Opracował piotrc
przy włączonym zapłonie (pracującym silniku) wciskasz przycisk REST przez 5 sekund, następnie przyciskiem + - (od siły nawiewu) (u mnie w W210 poszczególne sekcje zmienia sie przyciskiem auto - z lewej do góry - z prawej do dołu) przechodzisz do kolejnych punktów, jak w opisie, po sprawdzeniu tego co Cię w danej chwili interesuje, wychodzisz z tego trybu diagnostyczno-kontrolnego przez krótkie wciśnięcie przycisku REST
01 Temperwtura wewnętrzna w °C
02 Temperatura zewnętrzna w °C
03 Temperatura nagrzewnicy lewej w °C
04 Temperatura nagrzewnicy prawej w °C
05 Ciśnienie na parowniku w barach
06 Temperatura płynu chłodzącego w silniku w °C
07 Ciśnienie w układzie chłodzenia w barach
08 Temperatura układu chłodzenia w °C
09
10 Napięcie na chłodnicy ewentualnie wentylatorze w V
11 Napięcie na sondzie lambda w V
12 Napięcie na sensorze nasłonecznienia w V
20 Pobór prądu na chłodnicy ewentualnie wentylatorze w A
21 Wskaźnik obrotów x1000
22 Prędkość bez błędu wskazań prędkościomierza
23 Pobór prądu na akumulatorze w %
24 Napięcie na akumulatorze w V
40 Wersja software modułu sterującego
41 Wersja hardware modułu sterującego
42 Pierwszy numer jakiegoś kodu modułu sterującego
43 Drugi numer jakiegoś kodu modułu sterującego