MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn kwie 29, 2024 7:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 05, 2008 1:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Niestety prace idą mozolnie. Powodów jest wiele. Brak $$ z powodu braku pracy ( ach ta szkoła...) no i auto robie pod nieogrzewaną wiatą. Ale daje rade. Wszystkie fundusze jakie zarobie na naprawie aut rodzinki sąsiadów i znajomych pakuje w beczusie. Teraz troche fotek:

Tutaj zdjęcie zdjęcia z pierwszego remontu. Silnik był odpalany w garażu. Paliwo zasysane z butelki itd :) taka mini hamownia.
Obrazek
Wieczorem wkleje więcej zdjęć. Dzisiaj porobie porządne fotki z postępu prac. Pozdrawiam:)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 9:14 pm przez MercSwir, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 5:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 9:26 am
Posty: 174
Lokalizacja: Łańcut, podkarpackie
życze szybkiego końca prac :)

_________________
ex.M 123 250 '77 637 Saharagelb AUTOMATIC
ex.M 102 200 '83 737 Classicweiß AUTOMATIC
M 102 230 CE '82 172 Anthrazitgrau AUTOMATIC

SAMURAI 1.3 & Saab 900


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 6:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
[zlosnik] no tak zapomniałem na śmierć o tych fotkach :( postaram sie naprawić błąd jak najszybciej

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 2:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Panie, kaj te fotki? [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 2:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Czesc, najpierw wam coś pokaże. Moja szczęka opadła do gleby podczas mierzenia pierścieni. Podczas pierwszego remontu założyliśmy łódzkie pierścienie. Dumnie zapakowane w papier woskowy w kartoniku normalnie miodzio. Cena atrakcyjna bo 50zł tańsza niż normalne. No to bierzemy!! Pasowały idealnie silnik cykał jak malinka!! do czasu... po ok 70tys zaczęły sie problemy z odpalaniem. dotrwaliśmy na grzałce w bloku do 84 000. Padł rozrusznik. Doszedłem do wniosku ze nie warto pudrować syfa jakimiś motodoktorami i zacząłem remont silnika. Dzisiaj podczas układania części w szafie pomyślałem ze zmierze pierścienie tłoki i cylindry. No i moim oczom ukazało sie coś niesamowitego. Pierścień po takim przebiegu utarty 1.5mm na strone. Razem mamy 3mm na średnicy... szczelina po wsadzeniu w cylinder ok 5mm. pierścień na wysokość nowy 4.5 mm a mój stary 3mm.... Poprostu MASAKRA!! No to zeby sprawdzić z czego jest ten pierścień zobaczcie co sie z nim dało zrobić.. Nie komentuje tego... [totalszok] [szalone] [szalone] [szalone] [szalone] [szalone] [szalone]

Obrazek

Obrazek

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 4:41 pm przez MercSwir, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 3:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No i kolejny dowód by nie oszczędzać :(
Dobrze przynajmniej, że się nie rozpadł, to by było wtedy [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 5:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
No a teraz blacha. Cały płat wymieniony. Poprzednia podłoga była zlepiona z 3 warstw blachy niewiadomego pochodzenia. Stan podłogi był niesamowicie niesamowity więc podjąłem sie wspawania całej podłogi. Polecam taki zabieg ponieważ jakość blach jest naprawde imponująca. Jak na pierwszy raz myśle ze udało mi sie to jako tako pozlepiać. Acha wymieniłem też cały próg razem z rurkami do lewarka:) :) [zlosnik] [zlosnik]

Obrazek



Obrazek

Obrazek\
Obrazek

Serce na półce :)
Obrazek
Martwa natura:P
Obrazek
Pozdrawiam z pola walki. Będe się starał informować na bierząco o postępach.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 6:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
MercSwir pisze:
Cena atrakcyjna bo 50zł tańsza niż normalne

Dopłacali Ci do nich?? (pierścienie Goetze kosztują 45 PLN za komplet)

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 6:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 9:26 am
Posty: 174
Lokalizacja: Łańcut, podkarpackie
na sercu nie zaoszczędzisz, musisz o tym pamiętać taki remont robi się raz na długie lata wiec części musisz mieć od dobrego producenta.czekamy na dalsze postępy

_________________
ex.M 123 250 '77 637 Saharagelb AUTOMATIC
ex.M 102 200 '83 737 Classicweiß AUTOMATIC
M 102 230 CE '82 172 Anthrazitgrau AUTOMATIC

SAMURAI 1.3 & Saab 900


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 27, 2008 7:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
heniekx pisze:
Dopłacali Ci do nich?? (pierścienie Goetze kosztują 45 PLN za komplet)


Mówiłem o komplecie!! a wtedy to nie ja je kupowałem:P

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 4:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Tak więc podłoga prawie skończona ( lewa strona) Przytwierdziłem też porządnie błotnik. Teraz będe walczył z korozją przy odbojniku oraz osadzeniu sprężyny. A tak apropo sie zapytam ma ktoś może lewe drzwi przód?? Interesują mnie tylko zdrowe używki. Kupiłem tył całkiem dobre za 70 zł od kolegi z forum. Ma ktoś może takie??

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 5:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Mam drzwi przednie, ale zabij mnie na 75% lewe, dawno do nich nie zaglądałem [zlosnikz] są zdrowe z klamką i ramką, bez szyby, z marną uszczelką, ale ujdzie ;) chciałbym za nie 100, tyle, że musiałbyś się po nie osobiście pofatygować, albo kogoś przysłać, bo ciężko takiego grzmota przesłać. :(

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 6:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
A tam ciężko. Moje poszły pocztą do 30kg. A masz jakieś zdjęcia??

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 9:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Nie mam i niestety na razie nie mam czym zrobić :-?
Jak będę mógł je ofotografować to to zrobię i dam Ci znać, a jak do tej pory kupisz to ... trudno. Także nie czekaj jak znajdziesz inne to bierz. 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2008 12:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek

Przypomniało mi się jak p. Karbowniczek odpowiedział na pytanie: czy łódzkie pierścienie są dobre? "Do łodzi - bardzo dobre.". [hehe] [pajac] [rollhehe]

Obrazek

Staraj się wstawiać łaty tak, aby były pospawane do około metodą punkt obok punktu (ze spawów punktowych tworzy się spaw ciągły), a progów nie spawaj po rantach.
Podziwiam zapał i wszechstonność u tak młodego Człowieka! [brawo] [ok]

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl