MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 03, 2018 7:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Cześć,

Panowie gdzieś buszując po internetach natknąłem się na temat poruszający konieczność wymiany pompy vacuum po około 100 tyś km, że tam niby coś się zużywa, a jak się rozpadnie to narobi bajzlu w silniku. Jak to ma się do stanu faktycznego ? Nakulałem już grubo ponad 100, jest sens grzebać w tym, czy czekać aż się zepsuje? W wolnej chwili zerknę na podciśnienie jakie wytwarza, ale czy pomiar to w 100% jeden do jednego jeśli chodzi o stan zużycia ?



Tak sobie szukam zajęcia na zimowe wieczory ...

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
Post: śr paź 03, 2018 8:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
W tandetnych zamiennikach wakumy było tandetne lozysko pracujące po "fali" kola pomy wtryskowej z ktorego wypadaly kulki. Orygiginalne wakumy wytrzymywaly setki tysiecy kilometrow. Jak szukasz sobie roboty to zwal pasek i kiwaczke, odkrec wakume i ocen stan lozyska napedu pompy i "fali" na kole pompy.


Na górę
Post: czw paź 04, 2018 10:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Andrzejo pisze:
W tandetnych zamiennikach wakumy było tandetne lozysko pracujące po "fali" kola pomy wtryskowej z ktorego wypadaly kulki. Orygiginalne wakumy wytrzymywaly setki tysiecy kilometrow. Jak szukasz sobie roboty to zwal pasek i kiwaczke, odkrec wakume i ocen stan lozyska napedu pompy i "fali" na kole pompy.


Dzięki Andrzejo, zacznę od sprawdzenia jak ciągnie ... tak z ciekawości to te łożyska w środku podlegają wymianie czy jest to nierozbieralny element ? no i jeszcze jedno pytanie, bo jak już to rozbiorę to chyba wolę jednak założyć nowe, jest na rynku coś godnego polecenia ?

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl