MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Remont M110 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=62620 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | McCoy [ sob paź 05, 2013 9:47 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
O w mordę! Chwalą mnie, chwalą! Ad. zaciski : połówki były wypiaskowane i wyszkiełkowane. Przydało by im się jeszcze polerowanie szczotką dla pełności efektu, ale to co wyszło jest akceptowalne. Tak przygotowane trafiły do "naszej" przyzakładowej cynkowni gdzie były trawione odtłuszczone i cynkowane w kąpieli alkalicznej. Zdaje się, że i tym razem przygotowanie powierzchni ma kluczowe znaczenie dla sprawy... Temat jest rozwojowy. Będę meldował. Ad. szkiełkowanie dekli i innych: nie ma skutecznej metody maskowania. Można jedynie ograniczyć zapylenie poprzez dokładne zamaskowanie otworów, ale to nie eliminuje konieczności dokładnego oczyszczania przed montażem. Z resztą na cenę szkiełkowania takich gratów wpływa głównie konieczność zaślepienia otworów, którymi mógłby dostać się pył. Nierzadko zabepieczenia trwa kilkukrotnie dłużej niż sam proces wybłyszczania. |
Autor: | Mitu [ śr paź 09, 2013 8:46 am ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Gdy ja robię zaciski, to staram się po galwanizacji zabezpieczyć je (możliwie jak najszybciej) Protewaxem. PS Stomek gdzie Ty kupiłeś reperaturki do Bendixa? PS2 Za ile? |
Autor: | mark2222 [ śr paź 09, 2013 10:44 am ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Jajoski pisze: Jakiego typu są tam nity? stalowe |
Autor: | Stomek [ śr paź 09, 2013 12:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Mitu pisze: Gdy ja robię zaciski, to staram się po galwanizacji zabezpieczyć je (możliwie jak najszybciej) Protewaxem. PS Stomek gdzie Ty kupiłeś reperaturki do Bendixa? PS2 Za ile? Nie pamiętam, szczerze mówiąc, w której, ale na pewno jednej z polskich sieci hurtowni motoryzacyjnych. |
Autor: | Kamael [ śr paź 09, 2013 12:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Reperaturki są z Foty. Skład zestawu jest standardowy, czyli uszczelki tłoczków, kapturek na odpowietrznik i osłony przeciwpyłowe. Widoczna na zdjęciu osłona termiczna nie wchodzi w skład zestawu, nie ma również metalowego, wciskanego pierścienia, który trzyma osłonę przeciwpyłową. |
Autor: | Stomek [ śr paź 09, 2013 12:39 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
O, na dziury w pamięci ma back up na szczęście |
Autor: | McCoy [ śr paź 09, 2013 10:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Po cholere protewax na powłokę galwaniczną? Co do poprawienia efektu cynkowania żeliwa i zachowania powtarzalności,to sprawa naprawdę nie jest prosta. Po naszej stronie leży jak najlepsze przygotowanie powierzchni, ale cała "magia" jest w rękach galwanizera. To on musi dobrać odpowiednią gęstość prądu, rodzaj kąpieli, steżenia kąpieli, ilość cynku w kapieli przy danej gęstości prądu. Jak jeszcze dodać do tego mnogość konfiguracji odczynników ( kąpieli alkalicznych, wybłyszczaczy, niwelatorów i pasywacji), to coś mi się zdaje, że puki nie będziemy mieli własnych cynkowi, puty nie dowiemy się osso chozzi. |
Autor: | Jajoski [ czw lut 27, 2014 12:58 pm ] | ||
Tytuł: | Re: Remont M110 | ||
Dawlno mnie było mnie na forum... Nie zanudzam Was wenezuelską nowelą jaka rozgrywa wokół remontu. Jeśli dożyje jego końca to opowiem o tej fascynującej przygodzie. A tymczasem mam pytanie/prośbę o fotę lub wyjaśnienie którędy idą węże olejowe do chłodnicy oleju, bo mi wypadają na prost pompy powietrza? Obudowa filtra i węże które dostałem od hruścika są od 116. P.S. Aaaaaaaaaaa, ratunku ja chce mój samochód z powrotem, natychmiast!
|
Autor: | hruścik [ czw lut 27, 2014 5:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Problem nie leży w wężach które wraz z obudową filtra oleju zostały zdemontowane z silnika napędzającego W126 tylko w tym ,że Ty masz pod maską zestaw któremu brak mocy i chłodnicy oleju zrekompensowano pompą powietrza.Mówiłem żebyś na siłę się nie uszczęśliwiał to zachciało Ci się poprawiać niemiecka myśl techniczną. |
Autor: | Jajoski [ czw lut 27, 2014 7:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Widzę Jacek, że i Ty przyjąłeś mainstreamowy ton narracji... Czyli pompy powietrza nie ma w "normalnych" wersjach? |
Autor: | voytas [ czw lut 27, 2014 7:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Jajoski pisze: Czyli pompy powietrza nie ma w "normalnych" wersjach? Nie ma.
|
Autor: | Jajoski [ czw lut 27, 2014 8:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Nawet w tych z EGR-em? |
Autor: | voytas [ czw lut 27, 2014 8:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Jajoski pisze: Nawet w tych z EGR-em? Nawet w tych (u mnie jest taki). Polecam lekturę serwisówki do M110, jest tam dość obszerny opis tego co mogło się pojawiać w ekologicznych wersjach tego silnika |
Autor: | Jajoski [ czw lut 27, 2014 9:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont M110 |
Coś słabo patrzę, bo wszędzie widzę pompę... |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |