MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 01, 2018 5:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Witam, szyba w W140 prawy tył przestała się opuszczać.
Rozebrałem wszystko, okazało się że pękł ślizg który jeździ po prowadnicy.

Już szukałem nowego mechanizmu(samej prowadnicy z linkami), ale znalazłem na allegro sam ślizg.

Kupiłem i... ślizg z jeszcze jednym plastikowym elementem(do którego przykręca się bezpośrednio szybe) jest dziwnie połączony.
Nie jestem inżynierem i jedyne co mi to przypomina to coś typu zakucie łańcucha.

Wiecie może jak się takie zakucie fachowo nazywa? Ktoś to w ogóle robi, czy tylko fabryka mercedesa?


Na pierwszym zdjęciu błyszczący element otoczony miedzianą podkładką, po prawej nowy element na który musze przełożyć plastik do którego mocuje się szybe
Obrazek
To samo, tylko że z drugiej strony, widać tutaj ten plastik do którego mocuje się szybe.
Obrazek
Obrazek

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: pn sie 20, 2018 11:10 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Wygląd na nit drążony. Jest szansa, że nie jest zbijany na trwałe tylko wciskany i można spróbować podważać delikatnie (żeby nie uszkodzić elementu plastikowego) może się rozdzieli szpilka od rurki. Jak się nie da rozłączyć to trzeba rozwiercić któryś łeb (powoli z przerwami, żeby nie stopić plastiku) i dać nowy nit.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: pn sie 20, 2018 10:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
To raczej będzie tak jak mówi Wit czyli rurka naprasowana na tulejkę. Nie może to być lity nit bo przy prasowaniu spęczniałby i rozsadził ten plastik. Dorób na tokarce tulejkę i rurkę zakończoną talerzykiem i zaciśnij w imadle.
Pytanie tylko czy taniej nie kupisz używki.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl