MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 28, 2018 7:49 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 567
Lokalizacja: Warlubie
Witam.
Lubie swoja 190 2,0 diesel ale mogłaby sie nieco lepiej odpychac.
Mając na wzgledzie mozliwosc szybkiego powrotu do orginału oraz brak trwałej nieodwracalnej rzeźby pod maską, wpadłem na pomysł swapu silnika 2,3 turbo z vito. Tak, chce własnie 4 cylindrowy silnik ze wzgledu na to co pisałem wyzej.
Widze to na zasadzie wymiany silnika, zbudowania nowego wydechu ( stary cały chce zdemontowac), wbudownia intercoolera i oczywiscie całego orurowania do tego.
Moje pytanie brzmi: Czy to sie da zrobić? Ma ktos moze cos takiego zabudowanego u siebie? Jezeli sie nie da to co jest głowna a co mniejszymi przeszkodami?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Post: pt wrz 28, 2018 8:06 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
będzie problem.Silnik Vito jest poprzeczny.Sam słupek wykorzystasz ale kolektory nicholery nie spasuja.Dolot i wylot musi byc custom.Miska olejowa tez pewnie nie spasuje i smok pompy.Ogolnie ciężka sprawa.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Post: pt wrz 28, 2018 9:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 620
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Obrazek

Nie zamknie się maska, a turbo może nie zmieścić się z prawej bo mocno odstaje ;)

Jak już chcesz rzeźbić to wrzucaj 2.5turbo jak fabryczny.


Nie, nie będziesz chciał wrócić do oryginału [hihi]

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl