MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:13 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lip 25, 2013 12:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
od czasu występu w Kielcach zakończonego failem udało się:

Przetestowac auto na Superoesie w Kielcach
Na suchym asfalcie szczególnie na szybkim łuku owalu przednie pirelki rajdowe wyzionęły ducha
Już wolę deszcz i mokro jeżeli po zawodach mam byc 500 zł w plecy.
http://www.youtube.com/watch?v=JZcLpx7Mhi4


Wygrać w Ułężu Mercedes Challenge.
W Grupie 2 nie miałem szans z E30 i W201 2.3 16V Marcina Miziaka i Jarka Kowalskiego, ale

w Mercedes Challenge oni maja przelicznik 0,96, a ja 0,90
Największe zagrożenie widzę w Bartku Janiku który jeździ oryginalnym (na jakiś zwykłych barumach!!!) W201 2.3 16V z 1984 roku (czym zmiescił się w 1 grupie) i ma przelicznik 0,93, a czasami tylko o parę sekund ustępuje w/w zawodnikow w modyfikowanych do sportu takich samych wozach na sportowych oponach!!
Beczkę oryginalną 280CE wyprzedzałem znacznie, tak więc jej przelicznik 0,86 jest mi niestraszny
Dzięki temu że moję jezdzić moim autem tempem zbliżonym fabrycznego W201 2.3 16V, w Mercedes Challenge wygrywam ...
oby bez błędów i awarii do końca.

poniżej przejazd Carlssona czas łączny 15:21,0 (czas fabrycznej W123 280CE w manualu w grupie I to 17:25,8)
http://www.youtube.com/watch?v=x0WkYnMbnsI

i Bartka w oryginalnym W201 na Barumach czas łączny 14:58,2 grupa I
http://www.youtube.com/watch?v=5o-AsJ-YN2o
Zabraniam wam porównywać klasę zawodników z litości do mnie.

a tu przejazd dość mocno zmodyfikowanego W201 pana Miziaka czas łączny 14:45,3 grupa II
http://www.youtube.com/watch?v=AzMr6oDF1eM

W sumie zdobyłem 12 punktów i wliczając kielce mam 12+0 czyli 12.


Potem pojechałem do Debrzna 500 km, bo po failu na Kielcach potrzebuję dojechac do mety i zbierać punkty w każdej eliminacji.
Mało tego chyba każdą z nich musze być przed Bartkiem (który ma za Kielce 12, Ułęż 10 i Debrzno 6 punktów)
Niestety w Dębrznie nie było 10 mercedesów tylko 6startujących , więc dostałem 8 punktów za zwycięstwo.

to moje przejazdy.

Carlsson 280CE
http://www.youtube.com/watch?v=ccrIfxPyG6Y
onboard http://www.youtube.com/watch?v=JwQmxxOVSLs


Kolejne zwycięstwo w Mercedes Challenge

Jednym słowem mój wóz KICKS ASS :) bo kierowca jeszcze musi się wiele nauczyć
Na końcu jeszcze fotka brata w W108 :) w trakcie budowy


Załączniki:
1040787_494895987255111_1509240833_o.jpg
1040787_494895987255111_1509240833_o.jpg [ 60.29 KiB | Przejrzano 11116 razy ]
carlsson4.jpg
carlsson4.jpg [ 37.91 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
carlsson.jpg
carlsson.jpg [ 57.87 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
1040205_494896533921723_889075208_o.jpg
1040205_494896533921723_889075208_o.jpg [ 62.64 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
1039950_494896200588423_863438414_o.jpg
1039950_494896200588423_863438414_o.jpg [ 52.03 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
1025470_494896187255091_1140037653_o.jpg
1025470_494896187255091_1140037653_o.jpg [ 58.47 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
995814_494897237254986_2102493028_n (1).jpg
995814_494897237254986_2102493028_n (1).jpg [ 41.36 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
1014784_494894713921905_1418186143_o.jpg
1014784_494894713921905_1418186143_o.jpg [ 77.81 KiB | Przejrzano 11117 razy ]
945708_593394927371318_1987457778_n (1).jpg
945708_593394927371318_1987457778_n (1).jpg [ 42.21 KiB | Przejrzano 11118 razy ]

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau
Na górę
Post: sob paź 05, 2013 10:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
http://www.youtube.com/watch?v=RZMpyCsJ ... e=youtu.be

kielce 2013
jak wam sie podobaja penty 17?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 11:06 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Nie no... Penty wymiatają. A że tak nieśmiało zapytam, ile paliwa zużywasz na imprezie tego typu?

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Post: ndz paź 06, 2013 11:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Paliwo jest wydatkiem zupelnie nieistotnym.
Przy ogromie kosztow oczekujacych, tankowanie 98semki po 6 zl nie stresuje.
-n p. szpera firmy baran racing budowana do w123 6000zl)
-portowanie glowicy z walkami Schricka kolejne pare tysiecy.
- Kolektor wydechowytzw barany xxxxzl
- regeneracja hamulcow tylnych xxzl
- wymiana przednich xxxzl
- wymiana przewodow hamulcowych na takie w stalowym oplociexxxzl
- wymiana serwa ham.xxxzl

PS. BARAN RACING buduje 2 szt mostow ze szpera 3.92 dla siebie i dla mnie. Bkslash jak chcesz to do nich zadzwon. Chyba ze juz masz. Odpowiadajac na pytanie, biorac pod uwage w/w wydatki , paliwa nie licze.
Powiedzmy ze okolo 20l.

Jak slychac na filmie narazie zdazylem tylko zrobic podwojny wydech od kolektora do konca z nierdzewki . Nie ma ani jednego tlumika.
Ale rury zamiast 2x40 teraz sa 2x50.
I tak fabryczny wydech byl nie podwieszony do skrzyni i w rozsypce.
Some say,ze jak przejezdzalem mete w lecie ponad kilometr od widzow slyszeli jak odpuszczam po przejechaniu mety.
Tylko porsche na gaznikach z lat 80 mi dorownhwalo halasem.
Koles puszczajacy mnie do startu robil 3,2,1 i zatkanie uszu jako sygnal startu.
Tlumik koncowy wlasnie sie produkuje. 60cm x 20x18. Wymiary jak fabryczny.tylko wieksza srednica rur i brak zwezki w tlumiku.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: pn paź 07, 2013 9:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
http://www.youtube.com/watch?v=YwKndpyyTa0 , zaktualizowany film z dodanym onboardem od 10 minuty :)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 11, 2011 11:02 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Wielkopolska_Nowy Tomyśl
Fajnie to wygląda od "środka" [zlosnik] Powodzenia w kolejnych startach


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 9:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
erio pisze:
Koles puszczajacy mnie do startu robil 3,2,1 i zatkanie uszu jako sygnal startu.


Jeździsz ze stoperami w uszach? [zlosnik2]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 9:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
ja mialem kask, uratował mi życie.
nad wydechem pracuje. obliczam, bedzie niedługo

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: czw sty 16, 2014 11:55 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
mały mod:
http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=F2zBcs2CSdU
Shiftlight, 70 zł :)

start w superoesie listopad z nowym tłumikiem końcowym:
http://www.youtube.com/watch?v=qf85CquOXAg

Po sezonie
Zmieniona skrzynia biegów (w starej wsteczny wchodzi tylko na wyłączonym silniku, jakies pomysły ?)
Zmieniona podpora wału
Zmienione 4 końcówki drążków kierowniczych
WRESZCIE odbudowane tylne zaciski (trzeba bylo to zrobic 2 lata temu)
Założone nawiercane mikody (100 zł szt) i klocki ferrodo (60 zł)
Składa się most ze szperą.
Chyba wystaruje na śniegu tej zimy bo sie doczekać nie mogę.

WRESZCIE AUTO BĘDZIE HAMOWAĆ a nie zaskakiwać w każdej szykanie zblokowanymi przednimi kołami.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: wt kwie 29, 2014 9:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Zapraszam wszystkich na Sobotę w weekend majowy do Kielc na Tor, ClassicautoCup

W123 280CE debiut ze Szperą :)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: pn maja 05, 2014 6:49 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 18, 2004 7:17 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
erio pisze:
PS. BARAN RACING buduje 2 szt mostow ze szpera 3.92 dla siebie i dla mnie. Bkslash jak chcesz to do nich zadzwon.
Jak slychac na filmie narazie zdazylem tylko zrobic podwojny wydech od kolektora do konca z nierdzewki . Nie ma ani jednego tlumika.

A ze tak zapytam, bo dopiero zauwazylem - szpera plytkowa czy torsen? Ja szpery jeszcze nie zalozylem, ale myslalem raczej o Quaife. Generalnie moj projekt jest znacznie opozniony przez przerobki, ktorych nie musiales wykonywac, m.in. drastyczna przerobka instalacji elektrycznej ukladu chlodzenia i ukladu paliwowego. Zreszta montaz systemu gasniczego tez zajal swoje - chcialbym moc sie nie przejmowac homologacja...
Do dzis nie mam potwierdzenia z PZM czy dopuszcza mnie do RSMP jesli zmienie KJet'a na uklad elektrycznego wtrysku Frickera.
co do glosnosci: na kazdym BK imprez PZM jest badanie glosnosci i niestety za przekroczenie jest niedopuszczenie do startu. Ja mam tez 2x50 ale z robionym na zamowienie tlumikiem tylnym i dwoma oddzielnymi przednimi, dzieki czemu zachowana jest komora rozprezna.
I pewnie rzecz, ktora nikogo nie interesuje a mod za to usunie mojego posta - porownania oryginalu i mojego:
Obrazek
konsola oczywiscie bedzie jeszcze miala pomalowane nity i sruby, oraz naklejke Dunlop
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiscie wiem ze "be", ze za pozno, ze tylko do rywalizacji parkingowej :), ale porownajcie szczegoly. Nawet naklejki sa dokladnie takie i DOKLADNIE
w tych samych miejscach co w oryginale - pomijajac flagi i nazwiska (ale te sa pisane IDENTYCZNYM fontem), dojda jeszcze naklejki na szybie przedniej i dachu. Halde mechaniczna TwinMaster tez kupilem (zabolalo - 4.5 tys pln), ale bedzie jezdzila tylko w klasykach typu Eiffel Rally, bo jest niepraktyczna, elektroniczna jest lepsza, bo po zmianie kol mozna ja wykalibrowac podajac wspolczynnik, badz skalujac na odcinku kilometra. Klatka zostala zbudowana nieco inaczej, bo jest mocniejsza od tej w aucie Wettera (nota bene Wetter rowniez ma inna niz oryginal, bo wspolczesne przepisy nie dopuszczaja klatek z aluminium). Nawet akumulator nie jest typowy - ma spiralne elektrody i jest calkowicie suchy, odporny na wstrzasy, rozladowanie i jest calkowicie szczelny, dzieki czemu nie wymaga dodatkowej obudowy (ma cert. FIA). I wlasnie dlatego ja buduje to auto juz ponad cztery lata.

_________________
bkslash
Cały czas ze mną:
C123 AMG-Hermann
C123 Carlsson-Herbert
W140-Hubert
W201-Hartmut
W450-Honzik


Na górę
Post: pn maja 05, 2014 8:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Mam nadzieje ze nikt nie usunie twojego postu. Ciesze sie ze robisz postepy. Zobaczymy kiedys osiagi twojego auta :) bo trzeba przyznac ze jest ladniejsze ale obaczymy kiedy i czy bedzie szybsze :)

Szpere mam plytk9wa z w201 16v

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: pn maja 05, 2014 10:55 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 18, 2004 7:17 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
Do pelnego wyczynu seryjna plytkowa nie do konca sie sprawdza - myslalem o takiej, ale porownalem jak sie zachowuje torsen w moim AMG, a jak plytkowa. Roznica jest taka, ze torsen bardziej przewidywalnie spina, a plytkowa bardzo "skokowo" przez co duzo ciezej kontrolowac auto na szutrze. Torsena z Hermanna nie wyjme - toby bylo swietokradztwo, wiec skonczy sie na Quaife lub Drexler. A co do przelozen - do wyscigow most 3.92 jest za wolny, takie przelozenie dobrze sprawdza sie w rajdach, gdzie bardziej liczy sie przyspieszenie niz predkosc maksymalna.

_________________
bkslash
Cały czas ze mną:
C123 AMG-Hermann
C123 Carlsson-Herbert
W140-Hubert
W201-Hartmut
W450-Honzik


Na górę
Post: wt maja 13, 2014 9:22 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 18, 2004 7:17 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
wreszcie skonczone miejsce pracy pilota
Obrazek

i przod
Obrazek

_________________
bkslash
Cały czas ze mną:
C123 AMG-Hermann
C123 Carlsson-Herbert
W140-Hubert
W201-Hartmut
W450-Honzik


Na górę
Post: wt maja 13, 2014 11:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
bkslesh, twoj Carlsson wygląda już całkiem całkiem :)

U mnie film z maja 2014,
https://www.youtube.com/watch?v=UJsBD27sZ_8
LSD bardzo ładnie spinała, wszystko byłoby super, prowadzilem po 3 próbach w Mercedes Challange, gdyby deszcz nie spadł na koniec
Dałem dupy. zmieniłem na zimówki, potem podeschło, jechało się fatalnie, a próbowałem gonic za bardzo, dupa uciekła, przód nie skręcił, i ominąłem szykanę,
Piepszony wsteczny się przestał włączać na rozgrzanym silniku,
na zimnym wchodzi bez problemu, a na ciepłym zgrzyta i nie wchodzi (nie próbowałem na siłę) (musze silnik wyłączyć) a i tak na tych oponach nie mialem szans pokonac oryginalnej w123 280ce wiec odpuscilem. niepotrzebnie bo 2 miejsce nadal by było. Ale sie wkurzylem i pojechałem zamiast wyłączyć silnik i cofnąć.


zimą zmieniłem skrzynię bo stara nie włączała wstecznego na włączonym silniku, ale ta skrzynia ma ten sam problem. teraz juz nie wiem czy to cos z cięgnami, sprzęgłem, synchronizarorem ?
jakies pomysły ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2014 2:20 pm przez erio, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl