Witamy w klubie, jak narazie jest nas dwoch i raczej predko sie to grono nie powiekszy bo tu pelno sceptykow co to nigdy autem z kierownica po prawej stronie nie jezdzili ale juz wiedza, ze beee
Nie jestem z tych co mlaskaja na kazde zdjecie ale powiem ci, ze auto masz
za-je-bi-ste. Ja za czerwona tapicerke dalbym sie chyba pokroic a ty masz ja jeszcze w welurze, Oprocz tego klima, tempomat, odsuwany dach i mnostwo innych gadgetow. Dawno juz tak wypasionej beki nie wiedzialem!
Wnetrze: 937 -
welur siena - obawiam sie, ze najtrudniej bedzie dostac wlasnie takie poszycia drzwi, szczegolnie bez dziur na korbki ale jak sie uda to bedziesz mial najbardziej czaderskie wnetrze w Polsce chyba (to jest najrzadziej zamawiany kolor w W123 i nastepcach - ludzie w czasach W108 i /8 jakos wiecej fantazji mieli...)
Kolor: 473 - bezowy metalik
Wypas:
251 - Becker Radio Mexico cassette, full stereo, electronic - ciezko to bedzie dostac ale to byl naprawde topowy model w tamtych czasach, warto przywrocic
286 - siatki z tylu oparc foteli przednich
339 - lewy przedni fotel posadowiony nizej - czy wszystkie angole mialy
nizsze fotele?!
340 - prawy przedni fotel posadowiony nizej - j.w.
406 - pojedyncze fotele ortopedyczne, prawy i lewy
410 - elektrycznie odsuwany dach
420 - automatyczna skrzynia biegow, dzwignia w podlodze
430 - zaglowki z tylu
440 - tempomat
467 - centralny zamek i przyrzady z angileskimi opisami
470 - ABS
503 - lewe lusterko zewnetrzne
524 - zabezpieczenie lakieru (transportowe)
531 - automatyczna antena
570 - podlokietnik
586 - klimatyzacja Behr oraz elektrycznie podnoszone szyby, z przodu i z tylu
593 - szyby atermiczne i ogrzewana szyba tylna
600 - wycieraczki reflektorow
613 - reflektory asymetryczne, ruch lewostronny
640 - aluminiowe felgi (same felgi warte sa majatek!)
656 - opony Michelin
664 - 10 litrow paliwa i sposob "zapakowania" VE III (chodzi o zabezpieczenie transportowe)
835 - maty kokosowe (nigdy nie doszedlem do tego o co tutaj chodzi)
Auto naprawde super i dobrze z nim tutaj trafiles. Tu dokladnie powiedza ci jak woz zarejestrowac (niekoniecznie na zolte tablice, wpis do rejestru zabytkow wystarczy a poniewaz twoj woz skonczyl wlasnie 25 lat to nie powinno byc z tym problemow). Zerknij
tutaj. Koledzy juz cie troche uswiadomili, ze to nie bedzie tania zabawa ale ten egzemplarz, jak rzadko ktory, warto ratowac i warto zrobic to porzadnie. I znajdziesz tutaj sporo rad jak sie do tego zabrac.
Erio dosyc realnie ocenil koszty a zwykle jest tak, ze "w praniu" wychodzi mnostwo innych rzeczy. Ale nie warto oszczedzac jezeli w planach masz dluzsza eksploatacje bo ciagle bedziesz do czegos wracal a jak oddasz auto kowalowi to juz na zawsze pozostana slady jego zbrodniczej dzialanosci.
Powodzenia i zacznij oszczedzac kase!