MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 3:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr mar 30, 2011 11:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Dwa pytanka odnosnie cynkowania :
1. Czy można cynkować aluminiowe przewody hamulcowe ?
2. Czy ktoś zna jakiś zakład (galwanizerię) zajmujacy się cynkowaniem itp w woj. dolnośląskim ?

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: śr mar 30, 2011 7:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
Tom_Lca
Cytuj:
Czy można cynkować aluminiowe przewody hamulcowe ?


na to pytanie najlepiej odpowie ci ktoś z branży,kto prowadzi galwanizerie,oni znają się na materiałach.A co do przewodów hamulcowych aluminiowych to już chyba nikt nie używa większość to miedzianka,chyba najbardziej trwałe.i najłatwiejsze do obróbki,nawet przy odtwarzaniu jakichś ukł. cham,czy hydraulicznych

Cytuj:
Czy ktoś zna jakiś zakład (galwanizerię) zajmujacy się cynkowaniem itp w woj. dolnośląskim ?

Dolnośląskie ? a dokładniej? bo jest kilka zakładów.....

CYNKOWANIE OGNIOWE MAREK GAJĘCKI
http://www.4metal.pl/firmy/zaklad-galwa ... _glownej=0
Wrocławska 1 A, Byków
55-095
Mirków woj.dolnośląskie
Polska
tel.: +48 71 315 22 18
fax: +48 71 315 22 20
e-mail: cynkownia@cynkownia-gajecki.pl
http://www.cynkownia-gajecki.pl
wymiary wanny dł 7400 x szer. 1260 x głęb. 3000. Czynne całą dobę.

A tu druga firma zresztą nawet w Google coś znajdziesz
http://www.4metal.pl/firmy/cynkowania-g ... _glownej=0

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: czw mar 31, 2011 8:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
- aluminium się rozpuszcza więc absolutnie nie wolno cynkować !!

aluminium szkiełkujemy w firmie SPOKO ul. Ziemniaczana Wrocek

- cynkowanie ogniowe dobre jest dla konstrukcji stalowych np. dwuteowników
cynkowanie galwaniczne we Wrocławiu firma Jawoks poszukaj w necie

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
Post: sob kwie 02, 2011 12:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
A tak z innej beczki: Po kiego grzyba aluminium cynkować?

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: sob kwie 02, 2011 8:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Tak sobie po prostu pomyślałem, że jakby je ocynkować to ładnie by wyglądały :)

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: sob kwie 02, 2011 9:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Przepoleruj jakąś pastą do aluminium, wyjdzie jeszcze ładniej ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: pt kwie 08, 2011 8:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Tylne nadkole, próg i mocowanie wahacza....gdzieś znikło... :o :-?

Obrazek

Obrazek

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.


Na górę
Post: pt kwie 08, 2011 1:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 04, 2010 6:39 pm
Posty: 315
Lokalizacja: wrocław
utleniło sie

_________________
MB W109 300SEL 4.5 '72
GAZ M 21 Wołga '64
Jawa 250 '59 (czeka na remont)
Honda CX500 '82
Honda Civic 1.5 VTEC '98 mój ulubiony plastik
Honda Accord 2.0 i-VTEC Sport '06


Wszystko inne mamy w nosie, gdy pod maską jest V8.


Na górę
Post: śr kwie 20, 2011 9:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 22, 2011 7:15 pm
Posty: 124
Numer GG: 9553836
Wczoraj zdemontowałem przewody stalowe hamulcowe i paliwowe. Część jest ok, część kiepska. Czy ktoś z Was próbował kiedykolwiek zarabiać przewody hamulcowe własnoręcznie zestawami z Allegro ? Są tam też rurki miedziane o różnych średnicach i końcówki z różnymi gwintami.


Załączniki:
am7748_YT-2180%202.jpg
am7748_YT-2180%202.jpg [ 75.68 KiB | Przejrzano 5369 razy ]

_________________
W109 300SEL 2.8l 1968r.
W123 2.0l 1985r.
W126 260SE 1987r.
VW Garbus 2.0l 1968r.
VW 1600TL 1.6l 1971r.
Na górę
Post: czw kwie 21, 2011 11:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Ja zamówiłem na Allegro gotowe przewody z końcówkami. Trzeba tylko dokładnie wymierzyć długości. Miedziany przewód łatwo się formuje, więc montaż nie jest trudny.


Na górę
Post: pt kwie 22, 2011 8:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
ja tez kupowalem wszystko nowe i komplet na cale auto kosztowal mnie 100zl (miedziane) a co do zarabiania mam taki przyrzad i niestety jest on do niczego rurki pekaja i ciekna przewaznie po zaprawianiu

_________________
w108


Na górę
Post: pt kwie 22, 2011 1:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
to jak to rozwiązałeś skoro ten komplet to lipa ?

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: pt kwie 22, 2011 2:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
idziesz do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego i bez problemu zarobia tyle ile chcesz i z jakim gwintem ja tak robiłem zaniosłem stary przewód z kocówką i dobierali gwint

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
Post: pn kwie 25, 2011 10:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 01, 2008 2:59 pm
Posty: 226
ja zrobilem dokladnie to samo

_________________
w108


Na górę
Post: pn kwie 25, 2011 8:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
ciopek pisze:
..... a co do zarabiania mam taki przyrzad i niestety jest on do niczego rurki pekaja i ciekna przewaznie po zaprawianiu


Miedz nalezy przed obrobka nagrzac i ostudzic, wtedy nadajesz jej pierwotne wlasciwosci (elastycznosc). Potem uzywasz tego przyrzadu zarabiajac koncowke, ale jednoczesnie utwardzasz miedz zgniotowo. Po operacji ponownie nagrzewasz i studzisz miedz i robi sie z powrotem elastyczna zachowujac nadany wczesniej ksztalt. sprawa sie ma identycznie jak wyzarzanie miedzianej podkladki.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 57 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl