MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 510 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 27, 2014 11:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
tak jedynie wyjdzie ze zrobieniem skręcanych, dla mnie felga musi być bezpieczna, wiec nie będę robił rzeźby z wierceniem, toczeniem felg. Co do dystansów, mowie im stanowczo nie, już miałem takie felgi na dystansach marki RH i je sprzedałem. Co do dorabianiu dystansu to słabo to widzę, jak będę w domu to sprawdzę ile by musiał mieć centów....

ja mówię stanowczo nie dystansom :)

decyzja u mnie zapadła że będą skręcane bbs, to jest tylko kwestia czasu, może w następnym tygodniu odbiorę auto od blacharza. Przymierze silnik, skrzynie, wał, półosie, i auto wędruje do lakiernika [zlosnik]

Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: pn paź 27, 2014 2:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
a u mnie dzis cud! spusciłem wode z chłodnicy,przepłukałem układ kilka razy i zalałem płynem. bo już 2 razy nad ranem było po -2. no i jak tak siedziałem i rozgrzewałem beczkowoza to zacząłem bawić się klimą. okazało się,że działa!!! chłodzi aż mi palce odmroziło ;) kurcze,33 lata auto i sprawna klima. mam na placu avensisa z 2004r to w nim już od 2-3 lat klimy brak.
i mam małe pytanko - po rozgrzaniu silnika,równe 80 stp wskazówke cisnienia oleju mam delikatnie nad 2. czy to dobre cisnienie? na zimnym oczywiscie jest na max.

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: wt paź 28, 2014 12:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Pogratulować takie stanu auta, u mnie na zimnym nic nie pokazywał wskaźnik oleju, a na rozgrzanym dopiero pokazywał jakieś ciśnienie... Jak oddałem auto do mechanika to została wyklepana miska bo wchodziło do silnika ok 5 l oleju :P, sprężanie na oko zmalało o 30%... gościu powiedział że remont go tylko ratuje... wiec silnik czeka na lepsze czasy a nowy idzie do wyremontowanej budy :)

Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: wt paź 28, 2014 10:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Moja 300d usa trafiła na wymianę prawego progu po amerykańskim dzwonie i ich robocie, a zakres prac wychodzi niewiele mniejszy niż żółtego C123: https://www.facebook.com/pages/Old-Merc ... e_internal, 300d stoi na melberach 15" 7J, rant felgi ładnie komponują się z płaskimi zderzakami usa

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: śr paź 29, 2014 9:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
kurcze,wśród tych milionów fotek nie moge trafić na Twojego. a chętnie bym rzucił spojówką.
trzeba przyznać,że w tym warstacie chłopaki robią czary. chciałbym chociaż na kawe tam wpaść ;)

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: śr paź 29, 2014 10:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Kowal_80 pisze:
kurcze,wśród tych milionów fotek nie moge trafić na Twojego. a chętnie bym rzucił spojówką.
najedź delikatnie na fotkę a podświetli Ci się W123 300D USA 737/132

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: śr paź 29, 2014 11:00 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Soltysrsz pisze:
tak jedynie wyjdzie ze zrobieniem skręcanych, dla mnie felga musi być bezpieczna, wiec nie będę robił rzeźby z wierceniem, toczeniem felg. Co do dystansów, mowie im stanowczo nie, już miałem takie felgi na dystansach marki RH i je sprzedałem. Co do dorabianiu dystansu to słabo to widzę, jak będę w domu to sprawdzę ile by musiał mieć centów....

ja mówię stanowczo nie dystansom :)



Jakie argumenty masz przeciwko dystansom, jeśli są zrobione zgodnie ze sztuką czy dedykowane (np. do RH). Nawet niemiecki TUV dopuszcza dystanse do pewnego rozmiaru.

Stawiałem ostatnio 230CE na H&R -50mm , RHZW2 8,5/9.0J17" , gdzie ze względu na ET kół potrzebne były 40mm dystane na stronę. Pan w Krakowie skasował po 200zł/szt , ale są wykonane jak należy , duraluminium , wpuszczony zestaw dodatkowych szpilek, podtoczenia na piastę. Wszystko jak należy, pod warunkiem że się nie szkli.


Załączniki:
f0388096.jpg
f0388096.jpg [ 248.19 KiB | Przejrzano 3065 razy ]

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349
Na górę
Post: śr paź 29, 2014 1:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Stomek pisze:
Soltysrsz pisze:
tak jedynie wyjdzie ze zrobieniem skręcanych, dla mnie felga musi być bezpieczna, wiec nie będę robił rzeźby z wierceniem, toczeniem felg. Co do dystansów, mowie im stanowczo nie, już miałem takie felgi na dystansach marki RH i je sprzedałem. Co do dorabianiu dystansu to słabo to widzę, jak będę w domu to sprawdzę ile by musiał mieć centów....

ja mówię stanowczo nie dystansom :)



Jakie argumenty masz przeciwko dystansom, jeśli są zrobione zgodnie ze sztuką czy dedykowane (np. do RH). Nawet niemiecki TUV dopuszcza dystanse do pewnego rozmiaru.

Stawiałem ostatnio 230CE na H&R -50mm , RHZW2 8,5/9.0J17" , gdzie ze względu na ET kół potrzebne były 40mm dystane na stronę. Pan w Krakowie skasował po 200zł/szt , ale są wykonane jak należy , duraluminium , wpuszczony zestaw dodatkowych szpilek, podtoczenia na piastę. Wszystko jak należy, pod warunkiem że się nie szkli.


Spoko fajnie wyglądają, ja w rh miałem oryginalne dystanse :), miały wstawiane sprężynki w miejsce gwintu. Podobno gwint był wyrwany przez dociąganie kluczem pneumatyczny :), nie wiem ile w tym prawdy. Ja wole nie mieć coś takiego w całym układzie. Gdzieś widziałem jak dystans taki pękł ( nie wiem kto był producentem i z czego był zrobiony ), dlatego ja mówię nie :), moje takie jest odczucie, felga ma być bezpieczna w szczególności jak się szybko jeździ :)

Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: czw paź 30, 2014 3:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
no i moge spać spokojniej,doszły Riale 9J. strasznie się ciesze. to były najbardziej pożądane fele do 123 i w takim własnie kontrascie szerokosci rantów.
ObrazekObrazekObrazek
po niedzieli zawioze je żeby mi wypiaskowali szprychy. rant będe "skrobał" ręcznie. potem rant w polerke,a szprycha w złoto. żeby się komponowała z żółtym halogenem ;) myśle,że efekt będzie fajny. delikatnie opusze beczkowoza i powinien być "ogień w szopie". oczywiscie cały ten zabieg dopiero po ogarnięciu blachy. jedynie felgi myśle dłubać na boku,w wolnej chwili.
jako,że dni coraz bardziej wilgotne a i pewnie dziadzia maroz zawita lada chwila postanowiłem wypruć z beczki całą siene żeby od wilgoci jej stan się nie pogorszył. a że w podłodze brakuje mi tego i owego (delikatnie mówiąc) to ta wilgoc i mróz miałyby łatwiejszy dostęp. już nie wspomne,że i jakiś polny stwór móglby chcieć zamieszkac w aucie na czas ferii. dlatego tapicerka została zdemontowana i wywieziona do suchej piwnicy. mam nadzieje,że i tam nie ma żadnych pasożytów bo wolałbym nie rozszerzać swoich poszukiwań o kolejne elementy tapicerki. już z samym fotelem widze,że łatwo nie będzie.
ObrazekObrazek
po wyjęciu prawie całego wnętrza podłoga pokazała swoje prawdziwe oblicze.
ObrazekObrazekObrazek
i tylko serce mi się kraje,że jeszcze nie moge zacząć przy tym działąc. musze pierw skonczyć inne auta. ale nic na hurra. i na beczke jeszcze przyjdzie czas.
kolega z anglii przysłał mi stylowy bryloczek do kluczy,pasujący kolorem do tapicerki ;)
Obrazek
i to by było na tyle z tego tygodnia
KOKOSZ a możesz pokazać jak Twój usa stoi na tych felgach? bo tam jak wchodze to widze tylko fotki po piasowaniu itp. mam racje? czy już naprawde komp dla mnie to czarna magia?

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: czw paź 30, 2014 5:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Piękne są te felgi, pogratulować normalnie. Jakie mają et?? pięknie będą sie prezentowały na aucie. Naprawde gratki :lol:. Życze wytrwałości, chętnie zobacze jak będzie się prezentowała na żywo.

Rafał


Na górę
Post: czw paź 30, 2014 5:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
kurcze,et teraz nie pamiętam. tył chyba 11 ale nie jestem pewien.
ja się nie moge doczekać kiedy się wezme za niego a co dopiero jak będzie jezdził ;)
ale jak już wróci na drogi to z usmiechem odwiedze wszystkie spoty i zloty w galaktyce ;)
a Ty kolego byś coś ruszył w swoim temacie. bo nie wierze,że auto stoi nieruszane. a ciekawią mnie Twoje mody mechaniczne
pozdrawiam

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: czw lis 13, 2014 12:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
i kolejny udany zaup. mimo iż na początku tego tematu napisałem,że wnętrze wyleci i ustąpi miejsca beżowym welurom to jednak z czasem,dzięki zagłębieniu tematu i poradom kolegów z forum podjąłem decyzje,że siena zostaje. ale trzeba było skądś wytrzasnąć lub jakoś naprawić fotel kierowcy. wstępne poszukiwania po portalach i ogłoszenie na tym forum dały mi do zrozumienia,ze szanse są małe. kolega BUCKSWIZZ dał mi "tajne kody" czyli hasła po jakich najlepiej szukać na zagranicznych portalach. niestety było prawie wszystko w tym kolorze oprócz foteli. a już sam fakt,że "słoneczniki" chodzą po 80 jurków przytłaczał mnie myślą ile mogą wołać za fotel jak już się trafi "jeden na świecie". już nawet chciałem modzić ze wstawkami z 1 seryjnej tabac. ale szczęscie w nieszczęsciu,że transakcja nie doszła do skutku.
no i wkoncu,po przeglądaniu kolejnych ogłoszeń ze 123 natknąłem się na trupine,w której fotele wyglądały znajomo. ale były tak zapuszczone,że nie byłem pewien. po naradzie z BUCKSWIZZem okazało się,że teraz albo nigdy. szybki kontakt z włascicielem,tankowanie i po 230 km zaczynamy wykręcać fotele. tzn wykręciliśmy po 2 śruby z każdego gdyż auto było już tak zgniłe,że łatwiej było wyrwac fotele z "podłogi". fotel pasażera,nazwinmy to,elegancja. pójdzie jako przekładka do mojego fotela kierowcy. zakupiłem też podniszczony fotel kierowcy,tak na wszelki wypadek,może coś się kiedyś przyda. choć w sumie od zewnątrz jest mniej podarty od mojego.
Obrazek
na fotce sie blyszczą ze względu na szybką kąpiel z konewki gdyż były tak brudne,że pokazanie ich publicznie mogłoby się zakonczyc sądownie ;)
wziąłem też lewy przedni boczek drzwi. ze względu na klapke kieszeni. pierwszy raz coś takiego widziałem.
Obrazek
podejżenie pada na wersje taxi. inne rzeczy na to wskazuja (deska,w prawym przednim boczku zamiast kieszeni jest popielniczka-oryginał). ale czy były T123 taxi? i tymbardziej "wypasione" w siene? a była tam pełna siena w środku czyli dzielona tylna kanapa i oparcie,tylne i przednie niebo,słupki itp. pomoże ktoś w tej zagadce?
edit
dzis nowy zakup został umyty wodą z płynem i odstawiony do suchej piwnicy. już wygląda troche czysciej. prawdziwe szorowanie odbędzie się przed montażem czyli nieprędko,gdyż jeszcze długa droga z remontem przedemną ...
ObrazekObrazekObrazekObrazek
pozdrawiam

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: czw lis 13, 2014 8:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 01, 2011 1:54 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Biłgoraj
To masz jeszcze jedną ;)

Chociaż nie wiem czy to nie przypadkiem hennarot bo wydaje się ciemniejszy.
http://olx.pl/oferta/mercedes-w123-dies ... 20ab5d8324

_________________
W123 300D 1981 USA
W123 300DT 1985 USA
W123 300DT 1985 USA
S124 250TD 1995
S124 300TD 1992


Na górę
Post: czw lis 13, 2014 8:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
mercfan pisze:
Chociaż nie wiem czy to nie przypadkiem hennarot bo wydaje się ciemniejszy.
http://olx.pl/oferta/mercedes-w123-dies ... 20ab5d8324


ta jest III seryjna, więc prawdopodobne, ze hennarot.
Swoją drogą taxi, a Przebieg:195 000 km, czego to ludzie nie napiszą :lol:

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2014 8:20 pm przez buckswizz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw lis 13, 2014 8:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
no tak,teraz jak już kupiłem to w co 3 ogłoszeniu będzie siena ;) a i ta jeszcze bliżej domu bo 130 km. a Wy Panowie nie jestescie tym zainteresowani?

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 510 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl