MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:15 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lis 20, 2017 6:53 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Tak tam powinno się znajdować .Wejdź na stronę producenta a dowiesz się jak to ugryźć.


Na górę
Post: wt lis 21, 2017 10:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
W dzisiejszych czasach możliwości jest wiele jak widzisz z konwersją. To z olx to jest takie minium z minum aby to ruszyło na elektronice. Jak ja zaczynałem przygodę ze standalone to nie było DECa, DETa- i trybu piggy-back i poszedłem w Meqasquirta obsługą tylko paliwa.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: śr lis 22, 2017 8:40 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
No to powstaje pytanie co kupić aby było ok i dobrze jeżdżące auto, drugie czy mając podstawową wiedzę na temat M117 dam radę sam to zainstalować, z tego co koleś z OLX napisał to bez kłopotu i nawet pomagają zdalnie.


Na górę
Post: czw lis 23, 2017 9:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 12:06 am
Posty: 123
Numer GG: 1242472
Lokalizacja: Jelenia Góra
hruścik pisze:
Zestaw Ottomotive 1 to kibel działa jak k-jet na full grupie tyle ,że wtryski inne. Odradzam szkoda kasy,brak mapy do V8. Nowszy sterownik producenta ogarnia już wszystko lub prawie ale i tak pozostaje problem koła zębatego triggera które trzeba gdzieś umieścić i poprawnie ustawić.

Zgadza się - działa na fullgrupie i steruje wtryskiwaczami. Bez zużytych potencjometrów, rozdzielaczy paliwa, tłoczków, membran, sprężynek, klap itp.
Trigger będzie chyba potrzebny przy bardziej zaawansowanych sterownikach wraz ze sterowaniem zapłonu.


Marian-m110 pisze:
No to powstaje pytanie co kupić aby było ok i dobrze jeżdżące auto, drugie czy mając podstawową wiedzę na temat M117 dam radę sam to zainstalować, z tego co koleś z OLX napisał to bez kłopotu i nawet pomagają zdalnie.

Zamontowanie to 50% sukcesu. Podstawowa mapa pewnie pozwoli uruchomić silnik i dojechać do stroiciela. Bo prawidłowe wystrojenie to kluczowa sprawa.

_________________
+ W201 E18 ASB '91
- W201 D20 5'MSB '88


Na górę
Post: czw lis 23, 2017 10:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Marian-m110 pisze:
No to powstaje pytanie co kupić aby było ok i dobrze jeżdżące auto, drugie czy mając podstawową wiedzę na temat M117 dam radę sam to zainstalować, z tego co koleś z OLX napisał to bez kłopotu i nawet pomagają zdalnie.

Gdybym teraz się brał za konwersję to patrzył bym w stronę polskich produktów dlatego że support jest tu na miejscu dostępny. MegaSquirt też jest dopracowanym już produktem. Poza tym należy sobie odpowiedzieć na jaki poziom chcesz to zrobić?? Sterowanie zapłonem też czy tylko samo paliwo?? Jeśli oba to wtedy trzeba cewki dokładać. Sam jestem ciekawy jakby V8 w pełnej sekwencji paliwa i zapłonu się sprawowało i czy byłaby zmiana np. w kulturze pracy silnika i spalaniu.
Np. Emu zapewnia to i to. Jest wiele aut postawionych na EMU- myślę, że jest bardziej znane niż Easy Ecu. Grzebałem we wszystkich 3 oprócz holenderskiego Vemsa i najbardziej do gustu przypadł mi Emu, potem MegaSquirt, Easy Ecu też jest niczego sobie. Jaki by to nie był sterownik najważniejszy jest stroiciel co będzie wiedział jak to ustawić.
Marian-m110 pisze:
Zamontowanie to 50% sukcesu. Podstawowa mapa pewnie pozwoli uruchomić silnik i dojechać do stroiciela. Bo prawidłowe wystrojenie to kluczowa sprawa.

Dokładnie tak [zlosnikz]
No chyba że sam chcesz poznać tajniki strojenia silników spalinowych i bierzesz ryzyko nauki na siebie i odpowiedzialność za to że korba może bokiem wyjść albo upalisz zawory [zlosnik] [zlosnik]
Dlatego też strojenie profesjonalne nie jest ani tanie ani szybkie.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw lis 23, 2017 1:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Dla samego paliwa zwykle nie potrzeba montować koła. Przynajmniej w MS nie potrzeba. Jeśli nie planujemy doładowania to ten fabryczny zapłon da radę a konstrukcja się upraszcza.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pt lis 24, 2017 7:42 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
ukaniu pisze:
Dla samego paliwa zwykle nie potrzeba montować koła. Przynajmniej w MS nie potrzeba.

Nie wiem jak to to MS3 jest zrobione i czy jest taka możliwość ale u mnie mam najprostszy MS1 z płytką V3 i zapłon został seryjny. Sygnał obrotów bierze sobie z cewki.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt lis 24, 2017 8:46 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
mark2222 pisze:
Nie wiem jak to to MS3 jest zrobione i czy jest taka możliwość ale u mnie mam najprostszy MS1 z płytką V3 i zapłon został seryjny. Sygnał obrotów bierze sobie z cewki.


Ja sygnał brałem z kabla który idzie też i do obrotomierza. Tam jest prostokątny sygnał 12V. O tyle lepiej, że się w obwody MSa nie wprowadza wysokiego (dość) napięcia z cewki.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl