MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 26, 2011 9:14 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witam, Smoczyca ma ostatnio świateczną niestrawność ;)
Auto chodzi na gazie, ale problem jest z zapalaniem PB, bo jak uda się odpalić to trzeba dać mu duzo gazu, gdyz jak obroty spadną poniżej 1000obr to słychać trzasnięcie (jakby przekaźnika) i auto gaśnie. Cięzko je zapalić.
Z pomiarów wynika że potencjometr klapy ma 0,4V -wymiana na inne (chińskie) nie dała rezultatu, ale tez nie udało mi się ustawić 0,7V na żadnym...

Ktos może spotkał się z takimi objawami i wie co cyka przed gaśnięciem (wydaje się że to jakis przekaźnik na błotniku pasażera)? I czy uszkodzony potencjometr może dawac takie objawy?

*złącze diagnostyczne nie rzuca błędami...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: pt maja 06, 2011 10:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
mały UPD.
to cykanie to zamykający sie zawór wolnych :),
Po walkach z potencjometrem i finalnie powrotem do starego oraz usunięciu nieszczelności z okolic cewki wolnych auto już nie gasni tak drastycznie, ale nie trzyma wolnych, czyli im niższe obroty tym ekonomizer się bardziej odchyla i auto traci obroty az do zgaśnięcia.
świece suche, auto pracuje normalnie na LPG i trzyma obroty, więc zapłon OK. Nie je płynu ani oleju...

czemu zatem nie utrzymuje wolnych? Zdjęcie zasilania cewki wolnych, choć zwykle podnosi obroty -tym razem nie wystarcza (tez gaśnie), sama cewka wolnych sprawna (po podłączeniu zasilacza zamyka zawór bez zacięć), prąd pobierany przez cewke w normie. Jaki element steruje cewką wolnych?
Może jakieś pomysły?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl