Cytuj:
No to szczupły z Ciebie facet
Do takiej roboty mam ludzi....
Cytuj:
Hardtop powinien byc czarny a z tego co widze jest jakis beżowy czy moze bialy.....
kielbik - to jest złoto.....
, w hardtop SL został doposażony już w Polsce, przeczerni się ......
W dalszym ciągu historii proponuję małą sesję z przejażdżki:
i jeszcze środek:
Opierając się na zdjęciach, może się wydawać, że wystarczy tylko zatankować do pełna i w drogę. Prawda jednak okazuje się być zupełnie inna o czym przekonałem się pokonując parę setek kilometrów w poszukiwaniu gwiazdy. Samochody sprowadzoe z USA często miały w miarę świeży lakier, tak jak na przezentowanym przykładzie, jednak jest on kładziony wyjątkowo niestarannie. Wszystkie elementy chromowane listewki czy uszczelki są tylko oklejane, bez demotażu, raz lepiej innym gorzej. Sam lakier miejscami świeci się, w innych jest matowy z przyklejonymi różnymi brudami. Przygotowanie polega na nałożeniu kolejnej warstwy szpachlu, że najczęściej tych warstw jest kilka to końcowy efektjest do zaakceptowania z odległości powyżej 10m. Jeśli trafiał się samochód z oryginalnym lakierem to najczęsciej miejscami zdarzały się zaprawki, przebarwienia lub niewielkie ogniska korozji, co podobnie jak w poprzednim przypadku powodowało koniecznośc przeprowadzenia poprawek lakieru. Widziałem też kilka 107 skorodowanych i przygotowanych tylko na sprzedaż, ale to już inny temat. Co dziwne nie zawsze najdroższe auto było w najlepszym stanie. Po tych przygodach doszedłem do wniosku, że nie znajdę samochodu, który nie wymaga wkładu, tak więc stałem się właścicielem tego, którego zamierzam wyremontować. Z opisów oferowanych do sprzedaży 107 wynikało, że są w dobrym lub bardzo dobryn stanie, ewentualnie "do drobnych poprawek blacharsko lakierniczych", co to oznacza tak naprawdę przedstawiam poniżej. Przy czym zaznaczam, że decyzję o zakupie tego auta podjąłem po obejrzeniu na żywo. Od sprzedającego otrzymałem rzetelną informację o jego stanie i transakcję ocenim bardzo pozytywnie. Założyłem ten temat celem przedstawienia czego może się spodziewać ktoś, koto zamierza mieć SL-a na własność. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tej sprawi będzie przydatne i kiedyś pomkniemy naszymi wspaniałymi gwiazdami razem przez świat, ale zanim do tego dojdzie to trzeba zrobić kilka rzeczy....
wgniecenia na prawych drzwiach i tylnym błotniku i pięknie pomarszczona cytryna na lakierze
nirówności i fałdy na pokrywie tylnej
wgniotki, popękany lakier na pokrywie przedniej
korozja w postaci purchelka na tylnym błotniku, tym razem lewym
i błotniku przednim prawym,
do tego lewe drzwi też miały malutkie ognisko korozji i błotnik przedni prawy lekke wgniecenie w górnej części, co słabo widać na zdjęciach.
Po zebraniu kilku ekspertów, pojdęciu prób spolerowania, rozplanowania koniecznych zaprawek okazało się, że do przyjęcia jest tylko jeden wniosek: trzeba odświeżyć lakier na całym aucie i przy okazji prysnąć hardtop po kolor karoserii
.
Tak więc na czas poszukiwań solidnego fachowca 107 trafia w towarzystwo starszej, obecnie ciężko chorej siostry.
W następnym odcinku mogą pojawić się zdjęcia rozbierane, stąd wskazane pozostanie przy komputerach tylko osób pełnoletnich....