MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 10, 2017 8:39 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Witam, dowiedziałem się że jest do kupienia zestaw do zasilania silnika na zasadzie listwy paliwowej oraz wtrysków elektrycznych do M117. Czy ktoś robił takie zamiany lub ma wiedzę na ten temat ?


Na górę
Post: sob lis 11, 2017 6:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz problem z K Jetem odezwij się do chłopaków z warsaw motor Garage

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: sob lis 11, 2017 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Jak wyżej albo naprawić i mieć oryginał, albo polskie standalone EMU, EE3, ewentualnie holenderski Vems lub MegaSquirt z USA. Reszta to już kwestia do ustalenia z kumatym stroicielem. Ja sam rzeźbiłem w M110, kologa Ukaniu też coś grzebie w swoim, Voytas też miał generalnie jest teraz na to moda [zlosnik]
słaba jakość trochę
https://www.youtube.com/watch?v=Rw1yPAtnxC4
Ukaniu
viewtopic.php?f=25&t=65199
a tu cały wątek
viewtopic.php?f=1&t=42922&start=225
licząc w około na około to taka konwersja dla V8 tylko paliwo powinna się zmieścić w 2500- 3000 zł.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: śr lis 15, 2017 8:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Łezka się w oku zakręciła...
Wreszcie mam odpowiednie zaplecze w postaci garażu, a auta do eksperymentów brak...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: śr lis 15, 2017 8:44 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
No tak ale moja wiedza jest raczej nikła w tym temacie, ale czy zasilanie z M119 nie da się zastosować w M117 ? i sprawa rozwiązana na pewno taniej. Co do tego że M110 pali ciężko na ciepłym to tak ma w 107 auto oryginał i 110 ty kli przebiegu.


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 2:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Marian-m110 pisze:
No tak ale moja wiedza jest raczej nikła w tym temacie, ale czy zasilanie z M119 nie da się zastosować w M117 ? i sprawa rozwiązana na pewno taniej. Co do tego że M110 pali ciężko na ciepłym to tak ma w 107 auto oryginał i 110 ty kli przebiegu.

Moim skromnym zdaniem będzie tyle samo rzeźby jak ze standalone, do tego problem komunikacji ze sterownikiem jak coś nie uruchomi się. Jeszcze większy problem jak trzeba będzie coś adoptować w sterowniku bo mu coś brakuje z oryginalnego osprzętu auta. Nie mówię że to nie wykonalne ale może wyjść drożej i bardziej kłopotliwie. W najprostszym i najbardziej okrojonym sterowniku np. MS do działania wystarczy tylko sygnał z cewki zapłonowej i czujnik TPS na przepustnicy, czujniki temp. płynu i powietrza, jak dojdzie jeszcze do tego sonda regulacyjna to już jest naprawdę dobrze [zlosnikz]

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 5:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
Nie zaadoptujesz LH od m119, bo sam sterownik wtrysku gada po CANie z modulem EZL oraz EGAS. Do tego nawet jesli bedzie mial z czym pogadac (przelozenie calosci), to bedzie to chodzilo slabo albo wcale - inne mapy zaplonu, wtrysku, calkowicie inna technologia ukladu rozrzadu, glowicy, EZL itd. Te siniki łaczy w zasadzie tylko ilosc i uklad cylindrow oraz kolejnosc zaplonu


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 9:21 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Zdaje sobie sprawę z problemów. Ale ke jetronik to lipa w porównaniu z LH. Znajomy z Bytomia zbxkszl kit do tych silników za 10000 zł. Ponoć działa ale cena spora i nie wiadomo jak z jakością. Opcja naprawy rozdzielacza to też parę zł.


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 10:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Myślę że w tych pieniądzach co podajesz to troche delikatna przesada ale ja bym proponował aby się odezwał np. do jakiegoś znanego warsztatu co robi konwersję standalone i na pewno coś poradzą z twoim problemem. Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli byś podał to mogę podesłać kilka adresów co mają duże sukcesy w tej branży. W dzisiejszych realiach LH-Jetronik to już przestarzały system i nie bardzo idzie znaleźć kogoś co to ogarnie, z Motronikiem już są problemy aby go diagnozować a jest trochę młodszy. To co oferują teraz polskie firmy jeśli chodzi o standalone, myślę że nie pomylę się jak mogę powiedzieć że na skalę światową można stawiać ich produkty.
https://www.efishop.pl/
https://www.ecumaster.com/
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 11:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja bym polecał amerykańskiego Megasquirta. W wersji 3 to kobyła która poradzi sobie z tym silnikiem bez problemu.
Soft w ostatnich odsłonach jest już dobrze doszlifowany. Można sobie zrobić pełną sekwencję, jak kto chce.
Na świecie społeczność z zainstalowanymi systemami jest duża więc i pomoc znajdzie się bez problemu, zwykle nawet tycząca tego samego silnika. Jak już koledzy wspominali są warsztaty instalujące. Montowanie plomby z istniejącego wtrysku to pomyłka bo możliwości adaptacji znikome a jeśli już to drogo.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 10:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 12:06 am
Posty: 123
Numer GG: 1242472
Lokalizacja: Jelenia Góra
Jeszcze jest tańsza alternatywa przejścia na EFI - piggyback działający w trybie EFI, pozostawiając seryjny zapłon.
np.: https://www.olx.pl/oferta/wtrysk-mechan ... 7QyD7.html

Wiadomo, ma swoje minusy, ale wystrojony będzie ogarniać pracę silnika lepiej niż zdrowy KE-Jet.

_________________
+ W201 E18 ASB '91
- W201 D20 5'MSB '88


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 11:31 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
No to wam powiem że mi się podoba, ale z mojej wiedzy bardzo mi przypomina LPG, montowane np. w aucie mojej żony. Jeśli sam to sobie założę to zdaje mi się że spróbuje. Trochę szkoda dolotu do M117 jest cały nowy i na pewno droższy niż to co w tym ogłoszeniu piszą .M


Na górę
Post: pt lis 17, 2017 11:33 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
No zapomniałem o mocy bo usa moje 126 ma tylko 249 ps a tu raczej będzie lepiej i prawdopodobnie aksamitna praca silnika .


Na górę
Post: ndz lis 19, 2017 9:04 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Zestaw Ottomotive 1 to kibel działa jak k-jet na full grupie tyle ,że wtryski inne. Odradzam szkoda kasy,brak mapy do V8. Nowszy sterownik producenta ogarnia już wszystko lub prawie ale i tak pozostaje problem koła zębatego triggera które trzeba gdzieś umieścić i poprawnie ustawić.


Na górę
Post: ndz lis 19, 2017 9:15 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
A na kole zamachowym z przodu da się ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl