Cześć, mam problem z wycieraczką klapy w S124. Mojej klapy nie opłacało się naprawiać, kupiłem drugą i oddałem do lakierowania. Podczas odbioru auta nie zwróciłem uwagi na jeden szczegół, tylna wycieraczka włącza się zawsze na wstecznym (i nawet reaguje jak przełączam z P na D), niby nic dziwnego, ale dzieje się to przy wyłączonej przedniej. Nie reaguje też na włącznik spryskiwacza. Przełącznik wycieraczki na desce w obu pozycjach ma pracę ciągłą.
Obstawiałem złe połączenie przy tej kostce przy dachu, ale kable się zgadzają (o ile nikt nie mieszał we wiązce w tej "nowej" klapie i coś nie namieszał np. przy wtyczce przekaźnika. Standardem w sumie jest uszkodzenie tych kabli przy zawiasie w sumie.
Zanim zacznę wymieniać po omacku kable, co nie jest takie proste - wyjąć jak wyjąć, gorzej z poskładaniem (dodam, że cała reszta elektryki działa, dociąganie, oświetlenie, IR) - może ktoś z Was wie, które kable w tej kostce odpowiadają za wycieraczkę? Podłączyłbym je bezpośrednio (mam wiązkę z oryginalnej klapy) i w ten sposób potwierdził / wykluczył uszkodzenie przewodów. Przekaźnik w klapie wymieniałem, na obu tak samo. I jeśli podłączać bezpośrednio, to czy od kostki do przekaźnika, czy do silniczka? A może przekaźnik we wtyczce ma źle wpięte piny?
Tu mam schemat, ale przyznam, że mało mi to mówi, nie wiem, czy te numery w kostce N13 odpowiadają numerom na oczkach w kablach.
http://freescruz.com/.priv/W124/w124CD1 ... 821200.pdfDodatkowo kabel masowy był poza wiązką i miał uszkodzoną izolację, już to naprawiłem.
https://imgur.com/a/XXfaMReklamowałbym u lakiernika, problem w tym, że auto już we Wrocławiu a facet ma zakład w Jeleniej Górze, oddał 100 zł na elektryka