MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 11:41 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 17, 2014 10:36 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Witam Szanownych (i THC Ciebie też, a nawet zwłaszcza) ;)

Mam zagadkę upierdliwą. Pęka mi systematycznie prawy wspornik stabilizatora. Wymieniłem go już chyba ze 6 razy. Po przebiegu 1000, 1500 km "czaska" i mam od nowa zabawę. Wymieniałem i na oryginalne i zamiennikowe. Może ktoś ma pomysł, gdzie robię błąd? Bo nie uwierzę, że "ten typ tak ma".

Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: wt lis 18, 2014 9:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Zazwyczaj problem tkwi w skręcaniu całości na podniesionym samochodzie, wtedy po opuszczeniu następują niepotrzebne naprężenia, przynajmniej tak brzmi teoria. Problem ten jednak raczej dotyczy "ciasnych" stabilizatorów.

Ja powiem szczerze, że w niejednym 124 wymieniałem, zawsze na używkę i problem nigdy nie wracał.


Na górę
Post: wt lis 18, 2014 11:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1430
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
szymon.dziawer pisze:
Witam Szanownych (i THC Ciebie też, a nawet zwłaszcza) ;)

Mam zagadkę upierdliwą. Wymieniałem i na oryginalne i zamiennikowe.

Szymon


Miałem to samo. Zastosuj oryginalne łączniki stabilizatora - jednocześnie z nimi gumy lemfordera. Powinno pomóc - u mnie w 300TDT pomogło.
A jak to robiłeś..to pewnie auto bite i spawy gdzieś puszczają [clown]

_________________
Kubitus


Na górę
Post: pt lis 21, 2014 9:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Wybacz Szymuś , ale nie mogę Ci pomóc .
Powód jest prosty piszesz nie w tym dziale co trzeba , a ja nie moge przykładać ręki do tak jawnego złamania regulaminu.
Pomijam skromną czujność moderatora.

[palacz] [palacz]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 9:41 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Czuje sie wywolany do tablicy.
Problemem jest , ze piszacy tutaj nie czytaja wstepu i do czego.sluzy ten dzial.
Jesli ten warunek zostanie spelniony , nawet Mod nie bedzie potrzebny wystarczy czytac.....
Druga sprawa jest taka , że niestety przerzucanie tamatow do inncyh dzialow najzwyczajniej nie dziala na moim panelu.
O tym musze juz pogadć z Mackuzem.
Prosze Was w takim razie jesli mozecie czytajcie ze zrozumieniem i piszcie tematy w konkretnych dzialach.
Ja postaram.sie takze przeniesc to.wszystko jak najszybciej i zablokowac calkowicie ten dzial dla piszacych i przepraszam za balagan.

Temat przeniesiony z subforum "Wszystko o W124".

P.S.
THC teraz możesz odpowiedzieć Szymonowi ;)

_________________
V


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 11:51 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Odpowiadam. Nie wiem co jest bo ja na takie kwiatki nie natrafilem ani w 201 ani w 124 jednym czy drugim.Ale jedennkolega z miasta Zawidow tez lamal te wsporniki. Moze jednka pomoglem.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 4:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Może za mocno przykręcasz go do budy, albo rzeczywiście skręcasz wszystko na podniesionych kołach. Mi pękł prawy, założyłem chiński zamiennik i gumy z lemfordera ponad pół roku temu i nic się nie dzieje (poza tym, że stabilizator troche wytarty i skrzypi). Podkładki też przykręciłeś?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt gru 02, 2014 5:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a jakie masz sprężyny? nie przypadkiem za mocne, wymienione na nowe?
mi też zerwał 2 razy prawy, ale to jak przesadziłem na wale zwalniającym a później w lesie... Ja w swoim zganiam winę na nowe, zbyt twarde sprężyny..

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn gru 08, 2014 2:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Dzień dobry
Czy po wymianie tego wspornika trzeba ustawiać zbieżność? na moje to nie ale pierwszy raz to wymieniam, a jak zapytam to w pysk nikt nie da :)

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: pn gru 08, 2014 2:54 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie trzeba

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn gru 08, 2014 5:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Wymienione :)
Kupiłem na szybkości za 10zł firmy Topren, zobaczymy ile się pobujam

Xytras pisze:
Zazwyczaj problem tkwi w skręcaniu całości na podniesionym samochodzie

A po kiego podnosicie auto?...

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: pn gru 08, 2014 8:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Rozwiń swoją złotą myśl, najlepiej z fotorelacją bo jakoś nie rozumiem tej ironii [hihi]

Btw. byłeś już ustawić zbieżność ?? [zlosnikok]


Na górę
Post: śr gru 10, 2014 4:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Xytras pisze:
Rozwiń swoją złotą myśl, najlepiej z fotorelacją bo jakoś nie rozumiem tej ironii

Nie wiem gdzie ty tutaj widzisz ironie? Po prostu wymieniłem tę część bez podnoszenia auta i używania lewarka. po prostu

Xytras pisze:
Btw. byłeś już ustawić zbieżność ??

Myślałem, że fora są po to żeby sobie pomagać więc jeśli czegoś nigdy nie robiłem to chyba mam prawo się UPEWNIĆ, bo jak widzisz napisałem, że jak na moje to nie trzeba wiec albo nie czytasz ze zrozumieniem albo nabijasz sobie posty

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: śr gru 17, 2014 8:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Chyba jestem za stary na nabijanie postów [hihi]


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 10:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Szymon sprzedał kombi, bo już nie dawał sobie rady z tym mocowaniem stabilizatora. Ja go kupiłem, myśląc, że to nie problem przecież... Ale też chyba sprzedam, jak nie znajdę rozwiązania problemu. Pękają oba mocowania - raz lewy, raz prawy. Wymieniłem już gumy i dalej to samo. Urwałem już 6 tych łączników. Na koniec pospawałem i miałem nadzieję, że teraz nic go nie ruszy. Niestety i ten strzelił. Coś jest nie tak chyba złożone. Dodaję zdjęcia. może ktoś widzi błąd?
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że ktoś kiedyś odwrotnie założył te łączniki. W podłużnicy są oryginalne zaślepki i widać, że łącznik można obrócić o 180 stopni. Na foto widać, jak je najpierw wygina, a później pękają przy samym stabilizatorze. Wersja zawieszenia w moim kombi to sportline. W moim kombi to półkole przychodzi od przodu auta.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl