MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=69534
Strona 1 z 2

Autor:  Marian-m110 [ pt lis 10, 2017 8:39 pm ]
Tytuł:  Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Witam, dowiedziałem się że jest do kupienia zestaw do zasilania silnika na zasadzie listwy paliwowej oraz wtrysków elektrycznych do M117. Czy ktoś robił takie zamiany lub ma wiedzę na ten temat ?

Autor:  kokosz [ sob lis 11, 2017 6:54 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Jeśli masz problem z K Jetem odezwij się do chłopaków z warsaw motor Garage

Autor:  mark2222 [ sob lis 11, 2017 4:36 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Jak wyżej albo naprawić i mieć oryginał, albo polskie standalone EMU, EE3, ewentualnie holenderski Vems lub MegaSquirt z USA. Reszta to już kwestia do ustalenia z kumatym stroicielem. Ja sam rzeźbiłem w M110, kologa Ukaniu też coś grzebie w swoim, Voytas też miał generalnie jest teraz na to moda [zlosnik]
słaba jakość trochę
https://www.youtube.com/watch?v=Rw1yPAtnxC4
Ukaniu
viewtopic.php?f=25&t=65199
a tu cały wątek
viewtopic.php?f=1&t=42922&start=225
licząc w około na około to taka konwersja dla V8 tylko paliwo powinna się zmieścić w 2500- 3000 zł.

Autor:  voytas [ śr lis 15, 2017 8:53 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Łezka się w oku zakręciła...
Wreszcie mam odpowiednie zaplecze w postaci garażu, a auta do eksperymentów brak...

Autor:  Marian-m110 [ śr lis 15, 2017 8:44 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

No tak ale moja wiedza jest raczej nikła w tym temacie, ale czy zasilanie z M119 nie da się zastosować w M117 ? i sprawa rozwiązana na pewno taniej. Co do tego że M110 pali ciężko na ciepłym to tak ma w 107 auto oryginał i 110 ty kli przebiegu.

Autor:  mark2222 [ czw lis 16, 2017 2:35 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Marian-m110 pisze:
No tak ale moja wiedza jest raczej nikła w tym temacie, ale czy zasilanie z M119 nie da się zastosować w M117 ? i sprawa rozwiązana na pewno taniej. Co do tego że M110 pali ciężko na ciepłym to tak ma w 107 auto oryginał i 110 ty kli przebiegu.

Moim skromnym zdaniem będzie tyle samo rzeźby jak ze standalone, do tego problem komunikacji ze sterownikiem jak coś nie uruchomi się. Jeszcze większy problem jak trzeba będzie coś adoptować w sterowniku bo mu coś brakuje z oryginalnego osprzętu auta. Nie mówię że to nie wykonalne ale może wyjść drożej i bardziej kłopotliwie. W najprostszym i najbardziej okrojonym sterowniku np. MS do działania wystarczy tylko sygnał z cewki zapłonowej i czujnik TPS na przepustnicy, czujniki temp. płynu i powietrza, jak dojdzie jeszcze do tego sonda regulacyjna to już jest naprawdę dobrze [zlosnikz]

Autor:  Andrzejo [ czw lis 16, 2017 5:11 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Nie zaadoptujesz LH od m119, bo sam sterownik wtrysku gada po CANie z modulem EZL oraz EGAS. Do tego nawet jesli bedzie mial z czym pogadac (przelozenie calosci), to bedzie to chodzilo slabo albo wcale - inne mapy zaplonu, wtrysku, calkowicie inna technologia ukladu rozrzadu, glowicy, EZL itd. Te siniki łaczy w zasadzie tylko ilosc i uklad cylindrow oraz kolejnosc zaplonu

Autor:  Marian-m110 [ czw lis 16, 2017 9:21 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Zdaje sobie sprawę z problemów. Ale ke jetronik to lipa w porównaniu z LH. Znajomy z Bytomia zbxkszl kit do tych silników za 10000 zł. Ponoć działa ale cena spora i nie wiadomo jak z jakością. Opcja naprawy rozdzielacza to też parę zł.

Autor:  mark2222 [ czw lis 16, 2017 10:26 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Myślę że w tych pieniądzach co podajesz to troche delikatna przesada ale ja bym proponował aby się odezwał np. do jakiegoś znanego warsztatu co robi konwersję standalone i na pewno coś poradzą z twoim problemem. Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli byś podał to mogę podesłać kilka adresów co mają duże sukcesy w tej branży. W dzisiejszych realiach LH-Jetronik to już przestarzały system i nie bardzo idzie znaleźć kogoś co to ogarnie, z Motronikiem już są problemy aby go diagnozować a jest trochę młodszy. To co oferują teraz polskie firmy jeśli chodzi o standalone, myślę że nie pomylę się jak mogę powiedzieć że na skalę światową można stawiać ich produkty.
https://www.efishop.pl/
https://www.ecumaster.com/
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php

Autor:  ukaniu [ czw lis 16, 2017 11:56 pm ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Ja bym polecał amerykańskiego Megasquirta. W wersji 3 to kobyła która poradzi sobie z tym silnikiem bez problemu.
Soft w ostatnich odsłonach jest już dobrze doszlifowany. Można sobie zrobić pełną sekwencję, jak kto chce.
Na świecie społeczność z zainstalowanymi systemami jest duża więc i pomoc znajdzie się bez problemu, zwykle nawet tycząca tego samego silnika. Jak już koledzy wspominali są warsztaty instalujące. Montowanie plomby z istniejącego wtrysku to pomyłka bo możliwości adaptacji znikome a jeśli już to drogo.

Autor:  w0jta5 [ pt lis 17, 2017 10:38 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Jeszcze jest tańsza alternatywa przejścia na EFI - piggyback działający w trybie EFI, pozostawiając seryjny zapłon.
np.: https://www.olx.pl/oferta/wtrysk-mechan ... 7QyD7.html

Wiadomo, ma swoje minusy, ale wystrojony będzie ogarniać pracę silnika lepiej niż zdrowy KE-Jet.

Autor:  Marian-m110 [ pt lis 17, 2017 11:31 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

No to wam powiem że mi się podoba, ale z mojej wiedzy bardzo mi przypomina LPG, montowane np. w aucie mojej żony. Jeśli sam to sobie założę to zdaje mi się że spróbuje. Trochę szkoda dolotu do M117 jest cały nowy i na pewno droższy niż to co w tym ogłoszeniu piszą .M

Autor:  Marian-m110 [ pt lis 17, 2017 11:33 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

No zapomniałem o mocy bo usa moje 126 ma tylko 249 ps a tu raczej będzie lepiej i prawdopodobnie aksamitna praca silnika .

Autor:  hruścik [ ndz lis 19, 2017 9:04 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

Zestaw Ottomotive 1 to kibel działa jak k-jet na full grupie tyle ,że wtryski inne. Odradzam szkoda kasy,brak mapy do V8. Nowszy sterownik producenta ogarnia już wszystko lub prawie ale i tak pozostaje problem koła zębatego triggera które trzeba gdzieś umieścić i poprawnie ustawić.

Autor:  Marian-m110 [ ndz lis 19, 2017 9:15 am ]
Tytuł:  Re: Zamiana Ke Jetronik na Lh Jetronik

A na kole zamachowym z przodu da się ?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/