MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W107] 500SL - poprawki blacharsko-lakiernicze
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=38139
Strona 7 z 7

Autor:  michal [ ndz lis 08, 2009 2:29 pm ]
Tytuł: 

Ładny kolor tynku [zlosnikok]

Autor:  ad60 [ ndz lis 08, 2009 3:44 pm ]
Tytuł: 

Też mam taki kolor elewacji ale na tablice rejestracyjne w tym kolorze muszę jeszcze trochę poczekać.

Autor:  PiotrH [ czw lis 12, 2009 8:03 am ]
Tytuł: 

kielbik pisze:
Zdecydowanie najlepiej te tablice komponuja sie z "chromowanymi" podkladkami.


Plastikowy "chrom" na swoje zalety, ale w moim przypadku nie jest do docelowe rowiązanie, ciekaw jestem co sami stosujecie i gdzie można to kupić.

Autor:  georem [ czw lis 12, 2009 9:34 am ]
Tytuł: 

PiotrH pisze:
Plastikowy "chrom" na swoje zalety, ale w moim przypadku nie jest do docelowe rowiązanie, ciekaw jestem co sami stosujecie i gdzie można to kupić.


Ja mam oryginalne podkładki, na Ebayu można je kupić, chyba 22E sztuka.

Autor:  kielbik [ pt lis 13, 2009 8:31 pm ]
Tytuł: 

PiotrH pisze:
Plastikowy "chrom" na swoje zalety
Tak, a jakie?
PiotrH pisze:
ciekaw jestem co sami stosujecie
W plastikach (W124, W201) zadnych pdkladek, w klasykach oryginalne podkladki metalowe. Inne sa na przod i inne na tyl.
PiotrH pisze:
gdzie można to kupić
eBay, ASO

Autor:  richie [ pn lis 16, 2009 1:10 am ]
Tytuł: 

oryginalne ramki są najlepsze ale jesli nie ma się takich akurat w garażu to wg mnie te są najbliżej ideału:
http://moto.allegro.pl/item805013388_ra ... ewnej.html
rant jest z kazdej strony takiej samej grubosci.

Autor:  mojojojo13 [ pn lis 16, 2009 10:36 am ]
Tytuł: 

kielbik pisze:
ak, a jakie?

sa lżejsze od tych chromowanych dzięki czemu auto osiąga wyższe prędkości, a w zimie są cięższe dzięki czemu auto jest stabilniejsze na śniegu- dziwne że tego nie wiedziałeś

Autor:  PiotrH [ pn mar 01, 2010 6:41 pm ]
Tytuł: 

Ponieważ udało się odkopać ze śniegu garaż doszedłem do wniosku, że wiosna idzie i powoli trzeba auto przygotować do nadchodzącego sezonu. Poza standardową wymianą płynów nadszedł w końcu czas na nowe magistrale olejowe, które jak wieśc niesie bywają często przyczyną nadmiernego zużycia wałków rozrządu w 500 ze względu na słabe smarowanie.

Obrazek

Serduszko po demontażu filtra i pokryw zaworów:

Obrazek

Bohater akcji czyli sławna magistrala na swoim miejscu:

Obrazek

... ... i w samotności:

Obrazek


Przy okazji wyszło na jaw, dlaczego spryskiwacz nie działa. Po drodze pomiędzy zbiornikiem, a dyszami nie stwierdzono obecności pompki....... Może ktoś podrzucić fotkę jak pompka taka wygląda i gdzie powinna być zamocowana?

Obrazek

Pozdrowienia z placu boju [zlosnikz]

Autor:  bary123ce [ wt mar 02, 2010 9:42 pm ]
Tytuł: 

wg EPC pompka jest dalej w obiegu, tzn ten wężyk, który tu widać prowadzi właśnie do takiej pompki. Zmiana była w 1985 r. gdzie pompka montowana była w samym zbiorniczku.

Autor:  marpie [ pn mar 15, 2010 8:02 pm ]
Tytuł: 

PiotrH pisze:
nadszedł w końcu czas na nowe magistrale olejowe, które jak wieśc niesie bywają często przyczyną nadmiernego zużycia wałków rozrządu w 500 ze względu na słabe smarowanie.

Słyszałem o problemach ze smarowaniem wałków rozrządu w V8. Czy to dotyczy tylko 500, czy też 380 i 420 też?
I czy wymiana samej magistrali załatwia sprawę czy też problemy mogą czaić się również gdzieś indziej?

Autor:  PiotrH [ wt lut 19, 2013 3:11 pm ]
Tytuł:  Re: [W107] 500SL - poprawki blacharsko-lakiernicze

Troszkę czasu minęło. Autko śmigało w słoneczne dni aż miło, ale przyszedł czas na wykorzystanie opcji coupe i sprawdzenie jak radzi sobie zimą. Było sucho, bez śniegu więc uznałem, że małe przewietrzenie nie zaszkodzi, a przy tym będzie okazja pochwalić się kompletnym samochodem z dachem [zlosnik]

Załącznik:
Komentarz: Co ładniejsze, coupe czy cabrio?
P1070810.JPG
P1070810.JPG [ 191.77 KiB | Przejrzano 13276 razy ]


Pozdrawiam Piotr

Strona 7 z 7 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/