MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 10, 2012 10:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2010 6:39 pm
Posty: 315
Lokalizacja: wrocław
oldik mam namiary na kolesia z okolic Poznania który ma jakieś tam graty do naszych aut. Ja od niego wziąłem alternator.

_________________
MB W109 300SEL 4.5 '72
GAZ M 21 Wołga '64
Jawa 250 '59 (czeka na remont)
Honda CX500 '82
Honda Civic 1.5 VTEC '98 mój ulubiony plastik
Honda Accord 2.0 i-VTEC Sport '06


Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 12:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Mała aktualizacja.....buda bez zmian ale pomału zabieramy się za silnik. Głowica ściągnięta i już wiadomo dlaczego nie było kompresji na 2-gim cylindrze - wypaliło zawór ssący :

Obrazek

Pytanie gdzie najlepiej zamawiać takie el. jak rozrząd, uszczelka pod głowicę itp ? MB-Parts, Intercars ... ?

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: śr gru 19, 2012 7:05 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Rozumiem, że nikt nie kupuje żadnych nowych części mechanicznych.... ?

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: śr gru 19, 2012 11:52 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tom_Lca pisze:
Rozumiem, że nikt nie kupuje żadnych nowych części mechanicznych.... ?

Ci co kupują ,wiedzą że na to nie ma recepty,musisz po prostu szukać, ja gdy remontowałem swój om615 ,kupiłem w IC chociaż ze trzech handlowców z tegoż IC zarzekało się że nie ma,nie będzie i żebym sobie dał spokój....

_________________
Dunkelheit !


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 6:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
No właśnie jak narazie z IC nic mi nie odpisują. Czekam, aż MB-Parts wróci z urlopu. Jak narazie mam wycene z serwisu MB...tragedii nie ma.
Pozdrawiam

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: sob kwie 20, 2013 1:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
witaj kolego
co dalej z autem? zaciekawił mnie twój temat, porządna robota metodami "ekonomicznymi"
tak "czymaj"
pozdrawiam

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
Post: pt maja 24, 2013 8:22 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Witam, mam pytanie czy zrywałeś całą gumę z spodu auta czy patrzyłeś na spód dachu pod blachami na których się trzyma szyberdach czy nie mam korozji ?


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 6:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Friends call me misha pisze:
witaj kolego
co dalej z autem? zaciekawił mnie twój temat, porządna robota metodami "ekonomicznymi"
tak "czymaj"
pozdrawiam


W chwili obecnej jesteśmy na etapie remontu silnika. Głowica, pierścienie oraz rozrząd już założone i teraz przykręcam cały osprzęt, wymieniam uszczelki, termostat, filtry itp. Przymierzałem już łapę ze sprężarką klimy i pasuje do silnika z W108. Kompresor powietrza z łapą także pasuje na mocowania w bloku. Problem mam tylko z podłączeniem smarowania kompresora. Blok z W109 miał dodatkowe wyjście, którego ja nie mam i nie wiem co zrobic :/ Może ktoś ma wiedzę na ten temat ?

Marian-m110 pisze:
Witam, mam pytanie czy zrywałeś całą gumę z spodu auta czy patrzyłeś na spód dachu pod blachami na których się trzyma szyberdach czy nie mam korozji ?


Całej gumy nie zrywałem. Tam gdzie sie porządnie trzymała to zostawiałem. Na spód dachu nie patrzyłem (nie mam szyberdachu).
Ogólnie to jeszcze ze 2 lata i wyjadę :) W lipcu jeszcze muszę skoczyć do Karol1988 z forum po skrzynię :)

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: wt lip 23, 2013 6:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Tom_Lca pisze:
W lipcu jeszcze muszę skoczyć do Karol1988 z forum po skrzynię :)


ta dokładnie i kolejne auto dostanie części z moich RIP złomków :D a tak się śmiali jak tyle tego chrupiącego żelastwa kupiłem [hihi]
co prawda przykro mi rozbierać auto które ma 100% dokumentacji super wnętrze itp, ale jeśli na części na starcie dają więcej niż w całości no to trudno.... tniemy gada [zlosnik2]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz sie 11, 2013 10:14 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Co do smarowania kompresora na lapie jest kanał spustowy srednicy ok 16, od filtra oleju idzie przewód z olejem i to tyle, pod gumą były początki korozji plamy ale ja mam auto produkcja 68 sprzedany 69, po sczyszczeniu gumy szczotą na kontówce dużej do 6000 tyś obr masz pełen obraz sytuacji. Problem jest z blachom ponieważ jest bardzo śliska i trzeba ponownie piaskować bardzo delikatnym piachem, wszystkie spoiny trzeba wyczyścić z starej gumy tam też siedzi ruda tylko piach da rade. pozdrawiam (myslę o przewodach plastikowych co ty na to )


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 9:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Marian-m110 pisze:
Co do smarowania kompresora na lapie jest kanał spustowy srednicy ok 16, od filtra oleju idzie przewód z olejem i to tyle,

Odnośnie kopresora zawieszenia to chyba nie jest to takie proste. Jaki masz silnik ? W moim M130 smarowanie jest brane chyba z bloku . To jedyne foto jakie posiadam :
Obrazek
Widac tam przewód wchodzacy w blok. Możesz zrobic jakieś zdjęcie jak to jest rozwiązane u Ciebie ? Odnośnie przewodów plastikowych to myslę, że największym problemem byłoby ich ułożenie, łuki, załamywanie się itp.

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 8:14 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Kompresor całkiem co innego , przewody kupiłem dzisiaj nowe z miedzi koncówki zagniotą mi w warsztacie, pozostaje bęzyna ale u znajomego gazownika zobaczyłem plastik i takie kupie oczywiście pomijając komorę silnika tam zostawię metal jak oryginał. Ja mam smarowanie kompresora z drugiej strony to taki przewodzik jak na tym rysunku ale powrót jest w podstawie kompresora tak jak pisłem ok 16 mil srednicy. Te dwa króćce z twojego rysunku to: po prawej przewód do zbiornika powietrza, lewy do filtra czy masz je?


Na górę
Post: czw sie 15, 2013 7:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Marian-m110 pisze:
Ja mam smarowanie kompresora z drugiej strony to taki przewodzik jak na tym rysunku ale powrót jest w podstawie kompresora tak jak pisłem ok 16 mil srednicy. Te dwa króćce z twojego rysunku to: po prawej przewód do zbiornika powietrza, lewy do filtra czy masz je?

Tak wygląda mój :
Obrazek

Obrazek

Jak możesz to podeślij mi zdjęcia swojego na maila stelad@interia.pl

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: ndz sie 18, 2013 7:05 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Część udało mi się założyć gumy na pierścienie (poduszki zawieszenia ). Robi się to tak potrzebna rura PCV ok 10 cm i zawieszamy poduszki od środka na tej rurze. Poduszkę smarujemy mydłem w płynie i naciągamy na poduszkę pierścień i po kłopocie .powodzenia (zdjęcia prześlę na PW)


Na górę
Post: ndz sie 18, 2013 7:22 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Zdjęcia poszły jak masz czas to zamieść je w temacie .Pozdrawiam MN


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl