Opracował paweł85
Roboty jest na około 1,5h.Jedyny problem to żarówki(12V,0.5W),a właściwie ich brak. Ja musiałem zamawiać w ASO bo na stanie nie mieli. Ale po kolei: 1)Co do nawiewu od strony kierowcy Zdejmujemy obudowe od bezpieczników(tą po lewej stronie deski),odkręcamy wkręt,zdejmujemy osłone głosnika,wyciągamy drewno(zamontowane jest na sruby bez nakrętek,trzeba pociągnać z wyczuciem),Odkręcamy 3 sruby pod dźwignią hamulca ręcznego. Po tym bardzo pracochłonnym zajęciu pozostaje nam tylko odkręcic welurową osłonę kierownicy(3 śruby) i odczepić ją z zatrzasków. Odpinamy linkę ręcznego od Dźwigni i naszym oczom ukaże sie spalona żarówka Oczywiście zaraz po tym jak zdejmiemy plastik. 2)Nawiew środkowy Wyciągamy schowek z zapalniczka,zaraz po nim w odstawkę ląduje schowek który jest tuz nad nim. Wyciągamy radio i wykręcamy 2 śruby schowane w kieszeni.Drewniany panel wysuwamy w dół i odkręcamy kolejne 2 śruby.Pasek na środku jest zamontowany tak samo jak ten przy kierowcy, z tym że ciągniemy go od strony pasażera,wyjdą 2 bolce,natomiast 2 następne działaja na zasadzie przesuwania.Oznacza to ze bolce te wysuwamy w prawo.Teraz pozostaje tylko wyciągnąc nawiew.Brzmi to skomplikowanie ale jest w miare banalne. 3)Nawiew pasażera Zdejmujemy klapkę,odkręcamy wkręt,wywalamy górne zabezpieczenie głosnika oraz drewienko, odkręcamy 2 śruby w nawiewach i TO TYLE. Przed przystąpieniem do działania zalecam uzbrojenie się w cierpliwość i w 2 piwa.Przyda sie tez śrubokręt i nowe żarowki(koszt 1 szt. w ASO to 3 PLN) Kolejnośc składania myślę że jest jasna.W razie pytań piszcie. Zycze powodzenia w odkrywaniu światła Pozdrawiam
_________________ V
|