MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 12:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob paź 09, 2010 6:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1430
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
kuboxxx pisze:
z czego wynika taka kapitałochłonność prac blacharskich ?


Chyba najbardziej oczywisty powód to ceny gratów do W111 coupe i do W116.

Mitu pisze:
To jest nadzieja, że efekt końcowy będzie dużo lepszy.


Nadzieja jest zawsze, tu nawet jest gwarancja [hihi]

_________________
Kubitus


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 6:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 8:03 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa [WY]
Cytuj:
Kubitus, a z czego wynika taka kapitałochłonność prac blacharskich ? Jeśli mogę spytać


Nie mnie wywoływano, lecz .....zerknij na cenę tylnego błotnika do SEb :roll:

_________________
C123 230CE
C123 300CD
C114 250CE
C124 300CE


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 7:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 20, 2009 11:09 am
Posty: 240
Lokalizacja: Gdańsk
Kubitus pisze:
ceny gratów do W111


Jest to jakiś argument :) Myślałem, że może duża ilość zakamarków w tym samochodzie oraz trudność dostępu wpływa na wyższą cenę. Chociaż patrząc na zdjęcia stan auta nie wydaje się makabryczny...

_________________
W140 400SE 1991
W124 200E 1993
Ex: W124 220E 1993
Ex: S210 420E 1996


Na górę
Post: sob paź 09, 2010 10:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
dokładność prac koledzy oraz ceny materiałów użytych do remontu [zlosnik]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: wt paź 19, 2010 6:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Cytuj:
dokładność prac koledzy oraz ceny materiałów użytych do remontu [zlosnik]

no właśnie. jestem lakiernikiem i powiem wam, że na wysokiej jakości materiały lakiernicze potrzebne do odbudowy takiego auta trzeba liczyć około 10 tysięcy zł. Mówię tu o cynie, drucie miedzianym, gruntach chromianowych, epoksydowych, szpachlach, szpachlówkach natryskowych, podkładach, lakierach bazowych i bezbarwnych, gumach, barankach itp. Dochodzi do tego baaaaardzo dużo materiałów ściernych, taśm, papierów, folii, sitek, pojemniczków i wielu wielu innych...... Także jeżeli ktoś myśli, że da się dobrze naprawić taki samochód za około 10 tysięcy to postradał zmysły. Za te pieniądze to tylko kurnik, pare łatek na punkty(lub nie) i duuużo szpachli. Tak samo jeżeli ktoś mówi, że za naprawę takiego auta 30 tysięcy to dużo to też się myli, bo w tej kwocie jest właśnie dycha w materiałach, koszty prądu i wiele wiele godzin pracy, gdzie pierwszy lepszy warsztat bierze 80 zł za roboczogodzinę. To wszystko to prosta matematyka ;) No i potrzebna jest osoba, która będzie umiała dobrze wykorzystać wszystkie te materiały na połatanym i wypiaskowanym samochodzie :D

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
Post: wt paź 19, 2010 7:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 365
Kubitus pisze:
W okresie zimowym wiele się raczej nie będzie działo. Prawdopodobnie przeznaczę ten czas na odnowienie zderzaków i pozostałych chromów oraz przygotowania do uruchomienia silnika.
pierwszy krok - chyba najkosztowniejszy już za mną :) - regeneracja pompy wtryskowej, wtrysków i ich rozdzielaczy.

Dlaczego chcesz regenerować pompę? Moja 111-ka stała po nieukończonym remoncie karoserii 11 lat u Niemca (suchy ciepły garaż), a po zakupie, czyszczeniu silnika i wszystkich możliwych układów ( w tym paliwowego oczywiście) odpaliła za ... no... 3-cim razem i działa bezawaryjnie do dziś tj. 10 lat

_________________
R 107 380 SL Reloaded i inne takie...

Obwiesił się zegarkami jak ruski żołnierz w 1945 roku....


Na górę
Post: wt paź 19, 2010 7:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
kolega nie odpisze ..... może się nie pochwalił ale spitolił na urlopa sobie ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr paź 20, 2010 3:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1430
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
KarolS1988 pisze:
kolega nie odpisze ..... może się nie pochwalił ale spitolił na urlopa sobie


Moze na urlopie jestem,ale w tym kraju tez maja internet :)
primabaleron pisze:
Dlaczego chcesz regenerować pompę?

nie chce ale juz to zrobilem.
To auto stalo ponad 30 lat.....wszystkie uszczelki rozpadaja sie w lapkach, paliwo zostawilo jakis taki dziwny osad. Olej byl czerwony,a na dnie miski olejowej (a wiec takze w pompie) osadzil sie smolisty ciemnoszary szlam. Trzeba bylo to wyczyscic. Zreszta na tym sie skonczylo - gosc od pomp powiedzial ze pompa ma niski przebieg - wymienil uszczelki, przeczyscil, wyregulowal i odeslal wraz ze zregenerowanymi wtryskami ktore laly i wymagaly regulacji.

_________________
Kubitus


Na górę
Post: śr paź 20, 2010 4:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Kubitus pisze:
KarolS1988 pisze:
kolega nie odpisze ..... może się nie pochwalił ale spitolił na urlopa sobie


Moze na urlopie jestem,ale w tym kraju tez maja internet :)


a mówiłeś że telefonu i komputera nie bierzesz [zlosnik]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: ndz paź 24, 2010 10:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Witam.Jednym z moich ząjęć jest odbudowa starych samochodów,kilka sztuk wyszło z pod mojej ręki.Większość posiadaczy zabytkowych pojazdów ma mgliste pojecie o rekonstrukcji,są to zazwyczaj fotki i opowiadania,rzetelnej wiedzy mało.Na wiosne zaczynam odbudowę w116,chętnych zapraszam do udziału , będzie można na własnych oczach i rękach przekonać się o czasochłonność i kosztach związanych z naprawą.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: sob paź 30, 2010 2:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Kubitus pisze:
zregenerowanymi wtryskami ktore laly i wymagaly regulacji.

A to ciekawe
Jak sie regeneruje i reguluje wtryski takie jek do 220SE
wg mojej wiedzy sa nierozbieralno-nieregerowalne ale moze sie myle

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Post: ndz paź 31, 2010 12:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1430
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
marcin280e pisze:
Jak sie regeneruje i reguluje wtryski takie jek do 220SE


Jak bym wiedział jak to się robi, to bym sobie zrobił to sam :)

Faktem jest że nie działały i mimo moczenia, płukania i błagania nie pracowały jak należy. Teraz pięknie rozpylają.
Może słowo "regulacja" jest tu nie na miejscu ale regeneracja - z pewnością dobrze to określa.

WujekT - zapraszasz do oględzin czy pomocy w odbudowie ? [hihi]

_________________
Kubitus


Na górę
Post: ndz paź 31, 2010 10:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
WujekT. Powinno być WujekDobraRada. Pewnie masz konto po wuju...

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pn lis 01, 2010 8:18 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Zapraszam do asystowania przy pracach blacharskich i lakierniczych,niektórym by się przydało poznać trud tej pracy.

Kolego chmielo, to żart czy kpina?

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: pn lis 01, 2010 10:19 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
No ok.
W takim razie poprosił bym namiary na tego fachowca od pomp i wtryskiwaczy.
Może byc PW

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl