Marian-m110 pisze:
No to powstaje pytanie co kupić aby było ok i dobrze jeżdżące auto, drugie czy mając podstawową wiedzę na temat M117 dam radę sam to zainstalować, z tego co koleś z OLX napisał to bez kłopotu i nawet pomagają zdalnie.
Gdybym teraz się brał za konwersję to patrzył bym w stronę polskich produktów dlatego że support jest tu na miejscu dostępny. MegaSquirt też jest dopracowanym już produktem. Poza tym należy sobie odpowiedzieć na jaki poziom chcesz to zrobić?? Sterowanie zapłonem też czy tylko samo paliwo?? Jeśli oba to wtedy trzeba cewki dokładać. Sam jestem ciekawy jakby V8 w pełnej sekwencji paliwa i zapłonu się sprawowało i czy byłaby zmiana np. w kulturze pracy silnika i spalaniu.
Np. Emu zapewnia to i to. Jest wiele aut postawionych na EMU- myślę, że jest bardziej znane niż Easy Ecu. Grzebałem we wszystkich 3 oprócz holenderskiego Vemsa i najbardziej do gustu przypadł mi Emu, potem MegaSquirt, Easy Ecu też jest niczego sobie. Jaki by to nie był sterownik najważniejszy jest stroiciel co będzie wiedział jak to ustawić.
Marian-m110 pisze:
Zamontowanie to 50% sukcesu. Podstawowa mapa pewnie pozwoli uruchomić silnik i dojechać do stroiciela. Bo prawidłowe wystrojenie to kluczowa sprawa.
Dokładnie tak
No chyba że sam chcesz poznać tajniki strojenia silników spalinowych i bierzesz ryzyko nauki na siebie i odpowiedzialność za to że korba może bokiem wyjść albo upalisz zawory
Dlatego też strojenie profesjonalne nie jest ani tanie ani szybkie.