MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[w116] 1978r., 280SE automat https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=43376 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MarcinL [ ndz sie 30, 2009 1:54 pm ] |
Tytuł: | [w116] 1978r., 280SE automat |
Samochód: Mercedes Benz w116 , 1978 rok silnik: M110 2.8 na wtrysku skrzynia: automat Zaczeło się od znalezienia i kupna właściwego modelu. Trochę czasu mineło i zaczołem "dłubać" pozbywając się rdzy i innych nieciekawych rzeczy zaczeło się tak: później w miare jak ściągane były kolejne elementy, coraz większą ochote miałem na remont w stylu ... wiadomo kogo z forum? Nie będe zaśmiecał wątku zdjęciami z rozbiórki bo chyba wszyscy mogą wyobrazić sobie jaki to przykry widok. Dzisiaj auto wygląda tak: jeszcze tylko silnik i zawieszenia i auto jedzie do piaskowania no a później spawanie następne fotki z opisem wykonanych prac już wkrótce ... |
Autor: | MercSwir [ ndz sie 30, 2009 3:58 pm ] |
Tytuł: | |
SKĄD MASZ TE STALÓWKI!!?? nie chcesz sprzedać? :D:D |
Autor: | MarcinL [ ndz sie 30, 2009 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
Felgi no nie powiem są duże, na oko mają ok 9 cali szerokości Jak jesteś zainteresowany to możemy pochandlować, nie będą jakoś pasowały do 116 na którą mam wizje |
Autor: | MercSwir [ pn sie 31, 2009 12:25 am ] |
Tytuł: | |
Rezerwuje!! heh a do mojego projektu IDEALNIE pasują |
Autor: | MarcinL [ pn sie 31, 2009 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
Kilka dziurek, niektóre z nich to chyba typowa przypadłość 116 Na początku następnego tygodnia auto jedzie do piaskowania, chyba że będą jakieś niespodzianki przy ściąganiu zawieszeń. Podłoga w pełni okazałości (nie wiem czy wygłuszenie jest oryginalne) "profesjonalna" robota, wycięte? może raczej wyszarpane otwory na głośniki Chyba najlepsze. Miejsce wokół puszki bezpieczników od wewnętrznej strony Czy macie może jakąś wiedze na temat dostępności takich oto plastików, są one mocowaneod spodu do rynny. W te plastiki są wkręcane wkręty trzymające chromy (rynienke, osone przedniego słupka i tylnego) C.D.N |
Autor: | Bukol [ wt wrz 01, 2009 8:43 am ] |
Tytuł: | |
Z tego co się orientuję, to takie drobiazgi dostępne są w ASO w cenach normalnych. |
Autor: | kruszyn [ wt wrz 01, 2009 11:16 am ] |
Tytuł: | |
huhu jak na to patrzę to znowu mnie nachodzi ochota :P fajna zabawa jakiś konkretny pomysł na auto czy wracasz do oryginału ?? |
Autor: | grabekk [ wt wrz 01, 2009 11:42 am ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: Czy macie może jakąś wiedze na temat dostępności takich oto plastików, są one mocowaneod spodu do rynny. W te plastiki są wkręcane wkręty trzymające chromy (rynienke, osone przedniego słupka i tylnego)
Te kolki to droga sprawa 2 lata temu pytalem o nie w ASO to mi powiedziali 30zl sztuka bo takie same sa w vito ... Moze sie cos zmienilo do tej pory ile potrzebujesz moze znajde z dawcy |
Autor: | MarcinL [ wt wrz 01, 2009 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: huhu jak na to patrzę to znowu mnie nachodzi ochota :P fajna zabawa jakiś konkretny pomysł na auto czy wracasz do oryginału ?? Z tym czy auto zostanie w 100% oryginalne jeszcze się "biję". Mam straszną ochotę na V8-ke z tej samej serii (w116). Jak już podejme ostateczną decyzje w sprawie silnika pod młotek pójdzie też kolor. Jak już kolor zostanie zmieniony to przemyśle wnętrze, napewno zostanie ten sam krój i kolor ale materiały zostaną użyte inne, to z kolei brak dostępności oryginalnych, używane niekoniecznie są w stanie takim jakbym chciał, a ceny nowych (o ile wogóle są dostępne) mnie osobiście przerażają. Także wszystko będzie wiadomo w trakcie. ~grabekk pisze: Te kolki to droga sprawa 2 lata temu pytalem o nie w ASO to mi powiedziali 30zl sztuka bo takie same sa w vito ... Moze sie cos zmienilo do tej pory ile potrzebujesz moze znajde z dawcy
Potrzebuje niestety wszyskie 16 sztuk, są montowane po 8 na strone. Jakbyś miał jakieś w stanie nadającym się do użycia chętnie odkupię. Jutro też będę dzwonił do ASO zobaczymy co powiedzą. Pozdrawiam |
Autor: | maciek2808 [ pn paź 05, 2009 8:17 pm ] |
Tytuł: | |
Milo wiedziec ze jest ktos jeszcze kto wie co teraz przezywam.tez bawie sie z 116ka.czekam na kolejne fotki.niedlugo tez pokaze na forum alktualny stan mojego M.... Zycze powodzenia. PS.wiesz moze gdzie znajde serwisowki do w116 280se.w jezyku PL.znalazlem tylko w GB. |
Autor: | MarcinL [ sob maja 11, 2013 3:59 pm ] | |||
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat | |||
C.D Pompa hamulcowa + serwo i nowe żebatki mechanizmów szyb , teraz to działa jak trzeba.
|
Autor: | MarcinL [ pn maja 13, 2013 7:25 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
No i mam problemik. Jak przetransportować karoserię bez zawieszeń do piaskowania? Nie chodzi o lawete i załadunek. Tylko jak przemieszczać samą budę? Ma ktoś jakis pomysł? |
Autor: | kala2191 [ wt maja 14, 2013 7:15 am ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
zrób 4 wózki na kolkach jak od wózka sklepowego tylko trochę mocniejsze i przykręć je gdzieś do podwożą i problem rozwiązany |
Autor: | McCoy [ wt cze 11, 2013 11:20 pm ] |
Tytuł: | Re: [w116] 1978r., 280SE automat |
Jak sobie poradziłeś? Przerabiamy temat z różnymi autami kilkanaście razy w roku i wychodzi nam ,że najłatwiej zatrudnić 6 lub 8 kolegów i użyć rur lub kantówek do zrobienia lektyki W samej piaskarni sprawę ratuje wózek i podnośnik pneumatyczny o dość dużym skoku. Budę na lawecie/pace kładziemy na oponach i ściągamy pasami. W przypadku w123/w116 demontaż zawieszenia nie jest problemem, tylko trzeba dorobić ersatz dyfra, żeby tylne koła nie zrobiły ultra negatywu. Masz foty po piaskowaniu? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |