MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Remont M110
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=62620
Strona 4 z 6

Autor:  w0wacik [ pn wrz 09, 2013 9:45 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Jajoski pisze:
Wczoraj mi Artur Broler powiedział, że nie trzeba... ale mnie się wydaje, że trzeba ;)
Zaraz się wszystkiego dowiem.


Ja tam bym się Brolera nie słuchał...

A co do Nurala to oni produkują tak jak ktoś już napisał na pierwszy montaż sporo tłoków.

A co do opinii, że na pierwszy montaż idzie dobry towar, a na aftermarket zły, to tak było w FSO za komuny z blachami. Teraz odpady produkcyjne się przetapia, więc wszystko jest dobre.

Autor:  krasuss młodszy [ pn wrz 16, 2013 1:20 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

w0wacik pisze:
A co do opinii, że na pierwszy montaż idzie dobry towar, a na aftermarket zły, to tak było w FSO za komuny z blachami. Teraz odpady produkcyjne się przetapia, więc wszystko jest dobre.


O ile to do mnie, to śpieszę wyjaśnić, że chodziło mi o to, że Mogul nie robi takiego aftermarketu w Gorzycach. A nie, że robi ciulowy.

Autor:  w0wacik [ wt wrz 17, 2013 10:51 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

krasuss młodszy pisze:
w0wacik pisze:
A co do opinii, że na pierwszy montaż idzie dobry towar, a na aftermarket zły, to tak było w FSO za komuny z blachami. Teraz odpady produkcyjne się przetapia, więc wszystko jest dobre.


O ile to do mnie, to śpieszę wyjaśnić, że chodziło mi o to, że Mogul nie robi takiego aftermarketu w Gorzycach. A nie, że robi ciulowy.


To ja źle zrozumiałem sens Twojej wypowiedzi [zlosnikhihi]

Autor:  ixes [ wt wrz 17, 2013 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

panewki znalazłem tu http://www.mbclassics.de/

Autor:  Jajoski [ wt wrz 17, 2013 11:19 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Dzięki, znalazłem już ten adres w innym topiku ;)
Udało mi się znaleźć główne Kolbenschmidta w pierwszym nadwymiarze, za 300 PLN :)
Nie piszę nic, bo totalnie nie mam czasu, ale roboty postępują.
Skrobnę coś jak znajdę chwilę.

Autor:  Jajoski [ śr paź 02, 2013 10:24 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Poratuje Ktoś manualem po niemiecku, bo Pan Zbyszek się męczy ;)

Autor:  voytas [ czw paź 03, 2013 9:21 am ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Nie może być po angielsku?

http://handbook.w116.org/matrix6.htm

Autor:  Jajoski [ czw paź 03, 2013 9:30 am ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Jakby mógł być to bym nie pytał. Każde dziecko ma manual do m110 po angielsku.

Autor:  buckswizz [ czw paź 03, 2013 9:44 am ]
Tytuł:  Re: Remont M110

voytas pisze:
Nie może być po angielsku?

http://handbook.w116.org/matrix6.htm


czy można gdzieś to podwiesić dla potomnych ?


Jajoski, jak chcesz moge Ci pożyczyć haynesa po angielsku, ale ze zdjęciami

Autor:  voytas [ czw paź 03, 2013 11:59 am ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Jajoski pisze:
Jakby mógł być to bym nie pytał. Każde dziecko ma manual do m110 po angielsku.

Widziałem gdzieś CDki z wersją niemiecką, poszukaj w sklepach z torrentami...

Miałem kontakt do forumowicza z Rawy Mazowieckiej który dysponował takim manualem (remontował W116). Niestety gdzieś go zgubiłem :/

Autor:  Jajoski [ czw paź 03, 2013 1:30 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

mark2222 pisze:
Bardzo ważna uwaga: po szkiełkowaniu obowiązkowo trzeba roznitować w pokrywe zaworowej blachę i wyczyścić pozostałości po szkiełkowaniu, inaczej mur beton zatarty wał. Mycie myjką nic nie daje ani przepłukiwanie benzyną.


Jakiego typu są tam nity?

Autor:  Mitu [ czw paź 03, 2013 9:27 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Jajoski pisze:
Poratuje Ktoś manualem po niemiecku, bo Pan Zbyszek się męczy ;)


:o :roll:

Jajoski pisze:
Jakby mógł być to bym nie pytał. Każde dziecko ma manual do m110 po angielsku.


Niesamowicie sympatycznie zachęcasz ludzi do pomocy. [hihi]

Jajoski pisze:
mark2222 pisze:
Bardzo ważna uwaga: po szkiełkowaniu obowiązkowo trzeba roznitować w pokrywe zaworowej blachę i wyczyścić pozostałości po szkiełkowaniu, inaczej mur beton zatarty wał. Mycie myjką nic nie daje ani przepłukiwanie benzyną.


Jakiego typu są tam nity?


Jeśli ktoś szkiełkował sam dekiel ot tak, to niestety pył, tak jak piasek, wszędzie się dostanie. Jeśli jednak ktoś szkiełkuje całą "górę" to dekiel do tej operacji trzeba położyć na nadstawce, a nadstawkę na głowicy i pozatykać wszystkie dziury. Powinien to robić ktoś kto ma pojęcie i wyobraźnię, np. McCoy [ok] .

Co z wałem? Wyważasz czy kupujesz zapasowy komplet panewek?

Autor:  Jajoski [ czw paź 03, 2013 10:14 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Mitu pisze:
Niesamowicie sympatycznie zachęcasz ludzi do pomocy. [hihi]

Czasem warto wyjąć kij od szczotki.
Mitu pisze:
Jeśli ktoś szkiełkował sam dekiel ot tak, to niestety pył, tak jak piasek,
wszędzie się dostanie. Jeśli jednak ktoś szkiełkuje całą "górę" to dekiel do tej operacji trzeba położyć na nadstawce, a nadstawkę na głowicy i pozatykać wszystkie dziury. Powinien to robić ktoś kto ma pojęcie i wyobraźnię, np. McCoy [ok] .

Ma pojęcie nawet w temacie zacisków...
Załącznik:
IMG_0660.jpg
IMG_0660.jpg [ 159.16 KiB | Przejrzano 10102 razy ]

Mitu pisze:
Co z wałem? Wyważasz czy kupujesz zapasowy komplet panewek?

Wyważony.
Na razie tak to wygląda.
Załącznik:
IMG_0662.jpg
IMG_0662.jpg [ 41.28 KiB | Przejrzano 10102 razy ]

Autor:  Mitu [ pt paź 04, 2013 9:18 am ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Jajoski pisze:
Ma pojęcie nawet w temacie zacisków...
Załącznik:
IMG_0660.jpg


Całkiem ładnie. Piaskowane były w całości czy połówki?

Jajoski pisze:
Wyważony.
Na razie tak to wygląda.
Załącznik:
IMG_0662.jpg


Bardzo ładnie. [ok]
Wyważony razem z kołem?

Autor:  MercSwir [ pt paź 04, 2013 8:22 pm ]
Tytuł:  Re: Remont M110

Dupa a nie wyważony. Ewidentnie tył cięższy!

Strona 4 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/