MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 11:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 30, 2017 10:12 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Silnik po przelocie ok 450tyś od niedawna zaczął niedomagać tj przy normalnej jeździe ciśnienie na zimnym 3atm. po rozgrzaniu do 80 stopni wg zegarów 1,5 ale po przegonieniu i osiągnięciu przez silnik 90 stopni ciśnienie smarowania potrafi zejść do zera na wolnych .Co za cholera? Czy wie ktoś gdzie siedzi zawór zwrotny w tym silniku bo obstawiam że się zawiesza.Olej ,filtr i czujnik ciśnienia nowe.


Na górę
Post: ndz lip 30, 2017 12:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Zawór obejściowy nadciśnieniowy masz w pompie.
Pompę będziesz miał na wierzchu jak zdejmiesz miskę.
Wtedy możesz odkręcić też stopy korb i zobaczyć w jakim stanie są panewki.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pn lip 31, 2017 12:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
I wszystko jasne ,otwór w którym siedzi zawór przelewowy na końcu bardzo porysowany wewnątrz małe okruchy chyba ślizgu a w misce oprócz plastikowych okruchów kawałki uzębienia któregoś koła rozrządu.Coś mi się wydaje że będzie grubsza sprawa.


Na górę
Post: wt sie 01, 2017 6:35 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Dupa nic nie jasne.Wymieniłem pompę oleju,zalałem olejem silnik,odpalił,dobił ciśnienie do 3 atm. ale po rozgrzaniu znowu spadło do 1-1,5 i przy dodawaniu gazu zamiast rosnąc spada przy tym słychać luźny rozrząd i niemiłe szuranie.w miarę rozgrzewania ciśnienie podczas jazdy zaczęło spadać poniżej 3 atm i przy dodawaniu gazu nie idzie do góry.Co tam się mogło jeszcze zapchać .


Na górę
Post: śr sie 02, 2017 8:12 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
[quote="hruścik"]Dupa nic nie jasne.Wymieniłem pompę oleju,zalałem olejem silnik,odpalił,dobił ciśnienie do 3 atm. ale po rozgrzaniu znowu spadło do 1-1,5 i przy dodawaniu gazu zamiast rosnąc spada przy tym słychać luźny rozrząd i niemiłe szuranie.w miarę rozgrzewania ciśnienie podczas jazdy zaczęło spadać poniżej 3 atm i przy dodawaniu gazu nie idzie do góry tylko w dół.Olej po 300km czarny jak sadza i ubyło go na bagnecie jedyna rzecz która nasuwa się na myśl-uszczelka pod głowicą.


Na górę
Post: ndz sie 06, 2017 9:19 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
W moim 500E po 500 tys kil ślizgi się rozsypały i zapchały smok to było powodem. Pod osłona gumową smoka były drobinki plastiku z prowadnic rozrządu . Jak z twoimi panewkami?


Na górę
Post: sob sie 12, 2017 6:44 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Winna okazała się uszczelka pod głowicą.


Na górę
Post: wt sie 22, 2017 7:57 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Strzeliła i przelewała w komorę łańcucha rozrządu?


Na górę
Post: pn wrz 04, 2017 4:58 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Niestety to nie uszczelka.Zmieniona na nową + cały nowy rozrząd a on i tak głupieje z ciśnieniem jest chyba gorzej niż było bo po rozgrzaniu nie pokazuje nic na manometrze dodatkowym ani zegarach ale to już nie mój problem tylko właściciela i mechanika który uparł się uzdrowić graciucha.


Na górę
Post: wt wrz 05, 2017 7:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
To turbo, czy wolnossacy? W doladowanym byla chlodnica oleju z termostatem na okolo 115 st temperatury oleju. Moze to jakis trop, skoro cisnienie ginie po mocnym zagrzaniu. Moze zalozyc podstawe filtra od wolnossacego i zobaczyc, co sie bedzie dzialo?


Na górę
Post: wt wrz 05, 2017 7:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Silnik wolnossący.Odradzałem naprawę to się właściciel uparł- i ma za swoje.


Na górę
Post: śr wrz 06, 2017 9:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
hruścik pisze:
Silnik wolnossący.Odradzałem naprawę to się właściciel uparł- i ma za swoje.

Tiaaa....Dlaczego tak mówisz?

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: śr wrz 06, 2017 5:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Oprócz silnika usterki w aucie:
-skrzynia biegów rozwalone synchronizatory wyskakuje 3 bieg i szum z wnętrza
-luz na moście oraz na przegubach półosi
-siedzący tyłek auta na jednej stronie(kombi)
-fotel kierowcy tragedia
-tunel środkowy wraz z wybierakiem,gałką śmietnik
-przekładnia kierownicza już poza zakresem regulacji bez blokowania na max skręcie
Do tego amortyzator drgań paska,amortyzator ukł kierowniczego,gumy drążka przód i urwany uchwyt z jednej strony.


Na górę
Post: czw wrz 07, 2017 8:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Żal wyrzucać ale to rzeczywiście mogiła.Do naprawy potrzebny jest oprócz narzędzi worek pieniędzy. :(

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl