erio pisze:
PS. BARAN RACING buduje 2 szt mostow ze szpera 3.92 dla siebie i dla mnie. Bkslash jak chcesz to do nich zadzwon.
Jak slychac na filmie narazie zdazylem tylko zrobic podwojny wydech od kolektora do konca z nierdzewki . Nie ma ani jednego tlumika.
A ze tak zapytam, bo dopiero zauwazylem - szpera plytkowa czy torsen? Ja szpery jeszcze nie zalozylem, ale myslalem raczej o Quaife. Generalnie moj projekt jest znacznie opozniony przez przerobki, ktorych nie musiales wykonywac, m.in. drastyczna przerobka instalacji elektrycznej ukladu chlodzenia i ukladu paliwowego. Zreszta montaz systemu gasniczego tez zajal swoje - chcialbym moc sie nie przejmowac homologacja...
Do dzis nie mam potwierdzenia z PZM czy dopuszcza mnie do RSMP jesli zmienie KJet'a na uklad elektrycznego wtrysku Frickera.
co do glosnosci: na kazdym BK imprez PZM jest badanie glosnosci i niestety za przekroczenie jest niedopuszczenie do startu. Ja mam tez 2x50 ale z robionym na zamowienie tlumikiem tylnym i dwoma oddzielnymi przednimi, dzieki czemu zachowana jest komora rozprezna.
I pewnie rzecz, ktora nikogo nie interesuje a mod za to usunie mojego posta - porownania oryginalu i mojego:
konsola oczywiscie bedzie jeszcze miala pomalowane nity i sruby, oraz naklejke Dunlop
Oczywiscie wiem ze "be", ze za pozno, ze tylko do rywalizacji parkingowej
, ale porownajcie szczegoly. Nawet naklejki sa dokladnie takie i DOKLADNIE
w tych samych miejscach co w oryginale - pomijajac flagi i nazwiska (ale te sa pisane IDENTYCZNYM fontem), dojda jeszcze naklejki na szybie przedniej i dachu. Halde mechaniczna TwinMaster tez kupilem (zabolalo - 4.5 tys pln), ale bedzie jezdzila tylko w klasykach typu Eiffel Rally, bo jest niepraktyczna, elektroniczna jest lepsza, bo po zmianie kol mozna ja wykalibrowac podajac wspolczynnik, badz skalujac na odcinku kilometra. Klatka zostala zbudowana nieco inaczej, bo jest mocniejsza od tej w aucie Wettera (nota bene Wetter rowniez ma inna niz oryginal, bo wspolczesne przepisy nie dopuszczaja klatek z aluminium). Nawet akumulator nie jest typowy - ma spiralne elektrody i jest calkowicie suchy, odporny na wstrzasy, rozladowanie i jest calkowicie szczelny, dzieki czemu nie wymaga dodatkowej obudowy (ma cert. FIA). I wlasnie dlatego ja buduje to auto juz ponad cztery lata.