MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W107] 500SL - poprawki blacharsko-lakiernicze https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=38139 |
Strona 7 z 7 |
Autor: | michal [ ndz lis 08, 2009 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
Ładny kolor tynku |
Autor: | ad60 [ ndz lis 08, 2009 3:44 pm ] |
Tytuł: | |
Też mam taki kolor elewacji ale na tablice rejestracyjne w tym kolorze muszę jeszcze trochę poczekać. |
Autor: | PiotrH [ czw lis 12, 2009 8:03 am ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: Zdecydowanie najlepiej te tablice komponuja sie z "chromowanymi" podkladkami.
Plastikowy "chrom" na swoje zalety, ale w moim przypadku nie jest do docelowe rowiązanie, ciekaw jestem co sami stosujecie i gdzie można to kupić. |
Autor: | georem [ czw lis 12, 2009 9:34 am ] |
Tytuł: | |
PiotrH pisze: Plastikowy "chrom" na swoje zalety, ale w moim przypadku nie jest do docelowe rowiązanie, ciekaw jestem co sami stosujecie i gdzie można to kupić.
Ja mam oryginalne podkładki, na Ebayu można je kupić, chyba 22E sztuka. |
Autor: | kielbik [ pt lis 13, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
PiotrH pisze: Plastikowy "chrom" na swoje zalety Tak, a jakie?PiotrH pisze: ciekaw jestem co sami stosujecie W plastikach (W124, W201) zadnych pdkladek, w klasykach oryginalne podkladki metalowe. Inne sa na przod i inne na tyl.PiotrH pisze: gdzie można to kupić eBay, ASO
|
Autor: | richie [ pn lis 16, 2009 1:10 am ] |
Tytuł: | |
oryginalne ramki są najlepsze ale jesli nie ma się takich akurat w garażu to wg mnie te są najbliżej ideału: http://moto.allegro.pl/item805013388_ra ... ewnej.html rant jest z kazdej strony takiej samej grubosci. |
Autor: | mojojojo13 [ pn lis 16, 2009 10:36 am ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: ak, a jakie?
sa lżejsze od tych chromowanych dzięki czemu auto osiąga wyższe prędkości, a w zimie są cięższe dzięki czemu auto jest stabilniejsze na śniegu- dziwne że tego nie wiedziałeś |
Autor: | PiotrH [ pn mar 01, 2010 6:41 pm ] |
Tytuł: | |
Ponieważ udało się odkopać ze śniegu garaż doszedłem do wniosku, że wiosna idzie i powoli trzeba auto przygotować do nadchodzącego sezonu. Poza standardową wymianą płynów nadszedł w końcu czas na nowe magistrale olejowe, które jak wieśc niesie bywają często przyczyną nadmiernego zużycia wałków rozrządu w 500 ze względu na słabe smarowanie. Serduszko po demontażu filtra i pokryw zaworów: Bohater akcji czyli sławna magistrala na swoim miejscu: ... ... i w samotności: Przy okazji wyszło na jaw, dlaczego spryskiwacz nie działa. Po drodze pomiędzy zbiornikiem, a dyszami nie stwierdzono obecności pompki....... Może ktoś podrzucić fotkę jak pompka taka wygląda i gdzie powinna być zamocowana? Pozdrowienia z placu boju |
Autor: | bary123ce [ wt mar 02, 2010 9:42 pm ] |
Tytuł: | |
wg EPC pompka jest dalej w obiegu, tzn ten wężyk, który tu widać prowadzi właśnie do takiej pompki. Zmiana była w 1985 r. gdzie pompka montowana była w samym zbiorniczku. |
Autor: | marpie [ pn mar 15, 2010 8:02 pm ] |
Tytuł: | |
PiotrH pisze: nadszedł w końcu czas na nowe magistrale olejowe, które jak wieśc niesie bywają często przyczyną nadmiernego zużycia wałków rozrządu w 500 ze względu na słabe smarowanie.
Słyszałem o problemach ze smarowaniem wałków rozrządu w V8. Czy to dotyczy tylko 500, czy też 380 i 420 też? I czy wymiana samej magistrali załatwia sprawę czy też problemy mogą czaić się również gdzieś indziej? |
Autor: | PiotrH [ wt lut 19, 2013 3:11 pm ] |
Tytuł: | Re: [W107] 500SL - poprawki blacharsko-lakiernicze |
Troszkę czasu minęło. Autko śmigało w słoneczne dni aż miło, ale przyszedł czas na wykorzystanie opcji coupe i sprawdzenie jak radzi sobie zimą. Było sucho, bez śniegu więc uznałem, że małe przewietrzenie nie zaszkodzi, a przy tym będzie okazja pochwalić się kompletnym samochodem z dachem Załącznik: Pozdrawiam Piotr |
Strona 7 z 7 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |