Podróby nadają sie jedynie do tego aby wykonac z nich reperaturki orginalnych błotników.

Oczywiście jak najbardziej możemy użyć nieorginalnej podłogi czy też nadkoli wewnętrznych ale blachy poszyciowe na zewnątrz auta musza byc orginalne.

Prawy blotnik był nieci sfatygowany -mial zupełnie wykorodowany baniak reflektora.

Obrazek

Jako reperaturka poslużył mi drugoseryjny Klokenhorm

Obrazek

Z błotnika należy usunąc skorodowany i dziurawy baniak

Obrazek

Usuwamy rownież skorodowaną część poszycia

Obrazek

Uzupełniamy poszycie

Obrazek

Montujemy baniak

Obrazek

Poszycie moim zdaniem najlepiej połączyć paskiem blachy podłożonej od spodu i zgrzanym z blachami poszycia-unikniemy w ten sposób ciągnięcia spawu.
Oczywiście z zewnątrz połączenie nalezy wypełnić cyną.

Taka sama operacja czeka jeszcze fragmenty błotnika przy łączeniu z progiem.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl